• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – червні 2016 року

    Впродовж січня – червня 2016 року до Кабінету Міністрів України надійшло 16 647 індивідуальних та колективних звернення від 192 907 громадян з усіх регіонів України та  з-за кордону, з них 1 443 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Закарпатської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та із-за кордону.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України, були:

    • соціального захисту  – 19,5 відсотка від усіх звернень;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 18,1 відсотка;
    • діяльності центральних органів виконавчої влади  – 18,1 відсотка;
    • комунального господарства  – 7,8 відсотка;
    • діяльності  Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 6,1 відсотка.

     

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р.  № 924 «Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України»  проводилась робота щодо організації особистого прийому громадян членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка. Відбулися  54 прийоми громадян, під час яких звернулось 543 особи. За усіма зверненнями громадян надавалися доручення відповідним центральним та місцевим органам виконавчої влади щодо їх розгляду у встановленому порядку.

    За січень – червень п.р. на Урядовий портал надійшло 18 151 електронних звернень.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лініяКабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 45 заходів, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 271 623 звернень від 766263 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України