• In English
  • Укрзалізниця власним коштом і в стислі терміни відновлює пошкоджені терористами об'єкти залізничної інфраструктури
    опубліковано 23 липня 2014 року о 14:52

    Залізничники в оперативному режимі відновлюють пошкоджені внаслідок бойових дій колії, мости, вокзали, пристрої енергетики та зв’язку в зоні АТО для того, щоб забезпечити рух поїздів. У надзвичайно складних умовах відновлено 43 об’єкти колійного господарства із 56 пошкоджених, відбудовано 6 із 13 зруйнованих штучних споруд. Про це повідомив заступник генерального директора Укрзалізниці Віталій Жураківський сьогодні під час прес-конференції в Українському кризовому медіа-центрі.

    «Укрзалізниця робить усе можливе, щоб не припиняти рух ні пасажирських, ні вантажних поїздів. Розгалужена мережа Донецької залізниці дозволяє забезпечувати перевезення у необхідних розмірах», - зазначив заступник генерального директора Укрзалізниці.

    За словами Віталія Жураківського, усі заходи з відновлення пошкоджених об’єктів залізничної інфраструктури здійснюються за кошти залізниць, переважно Донецької. «Ми перенаправляємо кошти на відновлення інфраструктури з інших об’єктів. Жодної копійки з державного бюджету на відновлювальні роботи витрачено не було», - підкреслив Віталій Жураківський.

    Він також поінформував, що у стислі терміни залізничники відновлюють пристрої електропостачання. «Із майже 30 км контактної мережі, виведених із ладу, енергетики частково відбудували 19 км мережі, відновили 3,2 км повітряних ліній. На ці роботи та заміну іншого обладнання витрачено 13,7 млн. грн.», - повідомив заступник генерального директора Укрзалізниці.

    Нині не сидять без роботи і зв’язківці. За дорученням  генерального директора Укрзалізниці Бориса Остапюка вони облаштовують інфраструктуру зв’язку в зоні АТО донецького регіону: у містах Слов’янськ, Краматорськ та Красний Лиман, а також місті Родакове поблизу Луганська. Безкоштовний Wi-Fi вже доступний на вокзалі у Слов’янську. На черзі – забезпечення безпровідним Інтернет-зв’язком на вокзалах у Луганську та Краматорську.

    На ст. Слов’янськ відновлено роботу телеграфу, замінено пошкоджені стрілочні електроприводи. Відновлено роботу пристроїв переїзної автоматики та сигналізації переїзду 1345 км перегону Слов’янськ – Шпичкине. Встановлено нові автошлагбауми, релейні шафи, систему управління переїздом.

    «Завдяки проведеним відновлювальним роботам на цій ділянці Укрзалізниця змогла з 22 липня забезпечити курсування поїзда Інтерсіті+ №712/711 за маршрутом Київ – Дружківка – Київ та повернути мешканцям донецького регіону швидкісне залізничне сполучення зі столицею. Вже майже 140 пасажирів з Києва відправилися цим поїздом, а зворотно – 150 пасажирів. Ми сподіваємося, що попит зростатиме», - додав Віталій Жураківський.

    Крім того, залізничники вже завершили ремонт виробничих цехів локомотивного депо Красний Лиман, відновили станцію Слов’янськ, розпочали відновлення зруйнованої лікарні на станції Красний Лиман.