• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні-червні 2017 року

    Впродовж січня – червня 2017 року до Кабінету Міністрів України надійшло 15 472 індивідуальних та колективних звернень від 155 987 громадян з  усіх регіонів України та з-за кордону. З них 1 448 –  звернення, подані  на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Львівської та Волинської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та з-за кордону.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж першого півріччя, були:

    • соціального захисту  – 23,5 відсотка від усіх звернень;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 16,9 відсотка;
    • діяльності центральних органів виконавчої влади  – 13,5 відсотка;
    • комунального господарства  – 9,9 відсотка;
    • праці і заробітної плати  – 5,9 відсотка.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. №924 «Про організацію особистого прийому у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

    Так, упродовж січня – червня 2017 року у приймальні Кабінету Міністрів від 6 640 громадян подано 1 448 письмових та усних звернень.

    Найбільше звернень подано громадянами з м. Києва (59 відсотків від усіх звернень), Київської (12 відсотків) та Полтавської (3,2 відсотка) областей.

    Основними питаннями, з якими зверталися громадяни у приймальні Кабінету Міністрів України та під час особистих прийомів, були:

    • забезпечення законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (26,5 відсотка);
    • потреби у соціальному захисті (19,3 відсотка);
    • комунального господарства (9 відсотків);
    • житлові питання (7,6 відсотка);
    • діяльності центральних органів виконавчої влади (5,7 відсотка);
    • праці і заробітна плата (5,7 відсотка).

    За вказаний період членами Кабінету Міністрів України, або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 62 прийомів громадян, під час яких звернулося 543 особи.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 46 заходів, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на якому станом на 19 липня п.р. опубліковано 1 266 електронних петицій.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 275 108 звернень від 851 309 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України