• In English
  • Мінекономрозвитку пропонує заборонити приховану рекламу алкоголю
    опубліковано 17 жовтня 2014 року о 13:09

    У зв’язку зі стрімким зростанням згадок про ті чи інші торгові марки алкогольної продукції, зокрема в телерадіоефірах, Міністерство економічного розвитку і торгівлі України винесло на обговорення проект Закону України “Про внесення зміни до статті 22 Закону України “Про рекламу”. А саме, у частині, що стосується спонсорування з використанням знаків для товарів і послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої.

    Наразі в ефірі українських телеканалів значно зріс обсяг інформації про алкогольні торгові марки, які фігурують як спонсори, що сприймається пересічним споживачем як реклама алкоголю.

    «Мінекономрозвитку відповідним проектом Закону пропонує заборонити рекламу алкогольних напоїв під виглядом спонсорства у період із 6 до 23 години», – прокоментував заступник директора департаменту розвитку торгівлі Сергій Литвиненко.

    Така зміна дозволить підвищити рівень законності у сфері рекламної діяльності і стане послідовним продовженням політики держави, спрямованої на обмеження споживання населенням країни алкогольних напоїв.

    Проект вивішено на громадське обговорення на офіційному сайті Мінекономрозвитку у рубриці «Обговорення проектів документів».