• In English
  • Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – вересні 2018 року

    Інформація 

    про роботу із зверненнями громадян,

    що надійшли до Кабінету Міністрів України

    у січні – вересні 2018 року

    Впродовж січня – вересня 2018 року до Кабінету Міністрів України надійшло  20 200 індивідуальних та колективних звернень від 174 254 громадян з  усіх регіонів України та з-за кордону. З них 1 795 –  звернення, подані  на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів        м. Києва, Харківської та Львівської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону та з Луганської області.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж січня – вересня п.р., були:

    соціального захисту – 28,5 відсотка від усіх звернень;

    забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 20 відсотків;

    комунального господарства  – 9,1 відсотка;

    діяльності центральних органів виконавчої влади – 7,3 відсотка;

    фінансової, податкової, митної політики  – 3,8 відсотка.

                     

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. №924 «Про організацію особистого прийому у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

    Так, упродовж січня – вересня 2018 року у приймальні Кабінету Міністрів подано 1 795 письмових та усних звернень від 6 879 громадян.

    За вказаний період членами Кабінету Міністрів України, або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 90 прийомів громадян, під час яких звернулося 694 громадян.

                За січень – вересень п.р. на Урядовий портал надійшло 8 839 електронних звернень.

                Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України,  проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 72 заходи, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

                Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на якому станом на 22 жовтня п.р. опубліковано 1 955 електронних петицій. За час роботи сервісу чотири петиції набрали необхідну кількість голосів, підписані Прем’єр-міністром України відповіді на них оприлюднено на Урядовому порталі.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 432 414 звернень від 1 775 779 громадян.

     

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України