• In English
  • Українські експортери розглядають перспективи інших ринків
    опубліковано 26 червня 2014 року о 16:09

    Україна може компенсувати свої збитки від втрати російського ринку, перенаправивши продукцію вітчизняного виробництва на європейський ринок, тим більше, що він є значно місткішим. На цьому наголосив Міністр економічного розвитку і торгівлі України Павло Шеремета під час спілкування з журналістами в Українському кризовому медіа-центрі.

    «Якщо брати кількість населення ЄС, то удвічі більше, якщо брати ВВП на душу населення, ще удвічі більше. Тобто той ринок, про який ми говоримо – це  у 4-5 разів більший, ніж російський», - сказав  Павло Шеремета.

    У той же час очільник Міністерства згоден, що існують певні ризики. Приміром, східний напрям є традиційним, а тому більш зрозумілим, ніж західний. Павло Шеремета зауважив, що ринок Європейського Союзу більш конкурентний і перемогу на ньому можна порівняти з переходом, приміром, футбольної команди у лігу чемпіонів, бо він відкриває перед країною широкі перспективи по освоєнню інших ринків. При цьому Міністр зауважив, що українським підприємцям зараз важливо швидко диверсифікувати продукцію. Що, власне, і відбувається: частка Євросоюзу в українському експорті за перший квартал виросла від 28 до 33%.  Тенденції уважно відстежуються і беруться до уваги Урядом при прийнятті тих чи інших рішень, відзначив Міністр.

    «Ми опитаємо ключових наших експортерів, їхні траєкторії руху, їхні ринки, що вони роблять і чим ми можемо бути корисними їм в переорієнтації не тільки на європейські, а й на інші ринки, якщо там виникнуть проблеми», - сказав Павло Шеремета.