ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 серпня 2004 р. № 1125
ПОЛОЖЕННЯ
про Державну соціальну службу для
сім’ї, дітей та молоді
1. Державна соціальна служба для
сім’ї, дітей та молоді (Держсоцслужба) є урядовим органом державного управління,
що діє в складі Мінсім’ядітимолоді та йому підпорядковується.
2. Держсоцслужба у своїй
діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента
України і Кабінету Міністрів України, наказами Мінсім’ядітимолоді та цим
Положенням.
3. Основними завданнями
Держсоцслужби є:
участь у реалізації державної
політики з питань сім’ї, дітей та молоді;
визначення перспектив та
напрямів проведення соціальної роботи, сприяння діяльності, пов’язаної з
проведенням соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
координація і контроль за
діяльністю центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді (далі — центр);
участь у міжгалузевій
координації та регулюванні соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
науково-методичне та
інформаційно-аналітичне забезпечення соціальної роботи із сім’ями, дітьми та
молоддю;
співробітництво з громадськими
організаціями у сфері соціальної роботи з сім’ями, дітьми та молоддю;
організація виставкової та
видавничої діяльності.
4. Держсоцслужба
відповідно до покладених на неї завдань:
1) вносить
Мінсім’ядітимолоді пропозиції до проектів Програми діяльності Кабінету Міністрів України, Державної програми економічного і
соціального розвитку України, загальнодержавних та інших програм, Державного бюджету України з питань організації
соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
2)
узагальнює практику застосування законодавства з питань соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю, розробляє і вносить на розгляд Міністра
у справах сім’ї, дітей та молоді пропозиції
щодо його вдосконалення;
3)
представляє інтереси Мінсім’ядітимолоді за його дорученням з питань, що
належать до компетенції
Держсоцслужби, у взаємовідносинах з
органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, підприємствами,
установами та організаціями;
4) готує
пропозиції щодо державних соціальних стандартів та нормативів соціальної
роботи із сім’ями, дітьми
та молоддю, здійснює контроль за дотриманням цих стандартів
та нормативів;
5) розробляє нові соціальні технології, форми і методи соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю;
6) організовує тренінги та
семінари для працівників центрів,
спеціалістів і волонтерів, залучених до цієї роботи;
7)
погоджує положення про республіканський (Автономної Республіки Крим), обласні,
Київський та Севастопольський міські центри;
8) подає пропозиції Міністру у справах
сім’ї, дітей та молоді щодо призначення на
посаду та звільнення з посади директорів та заступників директорів
республіканського Автономної Республіки Крим, обласних, Київського та Севастопольського
міських центрів;
9) проводить науково-практичні конференції, семінари з
питань соціальної роботи із сім’ями, дітьми та
молоддю;
10) організовує соціологічні дослідження з проблем сім’ї, дітей та молоді;
11) розробляє пропозиції щодо удосконалення державної
статистичної та відомчої звітності з питань діяльності центрів, установлює форми і порядок ведення її обліку;
12) вживає заходів до розвитку інформаційної мережі центрів,
її інтеграції у галузеву, державну та
міжнародні інформаційні системи;
13) бере участь за дорученням Мінсім’ядітимолоді у
підготовці міжнародних договорів України з питань соціальної роботи із сім’ями, дітьми та молоддю, налагоджує
співробітництво з відповідними міжнародними організаціями;
14) здійснює заходи, спрямовані на залучення міжнародної фінансової та технічної допомоги,
міжнародних грантів;
15) сприяє
виробленню та розповсюдженню соціальної реклами;
16) видає інформаційно-довідкові
бюлетені, науково-методичні матеріали;
17)
здійснює фінансування заходів, спрямованих на виконання загальнодержавних та
інших програм з питань сім’ї, дітей та молоді;
18)
виконує інші функції відповідно до покладених на неї завдань.
5.
Держсоцслужба має право:
1) залучати спеціалістів органів виконавчої влади, органів
місцевого самоврядування, підприємств, установ та
організацій (за погодженням з їх керівниками) для розгляду питань, що належать до її компетенції;
2) укладати
з підприємствами, установами та організаціями договори про проведення робіт, спрямованих
на виконання покладених на Держсоцслужбу завдань;
3) одержувати в установленому
порядку від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування,
підприємств, установ та організацій інформацію, необхідну для виконання
покладених на неї завдань;
4) порушувати клопотання про притягнення до відповідальності посадових осіб, винних у
порушенні законодавства з питань сім’ї, дітей та молоді;
5) скликати в установленому
порядку наради з питань, що належать до її компетенції;
6) видавати накази організаційно-розпорядчого характеру.
6. Держсоцслужбу очолює директор,
який призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України за поданням Міністра у
справах сім’ї, дітей та молоді.
Директор Держсоцслужби за посадою є членом колегії Мінсім’ядітимолоді.
7. Директор
Держсоцслужби має трьох
заступників, у тому числі одного першого, які призначаються на посаду та звільняються з посади Кабінетом Міністрів
України за поданням Міністра у справах сім’ї, дітей та молоді згідно з
пропозицією директора Держсоцслужби.
8.
Директор Держсоцслужби:
1)
здійснює керівництво діяльністю Держсоцслужби, несе персональну відповідальність перед
Кабінетом Міністрів України і Міністром у справах сім’ї, дітей та молоді за виконання покладених на неї
завдань;
2)
розподіляє обов’язки між своїми заступниками;
3) призначає на посаду та звільняє з посади керівників
структурних підрозділів та інших працівників, крім своїх заступників;
4)
визначає ступінь відповідальності своїх заступників
та керівників структурних підрозділів
Держсоцслужби;
5)
притягає до дисциплінарної відповідальності керівників структурних підрозділів
та інших працівників Держсоцслужби, крім своїх заступників;
6) підписує
видані в межах компетенції Держсоцслужби накази, забезпечує та здійснює
контроль за їх виконанням;
7) затверджує положення про структурні підрозділи
Держсоцслужби;
8)
здійснює інші повноваження, передбачені законодавством та цим Положенням.
9. Держсоцслужба для виконання
покладених на неї завдань утворює за погодженням з Міністром у справах сім’ї,
дітей та молоді територіальні органи у межах граничної чисельності працівників
Держсоцслужби.
Керівники зазначених органів
призначаються на посаду і звільняються з посади директором Держсоцслужби.
Положення про територіальні
органи затверджує директор Держсоцслужби.
10. У Держсоцслужбі може утворюватися
колегія у складі директора Держсоцслужби, його заступників за посадою і керівників
структурних підрозділів.
Персональний склад колегії
затверджує Міністр у справах сім’ї, дітей та молоді.
Рішення
колегії проводяться в життя наказами Держсоцслужби.
11. Граничну чисельність
працівників Держсоцслужби за поданням її директора затверджує Міністр у справах
сім’ї, дітей та молоді в межах граничної чисельності працівників Міністерства.
12. Структуру Держсоцслужби затверджує
її директор за погодженням з
Міністром у справах сім’ї, дітей та молоді.
13. Штатний розпис і кошторис
Держсоцслужби затверджує її директор за погодженням з Міністром у справах
сім’ї, дітей та молоді та Мінфіном.
14. Держсоцслужба утримується за
рахунок державного бюджету в межах коштів,
передбачених на утримання Мінсім’ядітимолоді.
15. Держсоцслужба є юридичною особою, має самостійний баланс,
реєстраційні рахунки в органах
Державного казначейства, печатку із зображенням Державного Герба України і
своїм найменуванням.
_________________
Файли що додаються:
ПОЛОЖЕННЯ про Державну соціальну службу для сім'ї, дітей та молоді