• In English
  • Стаття керівника Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ Роксолани Стадник УНІА «Укрінформ» від 29.08.2019 «Успішна кампанія Ukraine Now»
    опубліковано 29 серпня 2019 року о 13:47

    Успішна кампанія Ukraine Now

    Минуло вже більше року як Уряд підтримав бренд Ukraine Now.

    За цей час він став брендом успіху, попри песимістичні прогнози скептиків, які вважали, що він забудеться за кілька місяців. Навпаки Ukraine Now росте і летить. Це знак, яким маркують якісні товари, за підтримки якого проводять сучасні івенти, спортивні змагання та культурні заходи. Це бренд, який зумів завоювати прихильність не лише самих українців, які оздоблюють ним одяг і побутові предмети, а й був відмічений міжнародною спільнотою, отримавши нагороди на престижних дизайнерських конкурсах.

    Перемоги

    На міжнародній арені Ukraine Now гучно заявив про себе майже одразу після презентації. Єдиний бренд України, розроблений агенцією Banda, отримав одну з найбільш престижних премій у сфері дизайну – Red Dot Design Award у категорії Corporate Identity.

    Слід зазначити, що в рамках конкурсу 24 експерти виділили бренд серед більш ніж 8600 робіт із 45 країн світу. Церемонія нагородження відбулася у Берліні.

    Ця нагорода – визнання української креативної індустрії. Подія стала дуже гарною промоцією держави.

    Більше того, єдиний бренд Ukraine NOW увійшов до підбірки найкращих зразків та трендів дизайну логотипів за версією авторитетного сайту Fast Company. Як зазначено на даному ресурсі, українці, розробляючи бренд, адаптували його до сучасних тенденцій щодо застосування акцентів для привернення уваги.

    Вітчизняна креативна спільнота також не залишила нове лого без нагород. Ukraine Now визнано переможцем у номінації «Ребрендинг року: змінюйся або йди додому» за версією X-Ray Marketing Awards 2018. Крім того, друге місце бренд посів у номінації «Революція комунікацій». Х-Ray Marketing Award – це щорічна премія, де кращі маркетинг-команди та кампанії України визначаються шляхом голосування.

    Ukraine Now – перша успішна маркетингова кампанія з популяризації України, яку високо оцінюють експерти як в Україні, так і за кордоном. І попереду ще багато перемог та здобутків.

    Бренд мандрує світом

    Звичайно, в сучасному світі надзвичайно великої кількості інформаційних продуктів – без промоції не обійтись. Саме тому українці докладають максимум зусиль, щоб ознайомити іноземців з брендом, рекламуючи власну країну.

    У країнах Європи за підтримки Міністерства інформаційної політики України відбулася акція «Ukraine NOW: Eurotour». Команда проекту на двоповерховому брендованому автобусі «Ukraine NOW» відвідала Варшаву, Берлін та Прагу. Крім презентації бренда, мешканців та гостей цих міст за допомогою технології віртуальної реальності знайомили з наймальовничішими куточками України.

    У липні бренд представили на третій Конференції з питань реформ в Україні, яка пройшла в Торонто. Захід зібрав високопосадовців топ-рівня та провідних міжнародних експертів. Гості більше дізнавались про ділові та інвестиційні можливості в Україні, знайомилися із продуктами українських креативних індустрій.

    Міністерство інформаційної політики, зокрема, державний секретар Артем Біденко в травні презентував бренд у Швеції на міжнародній конференції «Публічна дипломатія в часи конфліктів: Скандинавські, Балтійські та Східноєвропейські перспективи». Під час першої панелі конференції «Брендування в часи конфліктів» Артем Біденко розповів про комунікаційні виклики, які стоять перед Україною, та продемонстрував успішні кроки в їх подоланні.

    На 8-му Форумі Дунайської стратегії ЄС для Дунайського регіону в Бухаресті (Румунія) ознайомив міжнародну аудиторію з Ukraine Now радник Міністра інформаційної політики України Мирослав Ільяш.

