ЗАТВЕРДЖЕНО

постановою Кабінету Міністрів України від   8  червня 2004 р. № 746


ПРОГРАМА
розвитку державної служби на 2005 – 2010 роки

І. Загальна частина

Державна служба є складовою державного управління, спрямованою на задоволення потреб суспільства, забезпечення захисту основних прав і свобод людини і громадянина, послідовного і сталого розвитку країни та поступового входження її до європейської спільноти.

Метою цієї Програми, що розроблена відповідно до Конституції України, законодавства України, положень Послання Президента України "Європейський вибір. Концептуальні засади економічного і соціального розвитку України на 2002 - 2011 роки", Указу Президента України від 5 березня 2004 р. № 278 "Про концепцію адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів Європейського Союзу", є визначення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності органів державної влади, інших державних органів (далі – державні органи) та досягнення європейських стандартів рівня життя громадян України.

Програма передбачає спрямування зусиль державних органів на розвиток професійної, ефективної та прозорої державної служби в Україні.

ІІ. Цілі та основні завдання Програми

З урахуванням потреби в гармонізації системи державної служби Програма передбачає такі цілі та завдання:

підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави. Для цього необхідно:

- визначити та запровадити стандарти професійної діяльності державних службовців на засадах стратегічного планування діяльності державних органів з орієнтацією на надання державних послуг (далі – послуги);

- забезпечити моніторинг ефективності діяльності державних органів та їх посадових осіб щодо реалізації стратегічних документів і надання послуг;

- удосконалити систему добору кадрів на державну службу для визначення найбільш кваліфікованих фахівців з питань економічної, підприємницької, фінансової, банківської та інших видів діяльності, обізнаних із сучасними управлінськими технологіями, та здібних випускників вищих навчальних закладів;

- удосконалити систему оплати праці державних службовців на засадах забезпечення її конкурентоспроможності на ринку праці та заохочення державних службовців за результативну, сумлінну роботу;

 

забезпечення  прозорості  державної  служби,  високого  рівня відповідальності та звітності за підготовку і виконання управлінських рішень, надання послуг шляхом:

- створення прозорої системи управління персоналом державної служби;

- посилення відповідальності державних службовців за результати своєї діяльності;

- запровадження прозорої процедури просування по службі на підставі професійних досягнень;

адаптація інституту державної служби до європейських стандартів з урахуванням національних особливостей шляхом забезпечення:

- комплексного розвитку законодавства про державну службу як професійного засобу виконання завдань і функцій держави; системного визначення видів державної служби; удосконалення законодавства з питань проходження державної служби;

- політичної нейтральності державних службовців у процесі виконання своїх професійних обов'язків, посилення їх правової та соціальної захищеності;

- стимулювання професійного зростання та високих результатів діяльності державних службовців на засадах рівності оплати за однакові обсяг, інтенсивність роботи і рівень відповідальності;

- удосконалення системи професійного навчання державних службовців та посадових  осіб  місцевого  самоврядування  з урахуванням  подальшої професіоналізації державної служби, засад організації навчання державних службовців в країнах – членах ЄС.

III. Державна служба і громадянське суспільство

Подальший розвиток державної служби здійснюватиметься на таких принципах і засадах взаємодії системи державної служби та громадянського суспільства:

законність і правова регламентація діяльності державних органів  та державних службовців, запобігання проявам суб'єктивізму і недопущення порушень установленого порядку прийняття рішень і надання послуг;

дотримання державними службовцями вимог законодавства з питань державної служби та антикорупційного законодавства, етичних норм і правил поведінки, належне виконання посадових обов'язків;

демократизація та прозорість системи державної служби;

професіоналізм у підготовці управлінських рішень і наданні послуг;

прозорість процедури прийняття  державними  органами  рішень, забезпечення участі громадян у процесі їх підготовки;

об'єктивність інформування громадян України про діяльність державних органів і державних службовців;

захищеність державних службовців від втручання в їх діяльність;

заміщення посад державної служби професійно підготовленими, висококваліфікованими фахівцями;

оприлюднення через засоби масової інформації відомостей про доходи, отримані протягом року державними службовцями, які займають посади І – II категорій;

створення умов для запобігання виникненню обставин, що сприяють проявам корупції і зловживанням на державній службі;

забезпечення збереження конфіденційної інформації, отриманої під час виконання державними службовцями посадових обов'язків.

