• In English
  • Держінвестпроект готує потужні маркетингові інструменти для залучення іноземних інвестицій
    опубліковано 08 вересня 2014 року о 17:12

    Про це заявив директор Департаменту інвестиційної політики та регіонального розвитку Держінвестпроекту Василь Федюк під час виступу на пленарній секції в рамках VI Міжнародного економічного форуму «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи!», – повідомляє прес-служба Агентства.

    «Держінвестпроект готує два потужні маркетингові інструменти для залучення іноземних інвестицій в економічний розвиток регіонів України. По-перше, це пошук партнерів для українських компаній за допомогою віртуальних інвестиційних місій (роуд-шоу). Йдеться про те, що компанії, зацікавлені в пошуці цільового інвестора, зможуть на базі регіональних центрів із інвестицій та розвитку проводити онлайн-презентації власних проектів для потенційних  інвесторів із усього світу. Важливо, що при цьому їм не доведеться здійснювати жодних фінансових затрат, а регіональні центри всіляко сприятимуть їм в організації таких роуд-шоу», – розповів В. Федюк.

    Другим дієвим ресурсом для залучення інвестицій експерт назвав електронну інвестиційну карту, яка впроваджується за підтримки проекту МЕРМ, що фінансує канадський уряд. «Така карта включатиме два блоки: перший міститиме буквально всі актуальні дані про інвестиційний потенціал регіону (природні, людські, виробничі, науково-технічні ресурси тощо), другий – про наявні в ньому пропозиції для інвестування та інфраструктуру (земельні ділянки, об’єкти промислової нерухомості, логістику тощо)», – зазначив він.

    В. Федюк зауважив, що зазначені інструменти посилять конкурентоспроможність регіонів, а отже, підвищать результативність залучення інвестицій. Крім того, для належного розвитку регіонів, переконаний він, необхідне розширення повноважень органів місцевого самоврядування щодо надання інвестиційних пільг, адже це питання часом може бути вирішальним при виборі інвестором регіону для інвестування. «Важливо, аби інвестиційні стимули виходили з пріоритетів, стратегії розвитку регіонів, і були спрямовані на сфери, де слід очікувати першочергово на економічний прорив», – резюмував В. Федюк.