• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – червні 2019 року

    Інформація -сайт- січень-червень 2019 р..doc


            Впродовж січня – червня 2019 року до Кабінету Міністрів України надійшло  9 794 індивідуальних та колективних звернення від 54 421 громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 599 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

          Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів   м. Києва, Харківської та Дніпропетровської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону, з Тернопільської, Волинської та Чернівецької областей.

          Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, були:

        соціального захисту  – 30, 4 відсотка усіх звернень;

        забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 16,8 відсотка;

        комунального господарства – 13,9 відсотка;

        фінансової, податкової, митної політики  – 6,9 відсотка;

        діяльності центральних органів виконавчої влади  – 6,1 відсотка.

                   Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р.   № 924 «Про організацію особистого прийому у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

                Так, упродовж звітного періоду у приймальні Кабінету Міністрів  від понад 7 800 громадян подано 599 письмових та усних звернень.

                  За січень – червень 2019 року на Урядовий портал надійшло 6 209 електронних звернень.

                Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України,  проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 46 заходів, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

                Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який за січень – червень п.р. надійшло 359 петицій, з них 272 опубліковано, 87 відхилено з наданням авторам відповідних роз’яснень.

                За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом за січень – червень 2019 року надійшло 359 414 звернень від 638,2 тис громадян.


    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України