• In English
  • Розроблено законодавчі ініціативи задля розширення кредитного портфелю на реалізацію інфраструктурних проектів
    опубліковано 17 червня 2014 року о 10:47

    Під час зустрічі із представниками Європейського інвестиційного банку, Європейського банку реконструкції та розвитку та Світового банку Перший заступник Міністра інфраструктури Олександр Малін розповів, що до Верховної Ради України подано законопроект, мета якого - впровадження правового механізму залучення коштів національних банків іноземних країн.

    За словами Першого заступника Міністра інфраструктури, прийняття такого закону дозволить реалізовувати інфраструктурні проекти у дорожній галузі не лише коштом міжнародних фінансових організацій.

    «Цей законопроект має легалізувати процедуру можливого отримання кредиту в національних банках різних країн. Приміром, наявність такого правового механізму дозволить нам побудувати дорогу Берегове-Мукачеве, що сполучає автобан на території Угорщини з дорогою Київ-Чоп і замикає транспортний коридор, підписавши міждержавну угоду на кредит у розмірі 60 млн. євро. Крім того, ця ініціатива допоможе нам залучити державні ресурси Китайської Народної Республіки, яка готова вкладати кошти в інфраструктуру в України і, сподіваюсь, дасть поштовх до переговорів з ексімбанками інших країн», - зазначив Олександр Малін.

    У такий спосіб також буде визначено пріоритетність інфраструктурних проектів та джерело їх фінансування. Ті, що мають стратегічний характер на довгострокову перспективу, реалізовуватимуться коштом МФО, а ті, що дадуть комерційний ефект у короткостроковій перспективі – за рахунок комерційного кредитування. «Це пов’язано не лише з різницею кредитних ставок і умовами кредитування, а й з місією МФО в рамках фіндопомоги Україні – вирішення стратегічних завдань», - наголосив перший заступник Міністра інфраструктури.

    Олександр Малін підкреслив, що наразі Мінінфраструктури формує комплексний підхід з організації перевезення вантажів територією України різними видами транспорту – затвердження загальної мультимодальної логістичної сфери. Зокрема заплановано відновити річкове судноплавство не лише як найбільш економічну форму транспортування вантажів, а й задля зниження навантаження на автошляхи.  Представники міжнародних фінансових організацій цілком підтримали таку ініціативу Мінінфраструктури, що є важливим кроком для розширення міжнародного співробітництва.

    Довідка

    Проект Закону про особливості здійснення закупівель у сфері забезпечення будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг №4013-а від 04.06.2014 внесений у Верховну Раду України народними депутатами.