• In English
  • 187 пошкоджених об'єктів Донецької залізниці залишаються зруйнованими
    опубліковано 13 серпня 2014 року о 14:37

    Залізничники відновлюють пошкоджену інфраструктуру власними силами за тимчасовими схемами, що дозволяє рухатися поїздам з обмеженням швидкостей, - про це йшлося на черговому засіданні Робочої групи з розробки заходів з відновлення об’єктів інфраструктури, пошкоджених у результаті несанкціонованого втручання на Донецькій залізниці, що нещодавно відбулося в Укрзалізниці.

    Про капітальний ремонт та відбудову колій і мостів, що коштуватиме в рази більше, говорити поки що рано. За оперативними даними, не відновлено 187 пошкоджених об’єктів Донецької, Південної та Придніпровської залізниць. Залишаються зруйнованими, зокрема, 49 об’єктів колійного господарства, з яких відновлено 7 з 14 пошкоджених інженерних споруд  (мостів, пішохідних переходів, шляхопроводів тощо). Очікують ремонту та відбудови 74 об’єкти електрифікації та електропостачання; 30 – автоматики та зв’язку; 11 будівель та цивільних споруд, що забезпечують функціонування пасажирського господарства. Крім того, постраждали і ще не відновлено 2 локомотивні депо та 13 вагонних депо і споруд.

    За мінімальними підрахунками на відновлення пошкодженого господарства потрібно 400 млн. грн., з них 200 млн. грн. – коштуватиме ремонт контактної мережі та приладів електропостачання і 90 млн. грн. – відбудова залізничних мостів та інших інженерних споруд.

    Поки що фахівці Робочої групи з відновлення, під головування директора з інфраструктури Володимира Тягульского, визначалися з джерелами фінансування і термінами проведення проектних та відбудовних робіт, де  перша черга – відновлення технологічних об’єктів та споруд, друга – повне відновлення інфраструктури. Для капітального ремонту, зауважують фахівці, потрібно буде залучати бюджетні кошти.