• In English
  • Із акваторії порту "Южний" вийшло перше судно із осадкою 18,5 м
    опубліковано 23 червня 2014 року о 16:50

    22 червня від причалу № 6 вугільно-рудного комплексу з ДП «МТП «Южний» у рейс до Китаю вирушив перший Capesize KANARIS - судно завантажене до повної вантажомісткості біля причальної стінки на осадку 18,5 м залізорудним концентратом «Метінвестхолдинг». Осадка 18,5 метрів затверджена в «Южному» з 21 червня 2014 року. Відповідний наказ підписав начальник адміністрації морського порту «Южний» Максим Широков. Тож нині цей порт є найбільш глибоководним в Азово-Чорноморському басейні.

    «Створення найбільш глибоководного порту в Чорному морі - підвищення конкурентної переваги України. Ми зможемо приймати в акваторії найпотужніші та сучасні судна з різними вантажами. Сьогодні від проекту виграють в першу чергу стивідорні компанії, які працюють із найбільшими вантажовідправниками», - зазначив начальник адміністрації морського порту Максим Широков.

    За його словами, днопоглиблення дозволить ще збільшити потужності всіх терміналів порту «Южний» і залучити в акваторію стратегічних інвесторів.

    «Повне завантаження першого судна класу Capesize біля причалу - це безумовний прорив у судноплавстві на Чорному морі. Вже з 1 липня проект днопоглиблення морського порту «Южний» почне приносити щомісяця додатково близько 12 млн. грн. портових зборів. А це - додаткові кошти на ремонт та реконструкцію причальної інфраструктури решти українських портів, створення привабливих умов для вантажовласників та суттєве підвищення конкурентного рівня українських морських гаваней», - зауважив Голова ДП «АМПУ» Андрій Амелін.

    Згідно з Планом розвитку порту, акваторія стане глибоководною біля всіх діючих і нових терміналів. Фінансування проекту здійснюється за рахунок портових зборів. Фактичні роботи з будівництва глибоководного порту «Южний» були розпочаті в лютому 2013 року. За цей час прохідна осадка для суден збільшилася з 14,5 до 18,5 метрів.

    Також цього року АМПУ запланувало проведення днопоглиблювальних робіт у Білгород-Дністровському, Одеському, Бердянському, Ізмаїльському, Іллічівському, Маріупольському, Миколаївському, Скадовському та Херсонському морських портах.