Додаткова інформація

Уряд затвердив проект реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область.

Зазначена реконструкція здійснюватиметься у рамках реалізації спільного проекту Укравтодору та Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) “Проект розвитку дорожньої галузі” при проведенні реконструкції міжнародної автомобільної дороги М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці Полтава — Харків.

Це дасть змогу зменшити рівень аварійності, що призведе до покращення екологічного та санітарного стану навколишнього середовища, поліпшить транспортно-експлуатаційні характеристики та пропускну спроможність на ділянці національного транспортного коридору Європа — Азія.

Кабінет Міністрів України Розпорядження  від 13 грудня 2017 р. № 1006-р Київ

Про затвердження проекту “Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область”

1. Затвердити поданий Державним агентством автомобільних доріг проект “Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область”, розроблений державним підприємством “Укрдіпродор” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:

класифікація автомобільної дороги загального користування


державна

категорія дороги


I-б, магістральна дорога безперервного руху

вид будівництва


реконструкція

загальна довжина ділянки, кілометрів


28,9

у тому числі:



на польовій ділянці


28,169

у населеному пункті


0,731

мінімальний радіус у плані, метрів:



на польовій ділянці


2450

у населеному пункті


1993,25

максимальний поздовжній ухил, відсотків:



на польовій ділянці


19

у населеному пункті


25

мінімальні радіуси вертикальних кривих на польовій ділянці, метрів:



опуклих


25 000

увігнутих


7000

у населеному пункті, метрів:



опуклих


10 000

увігнутих


7000

ширина земляного полотна, метрів


28,5—33,75

ширина проїзної частини, метрів


2 × 7,5

верхній шар покриття


щебенево-мастиковий асфальтобетон
(ЩМА-20) на бітумі БМПА 60/90-52 з додаванням поверхнево-активних речовин

тунельний шляхопровід на км 361 + 883:



довжина тунельної частини, метрів


28,66

ширина проїзду, метрів


7

висота, метрів


5

естакада на км 363 + 130,42:



довжина, метрів


217

габарит, метрів


Г – 8 + 0,75

міст через р. Ладижено на км 365 + 708,65



довжина, метрів


63,8

габарит, метрів


2 (Г – 14,25 + 1,5)

транспортна розв’язка I класу на двох рівнях, штук


1

кількість нових залізобетонних труб, одиниць:



діаметр — 1,25 метра

загальна довжина —134,88 метра


4

діаметр — 1,5 метра

загальна довжина —284,87 метра


8

кількість нових подвійних залізобетонних труб, одиниць:



діаметр — 1,25 метра

загальна довжина —112,99 метра


3

діаметр — 1,5 метра

загальна довжина —156,02 метра


4





кількість нових потрійних залізобетонних труб, одиниць:



діаметр — 1,5 метра

загальна довжина —48,11 метра


1

примикання, штук


21

автобусні зупинки, штук


20

майданчики відпочинку, штук


2

загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на 28 лютого 2017 р., тис. гривень:


2 253 623,769

у тому числі:



будівельні роботи


1 794 357,567

устаткування


6 906,383

інші витрати


452 359,819

зворотні суми


6 955,762

тривалість реконструкції, місяців


36

2. Міністерству інфраструктури невідкладно забезпечити проведення в установленому порядку державної екологічної експертизи щодо об’єкта, передбаченого пунктом 1 цього розпорядження.


        Прем’єр-міністр України                                 В. ГРОЙСМАН

Інд. 21