Уряд затвердив проект реконструкції автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область.
Зазначена реконструкція здійснюватиметься у рамках реалізації спільного проекту Укравтодору та Міжнародного банку реконструкції та розвитку (МБРР) “Проект розвитку дорожньої галузі” при проведенні реконструкції міжнародної автомобільної дороги М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці Полтава — Харків.
Це дасть змогу зменшити рівень аварійності, що призведе до покращення екологічного та санітарного стану навколишнього середовища, поліпшить транспортно-експлуатаційні характеристики та пропускну спроможність на ділянці національного транспортного коридору Європа — Азія.
1. Затвердити поданий Державним агентством автомобільних доріг проект “Реконструкція автомобільної дороги державного значення М-03 Київ — Харків — Довжанський на ділянці км 356 + 200 — км 385 + 100, Полтавська область”, розроблений державним підприємством “Укрдіпродор” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
класифікація автомобільної дороги загального користування |
—
|
державна |
|
категорія дороги |
—
|
I-б, магістральна дорога безперервного руху |
|
вид будівництва |
—
|
реконструкція |
|
загальна довжина ділянки, кілометрів |
—
|
28,9 |
|
у тому числі: |
|
|
|
на польовій ділянці |
—
|
28,169 |
|
у населеному пункті |
—
|
0,731 |
|
мінімальний радіус у плані, метрів: |
|
|
|
на польовій ділянці |
—
|
2450 |
|
у населеному пункті |
—
|
1993,25 |
|
максимальний поздовжній ухил, відсотків: |
|
|
|
на польовій ділянці |
—
|
19 |
|
у населеному пункті |
—
|
25 |
|
мінімальні радіуси вертикальних кривих на польовій ділянці, метрів: |
|
|
|
опуклих |
—
|
25 000 |
|
увігнутих |
—
|
7000 |
|
у населеному пункті, метрів: |
|
|
|
опуклих |
—
|
10 000 |
|
увігнутих |
—
|
7000 |
|
ширина земляного полотна, метрів |
—
|
28,5—33,75 |
|
ширина проїзної частини, метрів |
—
|
2 × 7,5 |
|
верхній шар покриття |
—
|
щебенево-мастиковий асфальтобетон
|
|
тунельний шляхопровід на км 361 + 883: |
|
|
|
довжина тунельної частини, метрів |
—
|
28,66 |
|
ширина проїзду, метрів |
—
|
7 |
|
висота, метрів |
—
|
5 |
|
естакада на км 363 + 130,42: |
|
|
|
довжина, метрів |
—
|
217 |
|
габарит, метрів |
—
|
Г – 8 + 0,75 |
|
міст через р. Ладижено на км 365 + 708,65 |
—
|
|
|
довжина, метрів |
—
|
63,8 |
|
габарит, метрів |
—
|
2 (Г – 14,25 + 1,5) |
|
транспортна розв’язка I класу на двох рівнях, штук |
—
|
1 |
|
кількість нових залізобетонних труб, одиниць: |
|
|
|
діаметр — 1,25 метра |
загальна довжина —134,88 метра |
—
|
4 |
діаметр — 1,5 метра |
загальна довжина —284,87 метра |
—
|
8 |
кількість нових подвійних залізобетонних труб, одиниць: |
|
|
|
діаметр — 1,25 метра |
загальна довжина —112,99 метра |
—
|
3 |
діаметр — 1,5 метра |
загальна довжина —156,02 метра |
—
|
4 |
|
|
|
|
кількість нових потрійних залізобетонних труб, одиниць: |
|
|
|
діаметр — 1,5 метра |
загальна довжина —48,11 метра |
—
|
1 |
примикання, штук |
—
|
21 |
|
автобусні зупинки, штук |
—
|
20 |
|
майданчики відпочинку, штук |
—
|
2 |
|
загальна кошторисна вартість у поточних цінах станом на 28 лютого 2017 р., тис. гривень: |
—
|
2 253 623,769 |
|
у тому числі: |
|
|
|
будівельні роботи |
—
|
1 794 357,567 |
|
устаткування |
—
|
6 906,383 |
|
інші витрати |
—
|
452 359,819 |
|
зворотні суми |
—
|
6 955,762 |
|
тривалість реконструкції, місяців |
—
|
36 |
2. Міністерству інфраструктури невідкладно забезпечити проведення в установленому порядку державної екологічної експертизи щодо об’єкта, передбаченого пунктом 1 цього розпорядження.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Інд. 21