• In English
  • Уряд затвердив проект будівництва шляхопроводу та транспортної розв'язки на км 130 + 045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка на ділянці км 129 + 400 - км 131 + 150, Полтавська область. Будівництво шляхопроводу та транспортної розв'язки у 2-х рівнях дозволить забезпечити безпечні умови руху автотранспорту в межах транспортного вузла та покращити екологічні умови навколишнього середовища. Нагадаємо, що зазначене будівництво здійснюється у рамках реалізації державного інвестиційного проекту "Розвиток автомобільної дороги Р-52 Дніпропетровськ - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка".


    КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

    РОЗПОРЯДЖЕННЯ

    від 25 жовтня 2017 р. № 773-р

    Київ

    Про затвердження проекту “Будівництво шляхопроводу
    та транспортної розв’язки на км 130 + 045 при
    реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52
    Дніпропетровськ — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка на
    ділянці км 129 + 400 — км 131 + 150, Полтавська область”



    Затвердити поданий Державним агентством автомобільних доріг проект “Будівництво шляхопроводу та транспортної розв’язки на км 130 + 045 при реконструкції автомобільної дороги державного значення Р-52 Дніпропетровськ — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка на ділянці км 129 + 400 — км 131 + 150, Полтавська область”, розроблений науково-виробничою фірмою “Мостопроект” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:

    загальні

    класифікація автомобільної дороги загального користування

    державна

    категорії доріг, що перетинаються

    I-б, I

    клас розв’язки

    I

    вид будівництва

    нове будівництво, реконструкція

    для ділянки дороги Дніпропетровськ Царичанка Кобеляки Решетилівка

    перспективна інтенсивність руху, приведених одиниць на добу

    24530—31520

    довжина ділянки, кілометрів

    1,741

    розрахункова швидкість руху, кілометрів за годину

    110

    мінімальний радіус у плані, метрів

    5000

    максимальний поздовжній ухил, відсотків

    33

    мінімальні радіуси вертикальних кривих:

     

     

    опуклих, метрів

    25000

    увігнутих, метрів

    7000

    ширина проїзної частини, метрів

    2 х 7,5

    ширина розділювальної смуги, метрів

    3

    ширина узбіччя, метрів

    3,75

    для ділянки дороги Полтава Олександрія

    перспективна інтенсивність руху, приведених одиниць на добу

    20360—26890

    довжина ділянки, кілометрів

    2,394

    розрахункова швидкість руху, кілометрів за годину

    110

    мінімальний радіус у плані, метрів

    1100

    максимальний поздовжній ухил, відсотків

    11

    мінімальні радіуси вертикальних кривих:

     

     

    опуклих, метрів

    30000

    увігнутих, метрів

    30000

    ширина проїзної частини, метрів

    2 х 7,5

    ширина розділювальної смуги, метрів

    3

    ширина узбіччя, метрів

    3,75

    правоповоротні з’їзди:

    кількість з’їздів, штук

    4

    загальна довжина, кілометрів

    2,675

    ширина узбіччя, метрів

    2

    ширина проїзної частини, метрів

    6

    лівоповоротні з’їзди:

    кількість з’їздів, штук

    4

    загальна довжина, кілометрів

    1,887

    ширина узбіччя, метрів

    2

    ширина проїзної частини, метрів

    6

    шляхопровід

     

     

    довжина, метрів

    49,55

    габарит, метрів

    2 (Г-13,25 + 1,5)

    кількість металевих гофрованих труб, одиниць:

    діаметр — 1,58 метра

    загальна довжина — 338,31 метра

    9

    кількість металевих подвійно спаяних гофрованих труб, одиниць:

     

     

    діаметр — 1,58 метра

    загальна довжина — 38,79 метра

    1

    кількість пластикових труб, одиниць:

     

     

    діаметр — 0,8 метра

    загальна довжина — 30 метрів

    2

    верхній шар покриття на дорозі Р-52

    монолітний цементобетон В35, F200

    верхній шар покриття на дорозі М-22 та з’їздах транспортної розв’язки

    щебенево-мастиковий асфальтобетон (ЩМА-15) на бітумі БМПА 60/90-53

    загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 25 травня 2017 р., тис. гривень

    768 753,608

    у тому числі:

     

     

    будівельних робіт

    612 599,016

    устаткування

    409,409

    інші витрати

    155 745,183

    зворотні суми, тис. гривень

    2 760,857

    тривалість будівництва, місяців

    26

    Прем’єр-міністр України                                                   В. ГРОЙСМАН

    Інд. 21