• In English
  • Держкомтелерадіо: Завершилась інформаційна кампанія щодо засад і принципів діяльності НАТО

    Завершено інформаційну кампанію «Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки», яку на замовлення Держкомтелерадіо організувало і провело ТОВ «Український Інститут Розвитку Медіа».

    У рамках кампанії було виготовлено 8 тематичних телепередач хронометражем 20 хвилин кожна, які вийшли в прямому ефірі 5 каналу, а також були розміщені у запису на 12-ти регіональних телеканалах: Сімон (Харківська обл.), ТВ 5 (Запорізька обл.), 11 канал (Дніпропетровська обл.), ATV (Сумська обл.), ТРК Дитинець (Чернігівська обл.), 33-й канал (Хмельницька обл.), ВІТА (Вінницька обл.), ТРК ІРТ-Полтава (Полтавська обл.), НІС-ТВ (Миколаївська обл.), ТТВ (Кіровоградська обл.), СК1 (Житомирська обл.), ТРК ВІККА (Черкаська область).

    У програмах йшлося про те,  чому Україна обрала стратегічний курс на вступ у НАТО, як вплине членство та шлях до нього на невійськові сфери життя країни, про переваги співпраці України з НАТО в оборонному секторі, боротьбі з кіберзлочинністю, протидії гібридним загрозами тощо.

    Спікерами телепрограм були Віце-прем'єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції Іванна Климпуш-Цинцадзе;  Міністр з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб Вадим Черниш; Надзвичайний і Повноважний Посол Литовської Республіки в Україні Марюс Януконіс; керівник центру дослідження Росії, Міністр закордонних справ України у 2007-2009 роках Володимир Огризко; генерал-лейтенант запасу, заступник начальника генерального штабу ЗС України (2006-2010) Ігор Романенко; професор КНУ, директор Інституту зовнішньополітичних досліджень Григорій Перепелиця та інші.

    Всі програми можна переглянути на Youtube каналі 5 телеканалу.

    Також у рамках інформаційної кампанії ««Чому НАТО? Засади і принципи діяльності НАТО та його роль у підтримці міжнародної безпеки» було виготовлено і розміщено в ефірі радіостанцій  Голос Столиці, радіо П`ятниця, радіо Джем, Наше радіо понад 164 хвилини радіопродукції. Це, зокрема, сюжети, що розвінчують міфи про НАТО, думки простих українців, питання щодо НАТО та відповіді на них, розмова з експертами тощо.  Виготовлена серія програм та сюжетів формує 8 програмно-сюжетних блоків загальним хронометражем – майже 20 хв кожна, що висвітлює  те чи інше питання співпраці України з НАТО.

    Крім того, виконавець інформаційної кампанії виготовив і розповсюдив у 12 областях України чотири повнокольорові листівки накладом 200 тис. екземплярів. Формат розповсюдження  - «із рук в руки».

    За звітом ТОВ «Український Інститут Розвитку Медіа», реалізація комунікаційної програми забезпечила понад 20 млн контактів з українською аудиторією у віці 16-65 років. Зокрема, охоплення аудиторії 5-го каналу – 9 734 160 осіб, регіональних телеканалів – понад 10 млн осіб.