• In English
  • Уряд урегулював питання транспортного сполучення до міжнародного аеропорту “Бориспіль”. Затверджено техніко-економічні показники проекту “Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”. Загальна кошторисна вартість будівництва становитиме приблизно 583238 тис. гривень.

    На сьогодні трансфер пасажирів до міжнародного аеропорту «Бориспіль» здійснюється лише автомобільним транспортом (автобусами, таксі або власним транспортом), що призводить до виникнення заторів в автомобільному сполученні Київ − Бориспіль у години пік і, як наслідок, незручностей як для самих пасажирів, так і для мешканців м. Бориспіль та прилеглих населених пунктів.

    Реалізація проекту вплине на створення комфортних умов для пасажирів під час здійснення їх трансферу з/до міжнародного аеропорту “Бориспіль”, покращить умови їх перевезень, підвищить рівень безпеки пасажирів під час здійснення таких перевезень, а також транспортний потенціал м. Києва та Київського регіону і в результаті — України загалом.

    Кабінет Міністрів України
    Розпорядження
    від 04 липня 2018 р. № 618-р
    Київ
    Про затвердження проекту “Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”

    Затвердити поданий Міністерством інфраструктури проект “Організація залізничного пасажирського сполучення м. Київ — міжнародний аеропорт “Бориспіль”, розроблений Київським відділенням філії “Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту” публічного акціонерного товариства “Українська залізниця” і рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:

    вид будівництва


    нове будівництво

    загальна експлуатаційна протяжність дільниці станція Київ-Пасажирський — міжнародний аеропорт “Бориспіль”, кілометрів


    37,4

    експлуатаційна протяжність нової залізничної колії від місця примикання (ПК 189 + 09,27) до
    термінала “D” міжнародного аеропорту “Бориспіль”, кілометрів


    3,36

    нові зупиночні пункти, одиниць:



    проміжні


    1

    кінцеві


    1

    розгорнута протяжність залізничних колій, що будуються, кілометрів


    3,704

    стрілочні залізничні переводи, одиниць


    5

    штучні споруди, одиниць:



    залізнична естакада завдовжки  272 метри


    1

    висока пасажирська платформа біля залізничної естакади завдовжки 160 метрів


    1

    комплекс з двох пасажирських платформ завширшки 4 і 6 метрів, завдовжки 120 метрів з відкритим пасажирським павільйоном з навісами в районі термінала “D” міжнародного аеропорту “Бориспіль”


    1

    відкрита галерея між пасажирським павільйоном та терміналом “D” міжнародного аеропорту “Бориспіль”  завдовжки 150 метрів


    1

    річне споживання електроенергії, тис. кВт•г


    1191,3

    тривалість будівництва, місяців


    13,5

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 2 травня 2018 р., тис. гривень


    583237,973

    у тому числі:



    будівельних робіт


    428478,059

    устатковання, меблів та інвентарю


    37754,6

    інші витрати


    117005,314

    у тому числі за чергами будівництва



    перша черга будівництва

    вид будівництва


    нове будівництво

    загальна експлуатаційна протяжність дільниці станція Київ-Пасажирський — міжнародний  аеропорт “Бориспіль”, кілометрів


    37,4

    експлуатаційна протяжність нової залізничної колії від місця примикання (ПК 189 + 09,27) до
    термінала “D” міжнародного аеропорту “Бориспіль”, кілометрів


    3,36

    нові кінцеві зупиночні пункти, одиниць


    1

    розгорнута протяжність залізничних колій, що будуються, кілометрів


    3,704

    стрілочні залізничні переводи, одиниць


    5

    штучні споруди, одиниць:



    залізнична естакада завдовжки 272 метри


    1

    комплекс з двох пасажирських платформ завширшки 4 і 6 метрів, завдовжки 120 метрів з відкритим пасажирським павільйоном з навісами в районі термінала “D” міжнародного аеропорту “Бориспіль”


    1

    відкрита галерея між пасажирським павільйоном та терміналом “D” міжнародного аеропорту “Бориспіль” завдовжки 150 метрів


    1

    річне споживання електроенергії, тис. кВт•г


    954,81

    тривалість будівництва, місяців


    6

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 2 травня 2018 р., тис. гривень


    502947,19

    у тому числі:



    будівельних робіт


    364534,599

    устатковання, меблів та інвентарю


    35095,574

    інші витрати


    103317,017

    друга черга будівництва

    вид будівництва


    нове будівництво

    нові проміжні зупиночні пункти, одиниць


    1

    штучні споруди — висока пасажирська платформа біля залізничної естакади завдовжки 160 метрів, одиниць  


    1

    річне споживання електроенергії, тис. кВт•г


    236,5

    тривалість будівництва, місяців


    7,5

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 2 травня 2018 р., тис. гривень


    80290,783

    у тому числі:



    будівельних робіт


    63943,46

    устатковання, меблів та інвентарю


    2659,026

    інші витрати


    13688,297

            Прем’єр-міністр України                                 В. ГРОЙСМАН

    Інд. 21