• In English
  • Уряд вніс зміни до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації.

    Метою рішення є забезпечення прозорості  процесу розгляду скарг у зазначеній сфері та удосконалення діяльності Комісії з питань розгляду скарг у сфері державної реєстрації Міністерства юстиції України.

    Це одна з перших ініціатив Уряду у сфері державної реєстрації нерухомості та бізнесу, практична реалізація якої забезпечить спрощення процедури подання скарги, а саме створить можливість подання її не лише в паперовому, а й в електронному вигляді, удосконалить порядок розгляду скарги та оприлюднення рішень Комісії.

    Кабінет Міністрів України
    Постанова
    від 04 вересня 2019 р. № 831
    Київ
    Про внесення змін до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації

    Кабінет Міністрів України постановляє:

    Внести до Порядку розгляду скарг у сфері державної реєстрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 грудня      2015 р. № 1128 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 2, ст. 109, № 44,  ст. 1622, № 91, ст. 2973; 2017 р., № 2, ст. 47; 2018 р., № 35, ст. 1234), зміни, що додаються.

            Прем’єр-міністр України                              О. ГОНЧАРУК

    Інд. 29