• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – березні 2016 року

    Впродовж січня – березня 2016 року до Кабінету Міністрів України надійшло 8 481 індивідуальних та колективних звернення від 75 800 громадян з усіх регіонів України та    з-за кордону, з них 661 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Закарпатської та Дніпропетровської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та із-за кордону.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, були:

    • соціального захисту  – 20,6 відсотка від усіх звернень;
    • діяльності центральних органів виконавчої влади  – 17,9 відсотка;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 16,9 відсотка;
    • комунального господарства  – 7,1 відсотка;
    • діяльності  Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 5,6 відсотка.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р.  № 924 «Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України»  проводилась робота щодо організації особистого прийому громадян членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка. Відбулися  24 прийоми громадян, під час яких звернулось 254 особи. За усіма зверненнями громадян надавалися доручення відповідним центральним та місцевим органам виконавчої влади щодо їх розгляду у встановленому порядку.

    За січень – березень п.р. на Урядовий портал надійшло 9635 електронних звернень. Найбільше е-звернень отримано від жителів м. Києва, Дніпропетровської, Харківської та Київської областей.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 22 заходи, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 142 100 звернень від 369 740 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України