Уряд затвердив проект будівництва в Карпатах двоколійного залізничного Бескидського тунелю довжиною 1764 метри.
Реалізація акта дозволить забезпечити підвищення транзитного потенціалу України завдяки суттєвому збільшенню пропускної спроможності стратегічного залізничного напрямку Львів — Чоп міжнародного транспортного коридору № 5.
1. Затвердити поданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі проект “Будівництво Бескидського тунелю” (Коригування)”, розроблений приватним акціонерним товариством “Проектний інститут” “Укрспецтунельпроект” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва |
нове будівництво
|
залізничний тунель, метрів: |
|
довжина |
— 1764,5
|
ширина |
— 10,5
|
висота |
— 8,5
|
кількість ніш у тунелі, одиниць |
— 49
|
кількість камер у тунелі, одиниць |
— 12
|
кількість з’єднувальних збійок, одиниць |
— 3
|
залізничні колії: |
|
кількість колій, одиниць |
— 2
|
довжина колії в тунелі з рейок типу Р 65, метрів |
— 8580
|
пропускна спроможність (поїздів), пар на добу |
— 92
|
східний портал, метрів: |
|
довжина припортальної стіни |
— 80,7
|
висота припортальної стіни |
— 0,6—13,5
|
влаштування русла р. Опорець |
— 365
|
західний портал, метрів: |
|
довжина припортальної стіни |
— 195,3
|
висота припортальної стіни |
— 2,3—12,5
|
влаштування русла р. Віча |
— 202,6
|
загальна кількість працюючих на дільниці Лавочне — Мукачеве, осіб |
— 23 |
загальна кошторисна вартість будівництва в поточних цінах станом на 1 травня 2017 р., тис. гривень |
— 2931733,737 |
у тому числі: |
|
будівельних робіт |
— 1960172,481
|
устатковання, меблів, інвентарю |
— 64959,768
|
інші витрати |
— 906601,488
|
із загальної кошторисної вартості виконано станом на 1 травня 2017 р., тис. гривень |
— 1792549,724 |
у тому числі: |
|
будівельних робіт |
— 1255286,115
|
устатковання, меблів, інвентарю |
— 4199,915
|
інші витрати |
— 533063,694
|
тривалість завершення будівництва, місяців |
— 12
|
річна потреба електроенергії, млн. кВт×г |
— 1,9
|
2. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2013 р. № 752 “Про затвердження проекту та титулу будови “Будівництво Бескидського тунелю”.
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Інд. 21