Уряд схвалив техніко-економічне обґрунтування проекту реконструкції причалу № 2 Іллічівської філії ДП “АМПУ”.
Проектом передбачається розширення можливостей причалу № 2 шляхом днопоглиблення, реконструкції гідротехнічної частини причалу, кранових та залізничних шляхів, а також інженерних мереж. Це дозволить забезпечити підхід до причалів сучасних суден вантажомісткістю до 134 тис. тонн, збільшити обсяги вантажопереробки в порту та забезпечить зростання прибутку порту.
Схвалити подане Міністерством інфраструктури техніко-економічне обґрунтування “Реконструкція гідротехнічної частини причалу № 2 Іллічівської філії ДП “АМПУ”, розроблене державним підприємством “Державний проектно-вишукувальний та науково-дослідний інститут морського транспорту “ЧорноморНДІпроект” та рекомендоване до схвалення державним підприємством “Укрдержбудекспертиза” Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства, з такими техніко-економічними показниками:
вид будівництва |
— |
реконструкція |
довжина причалу, метрів |
—
|
337,16 |
відмітка кордону причалу в Балтійській системі висот, метрів |
—
|
2,04 |
проектна глибина біля причалу, метрів |
—
|
15 |
винос лінії кордону причалу, метрів |
—
|
1,75 |
загальна площа ділянки днопоглиблення, тис. кв. метрів |
—
|
26,298 |
загальний об’єм днопоглиблення, тис. куб. метрів |
—
|
59,25 |
річна пропускна спроможність, тис. ТEU |
—
|
420 |
загальна кошторисна вартість реконструкції в поточних цінах станом на 15 вересня 2016 р., тис. гривень |
—
|
700 381,709 |
у тому числі: |
|
|
будівельних робіт |
— |
574 563,963 |
устатковання |
—
|
2 083,402 |
інші витрати |
—
|
123734,344 |
тривалість реконструкції, місяців |
—
|
23 |
річна потреба в електричній енергії, тис. кВт•г |
— |
7000 |
Прем’єр-міністр України В. ГРОЙСМАН
Інд. 21