• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України 2016 року

    Впродовж 2016 року до Кабінету Міністрів України надійшло 34 978 індивідуальних та колективних звернення від 735 206 громадян з усіх регіонів України та з-за кордону.

    З них 3 174 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України. Отримані звернення були опрацьовані відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», авторам надіслані відповіді з порушених питань.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Харківської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та з-за кордону.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України, були:

    • діяльності центральних органів виконавчої влади – 19,9 відсотка від усіх звернень;
    • соціального захисту – 18,9 відсотка;
    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 17,7 відсотка;
    • комунального господарства  – 8,6 відсотка;
    • фінансової, податкової та митної політики – 4,8 відсотка.

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. № 924 «Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України» Управлінням з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України проводиться робота щодо організації особистого прийому громадян членами Кабінету Міністрів України відповідно до графіка.

    За вказаний період членами Кабінету Міністрів України, або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 122 прийоми громадян, під час яких прийнято 1 289 осіб.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лініяКабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників центральних органів виконавчої влади. Відбулися 93 заходи, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    Почав свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який надійшло 928 електронних петицій.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом надійшло 557 230 звернень від 1 253 275 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України