    Говорили про новий бренд і під час Китайської міжнародної виставки (China International Import Expo 2018), що проходила у листопаді минулого року у Шанхаї. Артем Біденко тоді наголосив, що Ukraine Now – це максимально відкритий бренд для різноманітного використання підприємцями, стартаперами, громадськими організаціями, державними установами і просто громадянами з метою промоції України.

    Про єдиний бренд, який втілює в собі нові підходи та структурні реформи в усіх сферах суспільного життя України, йшла мова на конференції «Україна зараз: виклики та можливості» (Ukraine Now: Challenges and Opportunities) минулої осені у Нью-Йорку.

    Про можливості, які відкриває бренд Ukraine Now для залучення інвестицій в нашу країну, дискутували під час круглого столу «Інновації та можливості в Україні зараз» («Innovation and opportunity in Ukraine now») у Лондоні. Співорганізатором заходу виступив Офіс із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest.

    Дізналися про бренд і в Уханьському науково-дослідницькому інституті пошти і телекомунікацій (м. Ухань, КНР). Там відбувся навчальний семінар «2018 Seminar on Construction of Communication Networks in Rural Areas for Developing Countries», на якому презентовано Україну та Ukraine Now, представлено стан економічної ситуації, а також культуру та видатних постатей сучасності й історії. Під час семінару зазначалось: Ukraine Now має стати одним з основних інструментів комунікації, завдяки якому світ дізнається більше про Україну, та який буде відповідати своїй найголовнішій цілі – створювати позитивний імідж держави на міжнародній арені. Як показала практика, бренд повністю свою ціль виправдовує.

    Активно поширюється інформація про бренд і в Україні під час різноманітних заходів, у тому числі, за участю іноземних гостей.

    Наприклад, у червні цього року в Одесі під час Ukrainian Creative Awards головний спеціаліст сектору з питань просування України у світі Міністерства інформаційної політики Софія Джуринська провела презентацію Ukraine Now.

    «Зараз відбувається народження нової країни. Цей «бум-час» – найкращий етап, у якому можна жити. Тому що там, де стаються зміни, з’являються нові можливості. Для інвестицій, для туризму, для стартапів, для створення нового продукту або для HR-потреб. Якраз про це розповідає бренд Ukraine Now», – зазначила вона.

    Щодо нового бренда України відбулося засідання Робочої групи з питань готельного бізнесу та туризму в офісі Американської торговельної палати у Києві.

    Як працюють над просуванням бренда, піднімалось питання на міжнародній конференції «Місце України у світі: муніципальний маркетинг і брендинг», яка проходила у Києві. Держсекретар МІП тоді зазначив, що Ukraine Now є парасольковим брендом, який, відповідно до розпорядження Уряду, має бути присутній у всіх комунікаціях українських урядових структур.

    Комунікація органів влади

    Міністерства та відомства єдиним голосом комунікують бренд. Наприклад, Міністерство юстиції України інформацію про всі проекти оформлює новим лого.

    Інші міністерства також активно підтримують таку ініціативу. Розміщуються кавери в соціальних мережах (Facebook, Twitter) з використанням бренда Ukraine Now, розробляють інфографіки.

    Міністерство охорони здоров’я бренд використовує при проведенні публічних заходів, лекцій та конференцій, в тому числі, за участю студентів.

    Міністерство аграрної політики та продовольства оформлює українські павільйони, банери, фотозони, та, навіть, дрес-коди учасників виставок-ярмарків у стилі Ukraine Now.

    Міністерство енергетики та вугільної промисловості використовує бренд Ukraine Now в презентаційних матеріалах, при різнопланових зустрічах, семінарах та зібраннях тощо.

    Міністерство екології та природних ресурсів виготовляє брендовану продукцію, а також розміщує з ним банери та анонси у соціальних мережах.

