• In English
  • Держенергоефективності, банки та спеціалізовані торговельні мережі обговорили наступні кроки популяризації державних програм з енергозбереження
    опубліковано 13 липня 2015 року о 20:02

    Під головуванням Голови Держенергоефективності Сергія Савчука відбулася нарада з представниками банків, а саме: Ощадбанку, Укрексімбанку, Укргазбанку та генеральним директором мережі ТОВ «Епіцентр» щодо сумісної роз’яснювальної роботи про механізми стимулювання населення до впровадження  енергоефективних заходів.

    За словами Голови Держенергоефективності Сергія Савчука, Агентство сьогодні активно працює над розширенням піар-кампанії, яка з кожним днем набирає обертів.

     «За два місяці ми закінчуємо проводити семінари в облдержадміністраціях і вже сьогодні Агентство працює над розробкою комунікаційної кампанії для 490 районних центрів. Тобто в кожному районі, райдержадміністрації буде проведено семінари з популяризації механізмів стимулювання населення до впровадження енергоефективних заходів. На заходи обов’язково запрошуватимемо представників ОСББ та ЖБК. Також у рамках нашої інформаційно-роз'яснювальної кампанії працюємо над розповсюдженням серед усіх центральних органів виконавчої влади, облрад, обладміністрацій, районних та міських рад банера з інформацією про наші програми з утеплення житла для розміщення на своїх сайтах», - наголосив Сергій Савчук.

    «Крім того, разом з проектом IFC «Енергоефективність у житловому секторі в Україні» готуємо ролик соціальної реклами та бігборди для поширення інформації про механізми стимулювання населення до впровадження енергоефективних заходів. Трансляція ролика відбудеться на всіх центральних, регіональних та муніципальних телеканалах», - повідомив Голова Держенергоефективності.

    «За півтора місяці на наш кол-центр надійшло 760 звернень від громадян і щодня їхня кількість лише збільшується. Це свідчить про те, що програма з енергозбереження користується популярністю. Але для Агентства дуже важливо, щоб якомога більше людей скористалися цією програмою. Саме тому, ми звертаєтмося до торгівельних мереж з пропозицією співпраці», - зауважив Сергій Савчук та додав, що кожен покупець має знати, що в нього є можливість обрати «негазовий» котел чи енергоефективне обладнання або матеріали та отримати від держави компенсацію від 20% до 40% суми кредиту.

    Голова Держенергоефективності наголосив, що доцільним буде розмістити відповідну інформацію про державні програми на цінниках та поінформувати консультантів магазинів щодо переліку обладнання та матеріалів, на яке поширюється дія програми, та умови отримання населенням компенсації.

    Також під час наради представники банків зауважили, що паралельно проводять власні заходи з популяризації, зокрема, мешканці 8 областей України вже отримали платіжки з відповідною рекламною інформацією про програми з енергозбереження на зворотньому боці. Наступного місяця населення ще 8-10 областей отримає аналогічні платіжки.

    Загалом за результатами зустрічі було домовлено забезпечити представників торгівельної мережі детальною інформацією про програму, щоб консультанти могли чітко роз’яснити споживачам умови отримання компенсації.