• In English
  • Уряд затвердив проект реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область.

    Зазначена реконструкція здійснюватиметься у рамках реалізації спільного проекту Укравтодору та Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) “Проект розвитку дорожньої галузі” при проведенні реконструкції міжнародної автомобільної дороги М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці Полтава — Харків.

    Це дасть змогу зменшити рівень аварійності, що призведе до покращення екологічного та санітарного стану навколишнього середовища, поліпшить транспортно-експлуатаційні характеристики та пропускну спроможність на ділянці національного транспортного коридору Європа — Азія.

    Кабінет Міністрів України
    Розпорядження
    від 13 грудня 2017 р. № 1006-р
    Київ

    Про затвердження проекту “Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область”

    1. Затвердити поданий Державним агентством автомобільних доріг проект “Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область”, розроблений державним підприємством “Укрдіпродор” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:

    класифікація автомобільної дороги загального користування


    державна

    категорія дороги


    I-б, магістральна дорога безперервного руху

    вид будівництва


    реконструкція

    загальна довжина ділянки, кілометрів


    28,9

    у тому числі:



    на польовій ділянці


    28,169

    у населеному пункті


    0,731

    мінімальний радіус у плані, метрів:



    на польовій ділянці


    2450

    у населеному пункті


    1993,25

    максимальний поздовжній ухил, відсотків:



    на польовій ділянці


    19

    у населеному пункті


    25

    мінімальні радіуси вертикальних кривих на польовій ділянці, метрів:



    опуклих


    25 000

    увігнутих


    7000

    у населеному пункті, метрів:



    опуклих


    10 000

    увігнутих


    7000

    ширина земляного полотна, метрів


    28,5—33,75

    ширина проїзної частини, метрів


    2 × 7,5

    верхній шар покриття


    щебенево-мастиковий асфальтобетон
    (ЩМА-20) на бітумі БМПА 60/90-52 з додаванням поверхнево-активних речовин

    тунельний шляхопровід на км 361 + 883:



    довжина тунельної частини, метрів


    28,66

    ширина проїзду, метрів


    7

    висота, метрів


    5

    естакада на км 363 + 130,42:



    довжина, метрів


    217

    габарит, метрів


    Г – 8 + 0,75

    міст через р. Ладижено на км 365 + 708,65



    довжина, метрів


    63,8

    габарит, метрів


    2 (Г – 14,25 + 1,5)

    транспортна розв’язка I класу на двох рівнях, штук


    1

    кількість нових залізобетонних труб, одиниць:



    діаметр — 1,25 метра

    загальна довжина —134,88 метра


    4

    діаметр — 1,5 метра

    загальна довжина —284,87 метра


    8

    кількість нових подвійних залізобетонних труб, одиниць:



    діаметр — 1,25 метра

    загальна довжина —112,99 метра


    3

    діаметр — 1,5 метра

    загальна довжина —156,02 метра


    4





    кількість нових потрійних залізобетонних труб, одиниць:



    діаметр — 1,5 метра

    загальна довжина —48,11 метра


    1

    примикання, штук


    21

    автобусні зупинки, штук


    20

    майданчики відпочинку, штук


    2

    загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на 28 лютого 2017 р., тис. гривень:


    2 253 623,769

    у тому числі:



    будівельні роботи


    1 794 357,567

    устаткування


    6 906,383

    інші витрати


    452 359,819

    зворотні суми


    6 955,762

    тривалість реконструкції, місяців


    36

    2. Міністерству інфраструктури невідкладно забезпечити проведення в установленому порядку державної екологічної експертизи щодо об’єкта, передбаченого пунктом 1 цього розпорядження.


            Прем’єр-міністр України                                 В. ГРОЙСМАН

    Інд. 21