• In English
  • За І півріччя 2014 року до Держсільгоспінспекції надійшло майже 1100 звернень від громадян
    опубліковано 09 липня 2014 року о 17:35

    Задля реалізації громадянами їхнього конституційного права на звернення за роз’ясненнями до органів влади, Державна інспекція сільського господарства України проводить системну роботу відповідно до законодавства та реалізовує заходи для поліпшення роботи зі зверненнями громадян. Фахівці Держсільгоспінспекції ґрунтовно і всебічно розглядають питання, які порушуються громадянами перед відомством, та забезпечують усунення причин скарг.

    Так, упродовж І півріччя 2014 року до інспекції надійшло 1082 індивідуальних та колективних звернень від громадян з усіх регіонів України, що на 52 більше порівняно з аналогічним періодом 2013 року.

    Найбільше звернень надійшло через органи державної влади. Таких звернень було 663 (61,3 %), у тому числі від Адміністрації Президента України 17 (1,6 %), від Верховної Ради України – 11 (1,0 %), від Кабінету Міністрів України та через Урядову «гарячу лінію» – 511 (47,2 %), від Міністерства аграрної політики та продовольства  України – 124 (11,5 %). Від інших органів, установ та організацій надійшло 133 звернення (12,3 %). Від громадян поштою до інспекції прийшло 235 (21,7 %), від громадян на особистому прийомі – 51 (4,7 %).

    Найбільше звернень надійшло з Київської, Дніпропетровської, Харківської, Львівської, Одеської областей та м. Києва.

    Серед звернень 84,8 % складають заяви чи клопотання, 15,2 % – скарги. Індивідуальні звернення становлять 91,1 %, колективні – 8,9 %.

    Із загальної кількості 254 (23,5 %) – повторні звернення, які в основному стосувалися поновлення порушених прав на землю (межові спори із сусідами; незгода з результатами перевірки, якщо вони не на користь заявника; скарги щодо неотримання відповіді; незгода із самою відповіддю, незважаючи на ґрунтовні роз’яснення законодавства).

    Найчастіше громадяни звертаються за роз’ясненнями з таких питань, як сусідські земельні відносини – 638 звернень (58,9 %), використання землі не за призначенням – 65 звернень (6,0 %), а 216 звернень (20,0 %) присвячено іншим різним питанням.

    За І півріччя цього року розглянуто по суті порушених питань та вирішено 415 звернень. Щодо 484 звернень надані роз’яснення та рекомендації, 9 – надіслано за належністю. За 81 зверненням відмовлено у розгляді заяви чи скарги на підставі статей Закону України «Про звернення громадян». Окрім цього, 93 звернення знаходяться в стадії розгляду.