    Пенсійний фонд України використовує бренд під час відкриття оновлених відділів обслуговування громадян у друкованій продукції (буклети, листівки, анкети), що розповсюджується під час зустрічей із трудовими колективами, роботодавцями, фізичними особами-підприємцями. Такі листівки роздають у Школі майбутнього пенсіонера, на днях відкритих дверей, засіданнях робочих груп, флешмобів тощо.

    Логотип представлений у презентаційних матеріалах Держенергоефективності під час публічних виступів Голови та представників Агентства. Держпраці Ukraine Now поширює у вигляді заставки соціального ролика. Держводагентство розмістило бренд Ukraine Now на посвідченні державних службовців апарату відомства, а також випустило календар на 2019 рік з логотипом.

    Це лише деякі приклади використання бренда органами влади, які без примусу долучилися до кампанії. До слова, нині більшість заходів, у тому числі міжнародних та за участю високопосадовців, проходять з символікою бренда.

    Окремо слід відзначити Третій Всеукраїнський форум фахівців у сфері урядових комунікацій, який проходив у рамках урядової комунікаційної платформи «Єдиний голос» в травні цього року. Місце проведення заходу було оформлено креативно – в стилі Ukraine Now. А під час панелі «Державний сектор як новий горизонт для креативу та брендингу» детально обговорили і історію створення, і перспективи бренда.

    Зокрема, йшлося про те, що цінності Ukraine Now – це енергія, нові можливості, варіативність та свобода використання. Державний секретар Міністерства інформаційної політики України Артем Біденко наголосив, що бренд Ukraine Now – це не просто лого, це продумана цілісна концепція. На думку засновника, генерального продюсера Ukrainian Fashion Week Володимира Нечипорука, створення бренда – необхідна і важлива складова розвитку країни. Тому, за його словами, і креативні індустрії, і бізнес та громадяни в цілому повинні активно використовувати бренд Ukraine Now. А Голова наглядової ради Офісу із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest Данило Білак наголосив, що головна мета створення бренда – активізація залучення інвестицій.

    Під час Форуму зазначалось, що Ukraine Now – це вперше розроблений бренд України, який сповідує європейські цінності. Це бренд, який промотує сучасну країну та досягнення українців у різних сферах: кіно, фешніндустрії, ІТ, економіці, спорті тощо.

    «Ukraine Now – це не просто слоган, це бренд європейської держави, яку ми повинні зробити успішною і заможною. Ми ті, хто хоче змінити країну, змінити її на краще. Ukrainе Now – це ми зараз», – зазначив Державний секретар Секретаріату Кабінету Міністрів Володимир Бондаренко.

    Він також підкреслив, що сьогодні активну участь у змінах бере молодь, яка не боїться просувати свої ідеї, бути креативною.

    Амбасадори бренда

    І саме молодь активно підхопила новий тренд – популяризацію бренда.

    У рамках співпраці Української академії лідерства з Урядом 300 студентів протягом тижня презентували Україну в Ізраїлі. Молоді лідери у рамках дослідницької експедиції до Ізраїлю у своїй комунікації використовували та поширювали бренд Ukraine Now.

    Також представники з УАЛ, а саме з Миколаївського осередку, відвідуючи Польщу, у Вроцлаві не лише спілкувались на теми польсько-української співпраці, реформ в двох країнах, а й презентували бренд. Вони ж пізнавали разом з Ukraine Now і Нідерланди.

    Крім того, хлопці та дівчата з УАЛ, здійснюючи міжнародний візит до Європейської Ради ЄС, не забули взяти з собою предмети атрибутики з новим лого.

    Студентська рада при Міністерстві інформаційної політики у своїх креативних проектах активно долучається до просування та розвитку бренда Ukraine Now.

    Молодь з інших країн також приїжджає до України і дізнається більше не лише про культуру, традиції та історію нашої держави. Група студентів з Данії у квітні цього року побувала у Будинку Уряду, де відвідала Музей історії урядів України та почула про створення та успіхи бренда Ukraine Now. Керівник Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України Роксолана Стадник наголосила, що Ukraine Now – це найбільш масштабна маркетингова кампанія Уряду за всі роки незалежності. «Бренд Ukraine Now – це символ України для промоції та впізнаваності нашої держави, українців, їхніх досягнень за кордоном», – підкреслила вона.

