• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – березні 2018 року

    2018-І квартал- doc

                         

              Впродовж січня – березня 2018 року до Кабінету Міністрів України надійшло  7 334 індивідуальних та колективних звернення від 34 780 громадян з  усіх регіонів України та з-за кордону. З них 657 – звернення, подані  на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

             Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Харківської областей, найменше – з Автономної Республіки Крим, з-за кордону та з Луганської області.

               Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України  впродовж першого кварталу, були:

    • соціального захисту (переважно звернення з вимогами проведення перерахунку пенсії, надання субсидії, відгуки на пенсійну реформу Уряду) – 31,5 відсотка від усіх звернень;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян (зокрема, що виконання рішень судів, діяльності органів внутрішніх справ) – 17,5 відсотка;
    • діяльності центральних органів виконавчої влади (бачення авторами змін, які необхідно внести до законодавчих актів) – 9,1 відсотка;
    • комунального господарства (щодо вартості та якості житлово-комунальних послуг, вимоги встановлення індивідуальних лічильників газу замість загально будинкових) – 8,4 відсотка;
    • фінансової, податкової та митної політики (передусім, щодо повернення знецінених заощаджень часів СРСР, робота банківської системи) – 4,3 відсотка.

            Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. №924 «Про організацію особистого прийому у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

             Так, упродовж січня – березня 2018 року у приймальні Кабінету Міністрів у приймальні Кабінету Міністрів подано 657 письмових та усних звернень.

              За вказаний період членами Кабінету Міністрів України або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 35 прийомів громадян, під час яких звернулося 294 особи.

                За січень – березень п.р. на Урядовий портал надійшло 2 788 електронних звернень.

              Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України,  проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 25 заходів, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

           Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на якому станом на 20 квітня п.р. опубліковано 1 600 електронних петицій.

               За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 133 223 звернень від 406 207 громадян.

                 Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України