• In English
  • В аеропорту "Бориспіль" триває підготовка до зимового періоду
    опубліковано 19 вересня 2014 року о 15:53

    У міжнародному аеропорту «Бориспіль» проводиться планова підготовка до зимового періоду. Ці заходи дозволять забезпечити безпеку польотів та безперебійне обслуговування рейсів під час складних метеорологічних умов: снігопаду, ожеледиці, різких перепадів температур.

    У рамках підготовки аеропорту до роботи в зимовий період службами підприємства здійснюються плановий ремонт інженерних мереж, насосних станцій та іншого обладнання. Аеропорт забезпечує поточний ремонт штучних покриттів злітно-посадкових смуг №1 та №2, також усунуті дефекти ґрунтової частини льотного поля.

    Задіяний в обслуговуванні пасажирів та повітряних суден персонал проходить спеціальні інструктажі та навчання з техніки безпеки і особливостями експлуатації аеродромів, авіаційної техніки та теплотехнічного обладнання в зимовий період.

    Крім того, виконується підготовка до зими всієї аеродромної техніки, зокрема снігоочисних машин, автомобілів спецтранспорту та засобів перонної механізації. Особливу увагу приділено спецмашинам Elephant, що здійснюють протиожеледну обробку літаків типу Boeing 737 та Airbus A320.

    Довідково

    Технічні можливості Міжнародного аеропорту «Бориспіль» дозволяють приймати й відправляти повітряні судна цілодобово протягом року, у тому числі в умовах обмеженої видимості та за складної погоди.

    Злітно-посадкову смугу №1 аеропорту «Бориспіль» сертифіковано за IIIА категорією ICAO. Це дозволяє здійснювати захід на посадку з висотою прийняття рішення від 30 м (або без обмеження по висоті прийняття рішення) і при дальності видимості на ЗПС від 200 м. Такі можливості забезпечує інноваційна для країн СНД світлосигнальна система. На смузі встановлено вогні високої інтенсивності та імпульсивні вогні, діє система полампового управління й контролю. На руліжних доріжках встановлено керовані осьові вогні, що забезпечують вибір маршрутів та рулювання в умовах обмеженої видимості. На ЗПС діє система дистанційного управління й контролю стану обладнання на кожному об'єкті.

    Окрім того, на злітно-посадковій смузі №1 застосовується система раннього виявлення ожеледиці, що послуговується інформацією 7 електронних вимірювальних станцій щодо стану покриття та метеоумов.