• In English
  • Інформація про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України 2015 року

    Впродовж 2015 року до Кабінету Міністрів України надійшло 30 100 індивідуальних та колективних звернення від 237 069 громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 3 924 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

    Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Харківської областей, найменше – з м. Севастополя, Автономної Республіки Крим та з-за кордону.

    Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, були:

    • забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод – 23,4 відсотка від усіх звернень;
    • соціального захисту – 19,9 відсотка;
    • комунального господарства – 12 відсотків;
    • діяльності центральних органів виконавчої влади – 7,3 відсотка;
    • фінансової, податкової, митної політики – 7 відсотків. 

    Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р. № 924 «Про організацію особистого прийому громадян у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому громадян членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка. Відбулися 105 прийомів громадян, під час яких звернулось 1 988 осіб.

    Звернення громадян направлялись відповідно до компетенції центральним та місцевим органам виконавчої влади для розгляду у встановленому порядку.

    Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України, проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 93 заходи, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

    З моменту набуття чинності Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» на Урядовий портал надійшло 5 801 електронних звернень. Найбільше електронних звернень отримано від жителів м. Києва, Дніпропетровської та Донецької областей.

    За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до всіх органів виконавчої влади впродовж 2015 року разом надійшло 527 233 звернень від 1 617 030 громадян.

    Управління з питань роботи із зверненнями громадян Секретаріату Кабінету Міністрів України