• In English
  • У січні 2016 року майже третину залізничних квитків було придбано он-лайн
    опубліковано 24 лютого 2016 року о 15:05

    У січні 2016 року он-лайн-продаж квитків, порівняно з відповідним періодом минулого року, збільшився в 1,8 рази. Загалом у січні цього року пасажири поїздів ПАТ «Укрзалізниця» забронювали та оформили через Інтернет понад 1 млн. квитків, тоді як у січні 2015 року – 574 тис.

    Популярність послуги з продажу електронних квитків фахівці ПАТ «Укрзалізниця» пояснюють насамперед її зручністю для пасажирів. Купуючи квиток он-лайн, можна вдома чи на роботі, у будь-який час доби, самостійно обрати для подорожі потрібний поїзд, тип вагона і місце. Електронний проїзний документ пасажир може самостійно роздрукувати на папері та здійснити посадку в поїзд, не йдучи до залізничної каси.

    Оформлений через Інтернет квиток практично неможливо втратити – його можна роздрукувати необмежену кількість разів з листа, що приходить на електронну пошту клієнта.

    Сьогодні квитки через Інтернет можна придбати на всі поїзди внутрішнього сполучення, окрім додаткових і регіональних. Також у режимі он-лайн можна оформити та оплатити проїзд на регіональні поїзди та поїзди міжнародного сполучення з країнами СНД. При цьому пасажир отримує бланк замовлення, який необхідно обміняти в залізничній касі на звичайний квиток.

    Нагадаємо, оформлення проїзних документів через Інтернет було впроваджено з кінця 2008 року. Відтоді пасажири зарезервували та оформили через всесвітню мережу понад 26,3 млн. квитків, з них – 14,1 млн. електронних.