 

ІУ. Підвищення ефективності виконання державною службою

завдань і функцій держави

Заходи, спрямовані на підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави, здійснюватимуться з урахуванням результатів комплексного систематичного аналізу діяльності державних органів та їх апарату. Такий аналіз започатковується з 2005 року і включатиме функціональне обстеження та дослідження щодо:

повноважень, завдань і функцій державного органу та його апарату, а також процедури підготовки, затвердження та виконання програми його діяльності з урахуванням визначених для цього ресурсів;

функціональної та організаційної структури державного органу відповідно до цілей його діяльності;

ресурсного, інформаційного та кадрового забезпечення для реалізації цілей діяльності державного органу;

запровадження починаючи з 2007 року стратегічного планування діяльності державних органів та їх апарату, державних службовців;

доцільності надання певних послуг конкретними державними органами;

проведення громадської оцінки результатів діяльності державного органу шляхом залучення спеціально підготовлених експертів та опитування громадян для визначення рівня задоволення їх потреб у послугах.

Надання послуг державними службовцями стане складовою їх професійної діяльності, що потребуватиме здійснення починаючи з 2006 року таких заходів:

визначення груп споживачів послуг і складення переліків послуг, які їм надаються;

установлення порядку і регламенту надання послуг, визначення критеріїв оцінки їх якості, міри відповідальності державних службовців;

заохочення державних службовців за досягнення ними високих результатів у роботі;

вивчення доцільності передачі права надання окремих послуг бюджетним установам та організаціям.

Для проведення оцінки якості надання послуг державними органами та їх апаратом, забезпечення виконання функцій держави з урахуванням громадської думки необхідно започаткувати з 2007 року дієвий моніторинг ефективності надання послуг (далі – моніторинг), який включатиме:

проведення контент-аналізу засобів масової інформації щодо оцінки результативності діяльності державних органів;

вивчення результатів щорічної оцінки діяльності державних службовців;

соціологічні дослідження щодо оцінки громадянами порядку надання послуг та їх якості;

періодичне проведення "гарячої лінії" з метою визначення проблем, які виникають у процесі надання послуг;

проведення громадських слухань.

Результати моніторингу використовуються для:

удосконалення функціональної та організаційної структури державних органів, їх діяльності;

забезпечення оперативного управління з урахуванням відхилень від прогнозованих показників діяльності;

підготовки пропозицій щодо посилення відповідальності державних службовців за результати діяльності державного органу;

удосконалення методології планування професійної діяльності на основі результату, кількісні і якісні показники якого визначають ступінь його досягнення.

Для організації моніторингу в 2005 році необхідно забезпечити:

надання центральному органу виконавчої влади з питань державної служби та його територіальним органам повноваження на проведення аналізу результатів діяльності державних службовців з подальшою підготовкою пропозицій щодо її вдосконалення;

здійснення нагляду за дотриманням професійної етики поведінки державних службовців.

Стандарти надання послуг повинні бути науково обґрунтовані, а їх запровадження та удосконалення здійснюватиметься з урахуванням результатів соціологічних досліджень.

