• In English
  • Батьки учнів та автори підручників обговорили якість навчальної літератури для початкової школи
    опубліковано 11 червня 2014 року о 10:45

    10 червня у Міністерстві освіти і науки під головуванням заступника Міністра Павла Полянського відбувся круглий стіл із проблематики підручників для учнів 1-4-х класів.

    Уперше до обговорення якості підручників МОН залучило не лише їхніх авторів та експертів, а й педагогів, батьків школярів, зокрема з громадської організації «Батьківський контроль - Україна». Адже для створення ефективніших підручників для дітей потрібно враховувати як академічну думку експертів, так і фахові зауваження та побажання батьків. Попри гострий перебіг дискусії, усі її учасники погодилися з тим, що підручники повинні бути «ближчими» до дітей та зрозумілішими для них. Це стосується і мови викладу, і змісту, який би був зрозумілим для школяра глобалізованого й інформатизованого XXI ст.

    Було наголошено на переобтяженості й складності багатьох підручників, що призводить до втрати дитиною зацікавленості у навчанні. Було також досліджено мовні помилки та алогізми, на які хибують підручники.

    Педагоги, автори, експерти та батьки погодилися на подальший полілог задля створення програм і підручників, що будуть максимально доступні та ефективні для учнів.