З метою забезпечення розвитку транспортної інфраструктури південного регіону України Уряд затвердив проект реконструкції залізничної дільниці Миколаїв — Колосівка в Миколаївській області, передбачивши електрифікацію цієї дільниці та модернізацію систем сигналізації, зв’язку і централізації управління рухом поїздів.
Реалізація проекту реконструкції дозволить створити належні умови для нарощування обсягів залізничних перевезень та підвищення їх ефективності, поліпшення екологічної ситуації в регіоні.
Затвердити поданий Міністерством інфраструктури проект “Реконструкція споруд залізниці з електрифікацією і будівництвом нових пристроїв СЦБ та зв’язку дільниць Миколаїв — Колосівка та з’єднувальна дуга б/п 225 км — пост 102 км”, розроблений Одеським відділенням філії “Проектно-вишукувальний інститут залізничного транспорту” ПАТ “Укрзалізниця” та рекомендований до затвердження державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва |
—
|
реконструкція |
експлуатаційна протяжність дільниць, що електрифікуються, кілометрів: |
|
|
Миколаїв — Колосівка |
—
|
105 |
з’єднувальна дуга блок-пост 225-й кілометр — пост 102-й кілометр |
—
|
1,9 |
пропускна спроможність дільниці (на добу), пар поїздів |
—
|
37 |
проміжні роздільні пункти (станції, роз’їзди), одиниць |
—
|
8 |
низькі пасажирські платформи, одиниць |
—
|
11 |
черговий пункт контактної мережі (новий), одиниць |
—
|
1 |
тягова підстанція “Ясна Зоря” (нова), одиниць: |
|
|
модуль тягової підстанції |
—
|
13 |
відкритий розподільчий пристрій 150 кВ |
—
|
1 |
трансформатор понижуючий 150/27,5/10 кВ потужністю 25000 кВА |
—
|
2 |
тягова підстанція “Колосівка” (реконструкція) — встановлення модулів РП-27,5 кВ, одиниць |
—
|
4 |
відкритий розподільчий пристрій 150 кВ на ПС-330 “Трихати” (реконструкція) — встановлення комірок РП-150 кВ, одиниць |
—
|
2 |
модульний пост електричної централізації (новий), одиниць |
—
|
8 |
протяжність лінії ПЛ-150 кВ “Трихати — Ясна Зоря”, кілометрів |
—
|
9,96 |
загальна протяжність двох кабельних ліній зв’язку, кілометрів |
—
|
220 |
річне споживання електроенергії на тягу поїздів, тис. кВт•г |
—
|
109335 |
новостворені робочі місця, одиниць |
—
|
41 |
тривалість реконструкції, місяців |
—
|
21 |
загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних цінах станом на 11 вересня 2017 р., тис. гривень у тому числі: |
—
|
1590017,568 |
будівельних робіт |
—
|
585231,709 |
устатковання |
—
|
686162,531 |
інші витрати |
—
|
318623,328 |
у тому числі за чергами: |
|
|
перша черга |
||
експлуатаційна протяжність дільниці, що електрифікується, — Миколаїв — Колосівка, кілометрів |
—
|
105 |
пропускна спроможність дільниці (на добу), пар поїздів |
—
|
30 |
проміжні роздільні пункти (станції, роз’їзди), одиниць |
—
|
8 |
низькі пасажирські платформи, одиниць |
—
|
11 |
черговий пункт контактної мережі (новий), одиниць |
—
|
1 |
тягова підстанція “Ясна Зоря” (нова), одиниць: |
|
|
модуль тягової підстанції |
—
|
13 |
відкритий розподільчий пристрій 150 кВ |
—
|
1 |
трансформатор понижуючий 150/27,5/10 кВ потужністю 25000 кВА |
—
|
2 |
тягова підстанція “Колосівка” (реконструкція) — встановлення модулів РП-27,5 кВ, одиниць |
—
|
4 |
|
|
|
|
|
|
відкритий розподільчий пристрій 150 кВ на ПС-330 “Трихати” (реконструкція) — встановлення комірок РП-150 кВ, одиниць |
—
|
2 |
модульний пост електричної централізації (новий), одиниць |
—
|
8 |
протяжність лінії ПЛ-150 кВ “Трихати — Ясна Зоря”, кілометрів |
—
|
9,96 |
загальна протяжність двох кабельних ліній зв’язку, кілометрів |
—
|
220 |
річне споживання електроенергії на тягу поїздів, тис. кВт•г |
—
|
108236 |
новостворені робочі місця, одиниць |
—
|
41 |
тривалість реконструкції, місяців |
|
15,5 |
загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних цінах станом на 11 вересня 2017 р., тис. гривень у тому числі: |
—
|
1447547,078 |
будівельних робіт |
—
|
470783,197 |
устатковання |
—
|
685816,262 |
інші витрати |
—
|
290947,619 |
друга черга |
||
експлуатаційна протяжність дільниці, що електрифікується, — з’єднувальна дуга блок-пост 225-й кілометр — пост 102-й кілометр, кілометрів |
—
|
1,9 |
пропускна спроможність дільниці (на добу), пар поїздів |
—
|
7 |
річне споживання електроенергії на тягу поїздів, тис. кВт•г |
—
|
1099 |
тривалість реконструкції, місяців |
—
|
9,5 |
загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних цінах станом на 11 вересня 2017 р., тис. гривень у тому числі: |
—
|
142470,49
|
будівельних робіт |
—
|
114448,512 |
устатковання |
—
|
346,269 |
інші витрати |
—
|
27675,709 |
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Інд. 21