• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – вересні 2016 року

    Впродовж січня – вересня 2016 року до Кабінету Міністрів України надійшло 26 213 індивідуальних та колективних звернення від 653 833 громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 2 294 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Львівської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та з-за кордону.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України, були:

    • діяльності центральних органів виконавчої влади – 22,8 відсотка від усіх звернень;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 17,4 відсотка;
    • соціального захисту  – 17,4 відсотка;
    • комунального господарства  – 7,7 відсотка;
    • фінансової, податкової та митної політики – 4,6 відсотка.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. № 924 „Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України” Управлінням з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів проводиться робота щодо організації особистого прийому громадян членами Кабінету Міністрів відповідно до графіка.

    За вказаний період членами Кабінету Міністрів України, або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 88 прийомів громадян, під час яких звернулося 912 осіб.

    За звітний період на Урядовий портал надійшло 27 566 електронних звернень.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лініяКабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 70 заходів, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    Почав свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на кінець вересня надійшло 607 петицій.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 436 128 звернень від 946 573 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України