• In English
  • Прозорі офіси та електронні послуги ліквідують цифрову дискримінацію та спрощують життя людей, – Володимир Гройсман
    Департамент інформації та комунікацій з громадськістю Секретаріату Кабінету Міністрів України, опубліковано 21 лютого 2019 року о 11:58

    Центри надання адміністративних послуг, побудовані за принципом «прозорих офісів», та запровадження цілого масиву електронних послуг на Урядовому порталі сприяють ліквідації цифрової дискримінації у громадах та спрощують життя українців. Про це сказав Прем’єр-міністр України, спілкуючись з учасниками Загальних зборів Асоціації об’єднаних територіальних громад.

    «Ми масово відкриваємо прозорі офіси по всій країні. Туди ми переносимо більшість послуг, у тому числі й соціальних. Також наш Уряд запроваджує електронні послуги. На сайті КМУ вже зараз доступні 118 електронних послуг, ще 50 плануємо запустити цього року. Люди не мають ходити кабінетами і спілкуватися з чиновниками. Все має бути просто», – зазначив Володимир Гройсман.

    Довідково

    Наприкінці січня поточного року Кабінет Міністрів України в рамках розвитку електронного урядування розширив спектр електронних послуг для громадян, а також запропонував низку електронних ініціатив для сімей з новонародженими дітьми. Запровадження онлайн-можливостей – це повна доступність адміністративних послуг, мінімізація зловживань і нівелювання участі чиновника у процесах. Зараз українці мають вибір: або вирішити своє питання он-лайн і провести у Інтернет-мережі процедури реєстрації бізнесу, отримання довідки чи дозволу, або піти у прозорий офіс надання адміністративних послуг і в зручний спосіб зробити все необхідне.

    Прозорі офіси та електронні послуги ліквідують цифрову дискримінацію та спрощують життя людей, – Володимир Гройсман