З метою забезпечення ефективності роботи державних службовців необхідно створити умови для досягнення конкурентоспроможності державної служби на ринку праці, що передбачає:

встановлення рівня оплати праці, що стимулюватиме залучення на державну службу висококваліфікованих фахівців і запобігатиме відпливу  професіоналів, а також сприятиме сумлінній, високопродуктивній праці (виходячи з реальних можливостей державного бюджету);

збільшення в 2 рази посадових окладів державних службовців порівняно з тими, що встановлені на момент прийняття цієї Програми;

законодавче закріплення у 2005 році з урахуванням досвіду країн – членів ЄС превалюючої частки посадового окладу державного службовця у його заробітній платі;

наближення у період до 2007 року розміру заробітної плати державного службовця найнижчої категорії посад до не менш як трикратного розміру прожиткового мінімуму, що визначається щороку Верховною Радою України, та забезпечення оптимального співвідношення між розмірами посадових окладів державних службовців;

стимулювання праці державних службовців за результатами її щорічної оцінки.

У. Прозорість і відповідальність у сфері державної служби

Державна служба як інструмент реалізації державної політики в демократичній державі повинна стати прозорою для громадського контролю та відповідальною перед державою.

Прозорість державної служби та діяльності державних службовців законодавчо врегульовується та передбачає розроблення відповідних механізмів і технологій. З цією метою необхідно протягом 2005 – 2006 років визначити правові основи щодо:

об'єктивного та вичерпного інформування громадськості про діяльність державних органів та їх апарату;

створення умов для взаємодії між державними органами та громадськістю;

залучення широких верств населення до обговорення та оцінки програм діяльності державних органів;

запровадження процедури публічної звітності державних органів та їх керівників;

організації відкритого доступу до архівних матеріалів державних органів.

Для забезпечення належного рівня відповідальності доцільно створити починаючи з 2007 року єдину систему планування, оцінювання та заохочення державних службовців, що передбачає:

встановлення відповідальності державних службовців за результати їх діяльності;

встановлення кількісних і якісних показників для визначення ступеня досягнення результату діяльності кожного державного органу і встановлення відповідності між ними та результатами роботи державного службовця;

удосконалення порядку проведення щорічної оцінки діяльності державних службовців на основі впровадження методики врахування результатів їх роботи для оцінки роботи державного органу в цілому;

встановлення прозорого механізму заохочення державних службовців за  досягнення визначених планових показників діяльності та їх перевищення;

розроблення засобів організаційно-методичного забезпечення впровадження зазначеної системи в державних органах.

Посиленню відповідальності державних службовців сприятиме:

спрямованість діяльності кожного державного органу на поліпшення добробуту населення, розвиток суспільства, збереження навколишнього природного середовища;

звітування державних органів та їх керівників про результати діяльності;

порівняльний аналіз результатів діяльності державних органів;

оприлюднення інформації про відповідальність державних органів та інших надавачів послуг;

встановлення дисциплінарної відповідальності за порушення правил поведінки державних службовців;

законодавче врегулювання процедури дисциплінарного провадження щодо державних службовців, у тому числі шляхом створення апеляційних комісій при державних органах.

 

УІ. Розвиток нормативно-правового забезпечення

функціонування системи державної служби

Нормативно-правова база функціонування системи державної служби покликана забезпечити цілісність законодавства з питань виконання завдань і функцій держави в системі державного управління.

Розвиток законодавства з питань державної служби повинен здійснюватися відповідно до Конституції України, законів, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, міжнародних договорів України, стандартів Європейського Союзу щодо  організації та функціонування державної служби,  національних особливостей державного устрою.

З метою законодавчого та нормативно-правового врегулювання питань організації державної служби необхідно забезпечити починаючи з 2005 року:

розроблення та прийняття ряду актів законодавства, що визначатимуть особливості організації окремих видів державної служби на умовах концептуальної єдності їх проходження та реальної консолідації управління державною службою;

нормативно-правове врегулювання статусу державного службовця з урахуванням виду державної служби та відповідного механізму проходження державної служби, визначення основ професійної етики поведінки державного службовця та відповідальності за її порушення.

