• In English
  • Укрпошта працюватиме за європейськими стандартами якості
    опубліковано 17 липня 2014 року о 17:41

    Упродовж кількох найближчих років Укрпошта реформуватиме свою діяльність, аби гідно конкурувати з іншими операторами на вітчизняному ринку поштових послуг в умовах його лібералізації. Створення зони вільної торгівлі, зокрема у сфері послуг поштового зв’язку, передбачається економічною частиною Угоди про асоціацію між Україною та Європейським Союзом, підписаною 27 червня ц.р. у Брюсселі.

    За 2 найближчих років з дати набрання чинності цієї Угоди Україна має забезпечити адаптацію вітчизняного законодавства до всіх елементів законодавства ЄС у сфері поштового зв’язку, що передбачає: надання всім користувачам вільного доступу до поштової мережі за рахунок достатньої кількості пунктів доступу до послуг поштового зв’язку; задовільні умови щодо частоти приймання та доставки поштових відправлень;встановлення стандартів якості поштових послуг; справедливе та недискримінаційне ставлення до всіх споживачів у кожному пункті доступу на території країни за прийнятними цінами.

    Тобто Україна розроблятиме державну політику у сфері поштового зв’язку, що відповідатиме вимогам ЄС, а Укрпошта, у свою чергу, – реформуватиме свою діяльність, аби відповісти на нові виклики на ринку поштових послуг, що виникнуть у зв’язку зі створенням зони вільної торгівлі з Європейським Союзом.

    «Щоб скласти гідну конкуренцію потужним європейським державним чи приватним операторам, які, без сумніву, активізують свою діяльність на українському ринку поштових послуг, Укрпошта має працювати по-новому. Це означає пропонувати споживачам нові, актуальні послуги якомога вищої якості, забезпечити новий рівень сервісу у поштових відділеннях, зробити взаємодію клієнта з поштою більш приємною, зрозумілою і простою, – зазначив в. о. генерального директора УДППЗ «Укрпошта» Михайло Паньків. – А для цього підприємство має кардинально змінитися, причому до процесу реформування ми повинні підходити системно. І цей процес реформування вже розпочато».

    Для підвищення конкурентоспроможності та покращення якості послуг підприємство потребує технічної та фінансової підтримки. Тож УДППЗ «Укрпошта» підготувало звернення до Міністерства інфраструктури щодо сприяння в отриманні допомоги з боку Представництва ЄС в Україні для реалізації двох першочергових проектів: «Впровадження системи онлайн-обліку письмової кореспонденції з використанням 2D-кодування», спрямованого на захист доходів національного оператора, та «Впровадження комплексу для сортування посилок та дрібних пакетів у головному вузлі оброблення пошти», який дасть змогу ефективно конкурувати у сфері доставки товарів електронної комерції. Наразі обидва проекти пройшли конкурсний відбір і направлені на розгляд комісії з питань євроінтеграції.