• In English
  • Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у 2017 році


    Впродовж 2017 року до Кабінету Міністрів України надійшло  31 213 індивідуальних та колективних звернень від 243 775 громадян з  усіх регіонів України та з-за кордону. З них 2 820 –  звернення, подані  на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів        м. Києва, Дніпропетровської та Харківської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та з-за кордону.


    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, були:

    соціального захисту  – 28,6 відсотка від усіх звернень;

    забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 16,1 відсотка;

    комунального господарства  – 10,2 відсотка;

    діяльності центральних органів виконавчої влади  – 9,1 відсотка;

    фінансової, податкової та митної політики  – 6,3 відсотка.


                      Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. №924 «Про організацію особистого прийому у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

    Так, упродовж 2017 року членами Кабінету Міністрів України, або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 122 прийомів громадян, під час яких звернулося 969 осіб.

                Впродовж 2017 р. на Урядовий портал надійшло 9 142 електронних звернення.

                Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на якому станом на 1 лютого п.р. опубліковано 1 462 електронних петиції. За час функціонування сервісу жодна петиція не набрала необхідної кількості голосів на її підтримку.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України,  проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 96 заходів, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 540 844 звернень від 1 567 725 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України