    Популяризація бренда не лише прерогатива молоді. До цієї ініціативи долучаються всі бажаючі.

    47-ма Гімалайська експедиція у рамках реабілітаційного проекту для дітей, постраждалих від російської агресії на Донбасі, «Гімалаї - подорож від війни» вийшла на найвищу точку маршруту та підняла прапор з брендом сучасної України.

    Випускники бізнес-школи завітали до Кабінету Міністрів та обговорили успіхи й можливості Ukraine Now. Таким чином Україна здобула собі нових бренд-послів.

    До амбасадорів навіть долучали першого в світі людиноподібну Софію. Зустріч з нею та її розробниками відбулася в технопарку UnitCITY.

    Візитна картка країни

    Дуже активно лого Ukraine Now використовують під час міжнародних виставок.

    На головній туристичній події Азії – виставці ITB Asia 2018 Singapore – Київська туристична асоціація спільно з Управлінням туризму та промоцій КМДА консолідували зусилля українських міст на єдиному стенді Ukrainе Now.

    Українська делегація, яка брала участь у міжнародному книжковому ярмарку Abu Dhabi International Book Fair в Абу-Дабі, також оформила свій стенд новою символікою держави. До слова, на зазначеному заході українська громада в Абу-Дабі отримала в подарунок англомовні книги про Україну.

    Під час презентації в Осло інвестиційного потенціалу України на щорічних зборах Norwegian-Ukrainian Chamber of Commerce – NUCC команда UkraineInvest оздобила матеріали новим лого.

    Представники Черкащини на ювілейній Міжнародній туристичній виставці UITT & UITM брендували свій стенд та слоган у стилі Ukraine Now – Discover Cherkasy Region NOW.

    Україна презентувала можливості туристичної галузі під час триденної виставки “NA STYKU KULTUR” (“На перехресті культур”) у польському Лодзі. На національному об'єднаному стенді, оформленому, звісно ж, відповідним графічним зображенням, було представлено 11 регіонів України, серед яких Львівщина, Чернігівщина, Тернопільщина, Полтавщина, Одещина, Івано-Франківщина, Харківщина. Їхні представники протягом трьох днів розповідали, запрошували, рекламували та відкривали для потенційних туристів нашу країну.

    У Всесвітній день бджіл Україна презентувала у Лондоні зразки українського меду з традиційними смаками. І це також було зроблено вже у впізнаваному дизайні.

    Не стала виключенням в оформленні й виставка CEE Automotive Forum у Великобританії. Більше того, K.Fund замовила у кондитерської майстерні Sun chocolate цукерки в стилі Ukraine Now як презент гостям українського стенда.

    Таким чином, можна сміливо казати, що бренд став візитною карткою України.

    І якщо за кордоном переважно під егідою Ukraine Now проводяться бізнесові, інвестиційні та презентаційні заходи, то в Україні за його підтримки відбуваються найрізноманітніші події: соціальні, спортивні, культурні.

    Заходи за підтримки Ukraine Now

    За підтримки бренда відбувається один з найцікавіших та найкреативніших заходів, мета якого зробити Україну країною дизайну - 2 Hours Design Battle. Протягом двох годин учасники працюють над поставленим завданням. Переможця визначає авторитетне журі. Такі батли проходять у різних містах: Києві, Одесі, Харкові.

    Другий турнір був присвячений саме Ukraine Now. Дизайнери вправлялися в дизайні промосторінки для бренда. Переможців нагороджували на зустрічі в рамках урядової комунікаційної платформи #єдинийголос.

