• In English
  • Залізничники забезпечують перевезення солі з Донеччини альтернативним маршрутом
    опубліковано 06 серпня 2014 року о 15:08

    Залізничники роблять все можливе для перевезення солі з Донецької області, забезпечують транспортування залізничним транспортом продукції державного підприємства «Артемсіль». Про це під час перебування на Донеччині 5 серпня розповів генеральний директор Укрзалізниці Борис Остапюк.

    Сіль – це стратегічна продукція для споживачів у різних регіонах України. Як зазначають працівники ДП «Артемсіль», з 21 липня по 1 серпня, у зв’язку з військовими діями, неможливо було продукцію відвантажувати залізничним транспортом, а автотранспорт не може впоратися із великими обсягами. «Основними залізничними напрямками для транспортування продукції підприємства є залізничні гілки через станції Красний Лиман та Микитівка. Через бойові дії в районі станції Микитівка міста Горлівки було неможливо здійснювати ремонт залізничних колій та подавати рухомий склад до станції Сіль. В напрямку станції Красний Лиман зруйновано залізничний міст через річку Сіверський Донець, у разі його відновлення підприємство могло б щодоби вантажити близько 100 вагонів із сіллю», - повідомляють у ДП «Артемсіль».

    Попри дії сепаратистів щодо блокування для руху залізничних станцій та нищення колій, мостів і електромережі, залізничники забезпечили перевезення солі з Донеччини альтернативним маршрутом. З початку серпня вагони з сіллю курсують від станції Сіль через Артемівськ-Ступки-Часовий Яр-Краматорськ до станції Баглій у напрямку Дніпродзержинська, де знаходиться ПАТ «Дніпроазот».

    «У серпні в середньому за добу навантажуємо 20 вагонів солі. Більшість продукції перевозиться на підприємство «Дніпроазот». Через неможливість у нинішніх умовах здійснювати залізничні перевезення електрифікованим напрямком, ми перевозимо сіль іншим маршрутом, неелектрифікованим, з локомотивною тягою  у тих обсягах, у яких дозволяє пропускна спроможність ділянки», - повідомив  генеральний директор Укрзалізниці.

    Для забезпечення перевезень вантажу у напрямку станції Красний Лиман генеральний директор Укрзалізниці доручив структурним підрозділам якнайшвидше відновити рух по парній колії залізничний міст через річку Сіверський  Донець 442 км перегону Ямпіль-Сіверськ. Залізничники з 4 серпня вже розпочали на мосту ремонтні роботи, замість зруйнованої залізобетонної прогонової будови тимчасово буде застосована металева. Наразі готується проект на капітальний ремонт цього об’єкту. Відновити рух по одній колії мосту залізничники планують до кінця цього тижня. На цю подію очікує державне підприємство-виробник солі.

    «З метою уникнення дефіциту солі на ринку України, підприємство переформовує свою роботу та спрямовує зусилля на організацію відвантаження продукції автотранспортом. Але при повному завантаженні потужностей підприємства на відвантаження продукції автотранспортом задовольнити попит споживачів буде неможливо, а тому відновлення перевезень залізничним транспортом є вкрай важливим», - зазначають у ДП «Артемсіль».