Уряд вніс зміни до Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян. Так, витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян видаватимуться на білому аркуші паперу А4 без використання спеціального бланка. А також засвідчуватимуться підписом посадової особи та скріплюватимуться печаткою відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Дане рішення приведе до економії коштів державного бюджету, за рахунок яких виготовляються спеціальні бланки витягів з Реєстру. Окрім того спрощується процедура документообігу у відділах державної реєстрації актів цивільного стану, пов'язана із замовленням, зберіганням, обліком та звітністю витрачання таких бланків. Це дасть можливість пришвидшити надання послуги з видачі витягу з Реєстру.


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА

від 23 березня 2016 р. № 245

Київ

Про внесення зміни до пункту 20 Порядку ведення
Державного реєстру актів цивільного стану громадян

Кабінет Міністрів України постановляє:

Внести зміну до пункту 20 Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 р. № 1064 (Офіційний вісник України, 2007 р., № 65, ст. 2516; 2008 р., № 21, ст. 600; 2011 р., № 84, ст. 3078; 2012 р., № 71, ст. 2870, № 90, ст. 3651; 2015 р., № 50, ст. 1601, № 69, ст. 2276, № 102, ст. 3525), виклавши абзац перший в такій редакції:

20. Витяг з Реєстру видається на білому аркуші паперу формату А4 (210 х 297 міліметрів) без використання спеціального бланка, засвідчується підписом посадової особи та скріплюється печаткою відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану. У випадку, передбаченому пунктом 191 цього Порядку, витяг з Реєстру видається без засвідчення підписом та скріплення печаткою..

2. Установити, що наявний залишок спеціальних бланків використовується органами державної реєстрації актів цивільного стану в повному обсязі.

 

 

Прем’єр-міністр України

 

 

                    А. ЯЦЕНЮК

 

 

Інд. 72