    Не менш видовищно відбуваються і спортивні заходи на підтримку бренда. Український атлет, амбасадор Ukraine Now Володимир Оснік переміг у категорії Men’s Physique та став абсолютним чемпіоном світу з бодібілдингу та фітнесу - World Championship 2019 WABBA International, який проходив у Львові.

    Взимку цього року Всеукраїнський турнір з армрестлінгу «Sport Land. Olympia Armwrestling Open Cup 2019» також пройшов за підтримки Ukraine Now.

    У рамках всеукраїнського проекту освітніх інновацій «Відкривай Україну» на території НПУ імені М. П. Драгоманова Міністерство інформаційної політики України на своєму стенді вже традиційно запрошувало помандрувати мальовничими куточкам нашої країни у VR-окулярах, розповісти «Що для мене Україна зараз?» та отримати чудові книги. І все в стилі, кольорах та дизайні бренда.

    Намет Ukraine Now з проектом Ukraine 360 на одному з найбільш крутих фестивалів країни Atlas Weekend мав не меншу популярність від виконавців, які там виступали.

    Різноманітні проекти, які покликані рекламувати нашу державу, вже також не обходяться без використання Ukraine Now. Наприклад, фестиваль «Made in Ukraine. Зустрічаємо літо!». Там також працював відповідний стенд, де всі бажаючі мали змогу ознайомитися з цікавими фактами про Україну, сфотографуватися та віртуально помандрувати.

    ХІІ фестиваль культури «Українська весна» в Познані оформили стендами з логотипом бренда. Як і кожного року, захід став не лише культурною подією, а й був спрямований на актуалізацію важливих соціальних подій.

    Важливою подією стала перша спеціалізована конференція Якість.Now.Ua на якій мова йшла про те, як забезпечити європейську якість будівельних матеріалів та захистити споживачів від небезпечної продукції.

    Бізнес та бренд 

    Бренд став знаком, яким маркують якісні продукти та послуги. Підприємці використовують лого в своїх рекламних кампаніях і не лише. Все частіше можна зустріти, як оформлюють вивіски в стилі Ukraine Now, приміщення і навіть цілі МАФи.

    У Миколаєві та Києві пропонують випити каву в міні-кав’ярнях, в дизайні якої символіка бренда.

    Нову айдентику використали і для ідентифікації традиційних українських страв – у столиці з’явився заклад у smart casual форматі VarenykyNow.ua. Там можна посмакувати кольоровими варениками, борщем cayenne, устрицями з помідором, сидром та домашніми наливками.

    Варенична майстерня КРУТЕ TISTO з перших днів затвердження бренда підтримала Ukraine Now і використовувала його в рекламі. Так само, як і український виробник іграшок, якому компанія Disney запропонувала співпрацю, і вже сьогодні можна придбати їх товар у тематичних магазинах, які знаходяться в Дісней-парках в США та Франції (Парижі).

    Про таку продукцію як футболки, толстовки, кеди та кросівки з логотипом годі й говорити. Вона користується попитом і вже стає трендом. Популярні також екосумки з лого, різноманітні сувеніри та серії подарунків. Наприклад, нині модні браслети, значки, ручки, блокноти, стікери, чашки. Оскільки попит на таку продукцію досить високий – у соціальних мережах є вже навіть сторінки відповідно спеціалізованих магазинів.

    Досить поширеними є солодощі в стилі Ukraine Now. З цією символікою роблять печиво, тістечка та набори цукерок. Останні розкуповують для презентів іноземним гостям, колегам, партнерам.

    При проведенні соціальних кампаній також використовують айдентику Ukraine Now. Наприклад, кампанія громадської організації Єдина Планета, виступаючи за заборону виробництва хутра в Україні, оформила свій заклик в стилі нового лого.

    Підсумовуючи, можна сміливо заявити, що бренд став настільки успішним, що на його прикладі вже проводять лекції та тренінги.

    Роксолана Стадник


    Стаття керівника Департаменту інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату КМУ Роксолани Стадник УНІА «Укрінформ» від 29.08.2019 «Успішна кампанія Ukraine Now»