Розроблення проектів актів законодавства з питань державної служби повинне здійснюватися згідно з вимогами до ефективності державного управління, що передбачає уточнення правового статусу інституту державної служби. В зазначених проектах актів необхідно:

визначити перелік осіб, які підпадають під дію законодавства з питань державної служби та мають статус державних службовців;

визначити критерії класифікації посад державних службовців відповідно до змісту і характеру роботи, міри відповідальності та контролю за її виконання;

переглянути порядок віднесення посад в державних органах до посад державних службовців;

визначити основи надання послуг, місце і роль в цьому процесі державної служби та державних службовців;

визначити як функції державної служби надання рекомендацій і порад з питань формування державної політики та її реалізації, провадження адміністративних дій, надання послуг фізичним та юридичним особам;

визначити механізм забезпечення політичної незалежності і стабільності державної служби.

Розроблення нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби повинне бути завершено у 2006 році.

Розвиток інституту державної служби передбачає визначення не пізніше ніж у 2007 році і забезпечення дотримання стандартів професійної діяльності, що потребує:

розроблення та прийняття ряду нормативно-правових актів, які б визначали перелік, порядок та регламент надання послуг для кожного державного органу;

запровадження відповідальності державних службовців за дотримання стандартів та юрисдикційних основ захисту виконання державними службовцями своїх повноважень.

Гармонізація системи державної служби із стандартами ЄС потребує уточнення статусу державних службовців, особливості якого пов'язуються із
запровадженням процедури надання послуг. Для цього необхідно передбачити нормативно-правове врегулювання прав і обов'язків державних службовців щодо:

надання послуг фізичним і юридичним особам;

розроблення рекомендацій і порад з питань формування і реалізації державної політики, управлінських рішень та їх виконання;

дотримання норм, правил в межах посадових повноважень в процесі їх виконання.

Уточнення статусу державних службовців обумовлює законодавче визначення вимог до кандидатів на зайняття посад державних службовців різних категорій, удосконалення процедури прийняття та просування по службі.

Підвищення вимог до державних службовців супроводжуватиметься здійсненням заходів щодо їх соціальної захищеності, зокрема з удосконалення їх матеріального заохочення.

Прийняті нормативно-правові акти повинні забезпечити починаючи з 2007 року:

перехід до   демократичної системи просування по службі державних службовців;

просування по службі державного службовця відповідно до його професійних досягнень і професійної підготовки;

визначення основ формування, розвитку і функціонування системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування;

визначення основ управління системою державної служби та професійного навчання.

На основі нормативно-правових актів з питань державної служби необхідно прийняти Кодекс державної служби України, який в частині делегованих повноважень регулюватиме питання служби в органах місцевого самоврядування.

УІІ. Раціоналізація системи управління державною службою

 Ефективне управління державною службою передбачає удосконалення законодавства щодо проведення єдиної політики у сфері державної служби. З метою раціоналізації системи управління державною службою слід забезпечити починаючи з 2005 року:

проведення моніторингу ефективності діяльності державних органів та їх посадових осіб на основі систематичного комплексного аналізу результатів їх діяльності;

запровадження механізму аналізу звернень громадян з питань ефективності функціонування апарату державних органів, посилення протидії проявам корупції, бюрократизму і корпоративності;

удосконалення аналітико-прогностичної, інформаційної та координаційної діяльності у сфері державної служби шляхом формування відповідного інституціонального забезпечення на центральному і місцевому рівні в частині реалізації прямого управління державною службою.

Серед пріоритетних напрямів раціоналізації управління державною службою належне місце повинне зайняти врегулювання процедурних питань проходження державної служби, зокрема в частині:

добору кадрів із застосуванням механізму ротації, прозорості просування по службі на основі використання інституту кадрового резерву, впровадження процедури тестування при проведенні іспитів у процесі конкурсу на зайняття посад державних службовців;

впровадження механізму попереднього відбору для включення до резерву на посади державних службовців із залученням центрів оцінювання персоналу, що утворюються в системі управління державною службою;

залучення до державної служби молоді і закріплення осіб, які мають досвід роботи і позитивну оцінку їх діяльності;

адаптації молодих державних службовців, планування їх кар'єри, розв'язання соціальних проблем.

