• In English
  • Уряд вніс зміни до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо документування управлінської інформації.

    Документом вдосконалено наявне нормативне підґрунтя для провадження документування управлінської інформації в електронній формі Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органів виконавчої влади, територіальних органів, організацій та підприємств.

    Головним результатом реалізації акта Уряду стане повноцінне переведення роботи органів виконавчої влади в електронну форму, а також створення цілісного процесу організації взаємодії в системі органів виконавчої влади виключно у безпаперовій формі, завершення формування повного циклу підготовки проектів актів в електронній формі та приведення положень нормативно-правових актів у відповідність до Закону України “Про електронні довірчі послуги”.

    Кабінет Міністрів України
    Постанова
    від 17 квітня 2019 р. № 375
    Київ

    Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 і від 17 січня 2018 р. № 55

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    1. Внести до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 “Про затвердження Регламенту Кабінету Міністрів України” (Офіційний вісник України, 2007 р., № 54, ст. 2180; 2011 р., № 88, ст. 3199; 2014 р., № 77, ст. 2196; 2017 р., № 69, ст. 2073; 2018 р., № 42, ст. 1489) і від 17 січня 2018 р. № 55 “Деякі питання документування управлінської діяльності” (Офіційний вісник України, 2018 р., № 23, ст. 770) зміни, що додаються.

    2. Міністерствам, іншим центральним та місцевим органам виконавчої влади в тримісячний строк привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.

            Прем’єр-міністр України                              В. ГРОЙСМАН

    Інд. 49