Оголошується відбір сценарію телевізійного ролика про інвестиційний клімат в Україні
опубліковано 01 лютого 2019

01
лютого

09:00

п'ятниця
15
лютого

18:00

п'ятниця

Запрошення до участі у відборі сценарію

Оголошується відбір сценарію телевізійного ролика (хронометраж 30 секунд, виконання: відеозйомка/анімація або графіка)

Інформація, яка може бути використана під час розроблення сценарію:

За останні 4 роки Україна почала зміни, що стосуються інституційної перебудови та проведення необхідних структурних реформ, щоб створити якісний клімат для економічного зростання та інвестицій.

Уряд сьогодні проводить структурні реформи, які дають можливість відкрити увесь економічний потенціал і сприяють входженню інвестицій в Україну.

Стратегічна мета Уряду – досягнути інвестицій такого рівня, щоб вийти на економічне зростання 5-7%.  Україна має колосальний потенціал для цього: висококваліфікованих фахівців, багато технологічних напрацювань та родючу землю. Є інтерес міжнародного бізнесу. Змінюється модель економіки – із сировинної на економіку кінцевого продукту. За два роки вдалося зупинити спад виробництва і забезпечити зростання економіки близько 3,8%.

Україна саме зараз стає тим перспективним майданчиком для інвестицій, який дозволить інвесторам і власне державі ставати лідерами і потужними гравцями різних ринків. Успішні інвестиції - найкращий показник ефективної інвестиційної діяльності регіону та країни в цілому як сприятливого середовища для ведення бізнесу.

Прикладом цього є:

Сільське господарство: німецька компанія Bayer інвестувала 200 млн дол. в будівництво насіннєвого заводу в Житомирській обл.

Виробництво: австрійська компанія HEAD планує будівництво заводу з виробництва зимового спортивного обладнання в Вінницькій обл.

Енергетика: норвезька компанія NBT інвестує 400 млн дол. у будівництво 64 вітрових електроустановок загальною потужністю до 250 МВт у Херсонській обл.

Інфраструктура: угода на 1 млрд дол. між Укрзалізницею та General Electric локомотиви з частковою локалізацією виробництва в Україні

Світові бренди виходять на ринок України: Ryanair, Zara Home, DeFacto та

H&M, очікуються Decathlon та IKEA (навесні 2019 p.)

 

Україна відкрита та готова  до залучення іноземних інвестицій. 

«Інвестори потрібні Україні, переконаний – Україна потрібна вам, в об’єднанні цих зусиль лежить чіткий успіх», - сказав Володимир Гройсман.

Інвестуй в Україну Зараз!

Ukraine Now

Сценарії надаються аглійською та українською мовами.

Пропозиції подавати до 15 лютого 2019 року включно секретарю робочої групи з розгляду пропозицій Козиній Ганні Миколаївні тел. 256-77-99.