• In English
  • Взаємини між Україною, Грузією, Азербайджаном та Молдовою характеризуються конструктивним підходом до вирішення всіх питань співробітництва у галузі транспорту, - Віктор Довгань
    опубліковано 01 червня 2016 року о 12:27

    Взаємини між Україною, Грузією, Республікою Азербайджан та Республікою Молдова характеризуються конструктивним підходом до вирішення всіх питань співробітництва у галузі транспорту. Про це заявив заступник Міністра інфраструктури України з питань європейської інтеграції Віктор Довгань на засіданні голів відомств, відповідальних за розвиток транспорту в країнах - членах ГУАМ, яке відбулося 31 травня 2016 року в Одесі.

    За його словами, сьогодні Україна може запропонувати ряд цікавих проектів, реалізація яких сприятиме повнішому використанню транспортного потенціалу наших країн.

    «Завдання наших транспортних організацій: задовольнити попит на перевезення з урахуванням розвитку торговельно-економічних відносин і підготувати такий транспортний продукт, який би гарантував час доставки і збереження заявленого до перевезення вантажу», - наголосив Віктор Довгань.

    Він зазначив, що в цьому контексті актуальним є питання вироблення нових ефективних логістичних схем вантажних перевезень: «На наш погляд, найбільш ефективною схемою здійснення перевезень у Чорноморському регіоні є формування маршрутів транспортування вантажів з урахуванням спільної роботи наявних існуючих залізнично-поромних переправ і залізничних адміністрацій наших країн».

    Віктор Довгань також підкреслив, що організація контейнерних і контрейлерних перевезень поїздами «Вікінг» і «Зубр» сполучила зв'язками Чорне і Балтійське моря.

    За словами заступника Міністра інфраструктури України, для більш ефективної організації зазначених перевезень на сьогодні в Україні вжито низку заходів щодо вдосконалення їх роботи:

    скорочено час проведення контрольних процедур при перетині державного кордону (при передачі поїзда на територію Білорусі проходження контрольних процедур на кордоні триває 2 години, у зворотному напрямку - 2 години 49 хвилин, з яких 30 хвилин  - прикордонний контроль);

    проводиться гнучка тарифна політика (установлено знижку 20% до Збірника тарифів на експортно-імпортні перевезення великотоннажних контейнерів по території України);

    курсування поїзда з території України здійснюється за графіком тричі на тиждень незалежно від кількості вступників вагонів.

    «Таким чином, можна констатувати, що на території України створено максимально сприятливі умови для роботи зазначених поїздів», - підкреслив він.

    З метою комплексного розвитку всіх видів перевезень і завантаження нинішньої транспортної інфраструктури, включаючи залізничні та автомобільні дороги, внутрішні водні шляхи та морські торговельні порти, а також використання потенціалу залізнично-поромних перевезень українська сторона запропонувала розглянути проект міжурядової Угоди про розвиток перевезень вантажів у напрямку Балтійське море - Чорне море - Каспійське море.

    Крім того, в Україні проводиться ряд адміністративних реформ щодо вдосконалення процесу управління роботою залізничного і морського транспорту. «Сподіваємося, що проведені реформи сприятимуть створенню більш комфортних та прозорих умов здійснення перевізного процесу, а також будуть сприяти розвитку конкурентного транспортного ринку в нашому регіоні», - підкреслив В.Довгань.

    Також він висловив впевненість у тому, що об'єднання зусиль країн дасть хороший поштовх розвитку транзитних перевезень у регіоні ГУАМ.

    В.Довгань висловив готовність України розвивати співпрацю в рамках Організації за демократію та економічний розвиток - ГУАМ та докласти максимальних зусиль для реалізації Плану дій та Одеської Декларації щодо збільшення вантажоперевезень транспортним коридором ГУАМ.