Мінагрополітики продовжує надавати консультації селянам в телефонному режимі
опубліковано 04 листопада 2014 року о 18:16

За минулий тиждень Контактним центром Міністерства аграрної політики та продовольства України отримано та опрацьовано 45 телефонних звернень. Більша частина респондентів (51,11%) цікавилася програмами державної підтримки сільського господарства, а найменше цікавили земельні питання (6,67%). Консультації стосовно інших запитань (тарифи на ветеринарні послуги, ідентифікацію тварин, ліцензування торгівлі отрутохімікатами тощо) були надані 42,22% респондентам.

Найактивніше зверталися мешканці Миколаївської (15,56%), Львівської (13,33%) та Херсонської (11,11%) областей, найменше - Вінницької (2,22%), Запорізької (2,22%) та Рівненської (2,22%).

Взагалі не було звернень із Волинської, Київської, Полтавської, Сумської, Чернівецької, Чернігівської областей та АР Крим.

Серед респондентів, що телефонували до центру, понад 93,33 % складали селяни, 4,44%- фермери та 2,22% - посадовці (представники місцевих рад, регіональних управлінь АПР).

Нагадаємо, що при Мінагрополітики працює багатоканальний телефон 0-800-50-24-10, за яким можна отримати інформацію, яка знаходиться у сфері компетенції Міністерства. При дзвінках зі стаціонарних телефонів виклики безкоштовні, а з мобільних телефонів вартість дзвінка нараховується за тарифами мобільного оператора.