• In English
  • Інформація про роботу із зверненнями громадян, що надійшли до Кабінету Міністрів України у січні – березні 2019 року

    Інформація 1 квартал 2019 - сайт.doc

    Інформація 

    про роботу із зверненнями громадян,

    що надійшли до Кабінету Міністрів України

    у січні – березні 2019 року 

              Впродовж січня – березня 2019 року до Кабінету Міністрів України надійшло  6 364 індивідуальних та колективних звернення від 33 217 громадян з усіх регіонів України та з-за кордону. З них 393 – звернення, подані на особистому прийомі в приймальні Кабінету Міністрів України.

               Найбільше звернень до Кабінету Міністрів України надійшло від жителів        м. Києва, Харківської та Дніпропетровської областей, найменше – з-за кордону, з Тернопільської, Чернівецької та Волинської областей.

           Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях до Прем’єр-міністра України та Кабінету Міністрів України впродовж року, були:

    соціального захисту  – 33, 3 відсотка усіх звернень;

    комунального господарства  – 15,2 відсотка;

    забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян  – 14,1 відсотка;

    фінансової, податкової, митної політики  – 8,2 відсотка;

    діяльності центральних органів виконавчої – 4,6 відсотка.

                  

                Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2010 р.   № 924 «Про організацію особистого прийому у Кабінеті Міністрів України» проводилась робота щодо організації особистого прийому членами Кабінету Міністрів України відповідно до затвердженого графіка.

               Так, упродовж звітного періоду у приймальні Кабінету Міністрів від понад 4 200 громадян подано 393 письмових та усних звернень.

             Найбільше звернень подано громадянами з м. Києва (60 відсотків від усіх звернень), Київської (14,5 відсотків) та Дніпропетровської (3,2 відсотка) областей.

                 Основними питаннями, з якими зверталися громадяни у приймальні Кабінету Міністрів України та під час особистих прийомів, були:

    потреби у соціальному захисті (24,1 відсотка);

    комунального господарства (19,3 відсотка);

    забезпечення законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян (17 відсотків);

    діяльності центральних органів виконавчої влади (5,6 відсотка);

               За вказаний період членами Кабінету Міністрів України, або за їх дорученнями уповноваженими ними посадовими особами проведено 11 прийомів громадян, під час яких звернулося 75 осіб.

                  За січень – березень 2019 року на Урядовий портал надійшло 3 845 електронних звернень.

              Відповідно до графіка, затвердженого Прем’єр-міністром України,  проводилась пряма телефонна лінія Кабінету Міністрів України за участю членів Уряду, керівників інших центральних органів виконавчої влади. Відбулися 22 заходи, під час яких громадянам було надано необхідні відповіді та роз’яснення, вжито відповідних заходів реагування.

                Продовжує свою роботу сервіс «Електронні петиції» Урядового порталу, на який за січень – березень п.р. надійшло 154 петиції.

                За даними, поданими центральними та місцевими органами виконавчої влади, до органів виконавчої влади разом за січень – березень 2019 року надійшло 189 842 звернень від більш ніж 337 тис громадян.


    Управління з питань роботи із зверненнями громадян

    Секретаріату Кабінету Міністрів України