• In English
  • На Дніпропетровщині створюється Єдина інформаційна база даних про переселенців
    опубліковано 17 жовтня 2014 року о 16:30

    У жовтні 2014 року Уряд України прийняв постанову №509, якою запровадив проведення загального обліку переселенців із Криму та зони АТО. Для цього створюється загальнодержавна Єдина інформаційна база даних про взятих на облік осіб, які переміщуються. Метою таких нововведень є отримання достовірної інформації про кількість таких людей у цілому по Україні, а  також про їх потреби. Зокрема, переселенці, які стоять на обліку, можуть отримати грошову допомогу. Про це під час прес-конференції в облдержадміністрації повідомила начальник управління департаменту соціального захисту населення Вікторія Чернигіна.

    Вікторія Чернигіна розповіла, що прийняття цієї Постанови обумовлене, перш за все, необхідністю зрозуміти реальну ситуацію щодо кількості та потреб переселенців.

    «У нас офіційно зареєстровано сьогодні більше 32 тис. переселенців із Криму та Донбасу. Серед них 17 тис. працездатних і близько 4 тис. пенсіонерів. А до Пенсійного фонду нашої області за переведенням пенсії звернулося майже 20 тис. пенсіонерів. Це означає, що значна кількість громадян, які прибувають до області, не звертаються до регіонального штабу та не реєструються», - зазначила вона.

    Родинам, які вже зареєструвалися в Центрі допомоги переселенцямакож необхідно звернутися до управління соціального захисту для перереєстрації.

    «Усі родини, які пройшли через координаційний центр отримали довідку. Ми її не вилучаємо і не анулюємо, а робимо там позначку, що ця родина внесена до Єдиного реєстру», - наголосила вона.

    Також Вікторія Чернигіна додала, що Єдиний реєстр буде акумулюватися Міністерством соціальної політики України.

    «Роботу із заповнення будуть проводити органи соціального захисту населення на місцях. Ця робота передбачає внесення в реєстр кожної людини, яка тимчасово переїхала, - сказала вона. - Родинам буде видана довідка. У ній зазначатимуться всі обставини, які має родина на даний час: причини переїзду, наявність житла, вкладів, автомобілів. Ця довідка, зокрема, надає право на подальше звернення до управління соціального захисту та призначення щомісячної адресної допомоги». 

     

    Куди необхідно звертатися для отримання довідки

    - до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення в райдержадміністраціях, виконавчих органах міських та районних у містах рад;

    - до посадової особи уповноваженого органу, яка залучена в установленому порядку до участі в роботі регіонального штабу;

    - до інших уповноважених осіб, які можуть бути визначені виконавчими органами сільських та селищних рад.

     

    Заява про взяття на облік повинна містити таку інформацію:

    - прізвище, ім’я, по батькові;

    - громадянство (підданство);

    - дата та місце народження;

    - стать;

    - відомості про склад сім’ї, у тому числі  про неповнолітніх осіб, які не прибули разом із заявником;