Уряд затвердив скоригований проект «Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями Державного підприємства “Одеський морський торговельний порт” по вул. Миколи Гефта, 3 Приморського району м. Одеса.
У рамках реалізації проекту планується будівництво універсального причалу для перевалки зернових вантажів зерноперевантажувальними машинами від сучасного елеватора пропускною спроможністю 4,0 млн. тон на рік.
Реалізація проекту сприятиме перспективному розвитку Одеського морського порту, дозволить збільшити обсяги вантажопереробки в порту за рахунок повної завантаженості судна біля причалу, збільшити прибуток порту та відрахування до бюджетів усіх рівнів.
1. Затвердити поданий Міністерством інфраструктури скоригований робочий проект “Нове будівництво причалу № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу зі сполученнями Державного підприємства “Одеський морський торговельний порт” по вул. Миколи Гефта, 3 Приморського району м. Одеса”, розроблений товариством з обмеженою відповідальністю “Будівельна компанія ПРОМБУДСЕРВІС” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва |
— |
нове будівництво
|
площа акваторії та підхідного каналу, гектарів |
— |
14,8725
|
площа забудови, гектарів |
— |
1,41
|
причальний фронт, усього, метрів |
— |
438,22
|
у тому числі: |
|
|
причал 1-з: |
|
|
довжина |
— |
254,02
|
ширина |
— |
35,4
|
сполучення з Потапівським молом (морська частина в районі глаголю Андросівського молу): |
|
|
довжина |
— |
64,8
|
сполучення причалу 1-з із морською частиною причалу 2-з: |
|
|
довжина |
— |
119,4
|
ширина |
— |
46
|
проектна глибина причалу, метрів |
— |
12
|
довжина підкранових колій, метрів |
— |
248,5
|
загальний об’єм днопоглиблення, тис. куб. метрів |
— |
507,1695
|
загальна кількість працюючих, осіб |
— |
32
|
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень |
— |
668 006,02
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
541 242,418
|
устатковання |
— |
1 135,332
|
інші витрати |
— |
125 628,27
|
із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень |
— |
344 414,16
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
277 788,521
|
інші витрати |
— |
66 625,639
|
річна потреба: |
|
|
електричної енергії, млн. кВт•г |
— |
0,46
|
води, тис. куб. метрів |
— |
20
|
тривалість завершення будівництва, місяців |
— |
12
|
перший пусковий комплекс (причал 2-з), причальний фронт, усього, метрів |
— |
119,4
|
у тому числі: |
|
|
сполучення причалу 1-з із морською частиною причалу 2-з: |
|
|
довжина |
— |
119,4
|
ширина |
— |
46
|
проектна глибина причалу, метрів |
— |
12
|
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30 листопада
|
— |
85 329,59
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
65 608,672
|
інші витрати |
— |
19 720,918
|
із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень |
— |
85 329,59
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
65 608,672
|
інші витрати |
— |
19 720,918
|
другий пусковий комплекс (причал 1-з), площа забудови, гектарів |
— |
1,41
|
причальний фронт, усього, метрів |
— |
318,82
|
у тому числі: |
|
|
причал 1-з: |
|
|
довжина |
— |
254,02
|
ширина |
— |
35,4
|
сполучення з Потапівським молом (морська частина в районі глаголю Андросівського молу): |
|
|
довжина |
— |
64,8 проектна
|
глибина причалу |
— |
12
|
довжина підкранових колій |
— |
248,5
|
загальна кількість працюючих, осіб |
— |
32
|
загальна кошторисна вартість будівництва
|
— |
435 368,15
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
354 529,155
|
устатковання |
— |
1 135,332
|
інші витрати |
— |
79 703,663
|
із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р. тис. гривень |
— |
193 527,526
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
158 367,464
|
інші витрати |
— |
35 160,062
|
річна потреба: |
|
|
електричної енергії, млн. кВт•г |
— |
0,46
|
води, тис. куб. метрів |
— |
20
|
тривалість завершення будівництва, місяців |
— |
12
|
|
|
|
третій пусковий комплекс (днопоглиблення), площа акваторії та підхідного каналу, гектарів |
— |
14,8725
|
загальний об’єм днопоглиблення, тис. куб. метрів |
— |
507,1695
|
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 30 листопада
|
— |
147 308,28
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
121 104,591
|
інші витрати |
— |
26 203,689
|
із загальної кошторисної вартості виконано станом на 30 листопада 2016 р., тис. гривень |
— |
65 557,044
|
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
53 812,385
|
інші витрати |
— |
11 744,659
|
тривалість завершення будівництва, місяців |
— |
2,5
|
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 17 липня 2015 р. № 749 “Про затвердження робочого проекту будівництва та титулу будови “Причал № 1-з для генеральних вантажів на Андросівському молу із сполученнями державного підприємства “Одеський морський торговельний порт”. Коригування”.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Інд. 21