УІІІ. Професіоналізація державної служби

Пріоритетним напрямом кадрової політики є створення дієвого механізму підготовки та залучення до роботи на державній службі висококваліфікованих фахівців, забезпечення конкурентоспроможності державної служби на ринку праці.

Професіоналізація державної служби передбачає:

поступову і планомірну зміну пропорцій у кадровому складі державних службовців з метою досягнення в перспективі стану, коли переважна більшість державних службовців буде мати професійну освіту у галузі державного управління;

цільову підготовку починаючи з 2005 року висококваліфікованих фахівців державного управління, в тому числі з міжнародного права, світової та європейської інтеграції;

оновлення змісту і державних стандартів професійного навчання, що відповідає перспективам розвитку державного управління та державної служби, держави і суспільства в цілому;

створення ефективної системи формування та розподілу починаючи з 2006 року державного замовлення на підготовку державних службовців в освітній галузі "Державне управління";

збільшення обсягів державного замовлення на професійне навчання державних службовців з урахуванням спеціалізацій, зокрема з аналізу політики, управління трансформаційними процесами;

проведення починаючи з 2006 року незалежної оцінки рівня фахової підготовленості та ділових якостей кандидатів на посади державних службовців та державних службовців при просуванні по службі;

проведення ліцензування та акредитації закладів для професійного навчання державних службовців із залученням центрального органу виконавчої влади з питань державної служби;

підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників системи професійного навчання державних службовців один раз на три роки;

поступовий перехід до безперервного навчання протягом періоду перебування на державній службі із застосуванням сучасних інформаційних технологій.

У контексті адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів ЄС необхідно актуалізувати зміст навчання шляхом введення починаючи з 2005 року до програми професійної підготовки таких модулів:

право та інституції ЄС;

загальна міжнародна політика і політика безпеки;

європейська економічна інтеграція з акцентом на розвиток внутрішнього ринку;

законодавство ЄС та держав – членів ЄС;

комунікативні навички і основи ведення переговорів.

Під час прийому на державну службу та просування по службі слід враховувати:

результати професійного навчання;

володіння кандидатом на посаду державного службовця принаймні однією з офіційних мов ЄС;

наявність у кандидата на посаду державного службовця таких якостей, як ініціативність, спроможність до творчості, новаторства.

IX. Застосування інформаційних технологій в системі державної служби

Функціонування  системи  державної  служби  передбачає  широке застосування інформаційних комп'ютерних технологій, що сприятимуть підвищенню ефективності діяльності державних службовців, зміні її характеру, посиливши аналітичну складову в процесі прийняття рішень.

Для цього необхідно здійснити такі заходи:

розширити спектр доступної для аналізу інформації, зокрема стосовно вакантних посад державних службовців, результатів контролю за дотриманням порядку проходження державної служби, державної статистичної звітності з питань державної служби, відомостей про кандидатури для роботи на посадах державних службовців;

забезпечити функціонування інформаційної системи з питань професійного навчання, добору кадрів і обліку проходження служби державними службовцями;

забезпечити можливість проведення регулярного обміну досвідом між державними службовцями та обговорення актуальних проблем державного управління, місцевого самоврядування, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;

забезпечити відкритість і прозорість державної служби.

Технологічною основою для застосування засобів інформатизації в системі державної служби повинна бути інформаційна мережа системи управління державною  службою,  побудована на базі  Спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи (СІТС) органів виконавчої влади.

Інформаційні технології повинні забезпечити управління розподіленими базами даних і централізовану актуалізацію засобів їх супроводження, сумісність з інформаційною системою "Електронний Уряд".

Забезпечення функціонування інформаційної мережі здійснюється в результаті створення таких наскрізних програмно-технологічних комплексів:

управління персоналом державної служби, який починаючи з 2005 року повинен включати засоби:

- обліку відомостей про державних службовців, у тому числі засоби інформаційного обміну і віддаленої актуалізації баз даних;

- аналізу резерву та процесів просування по службі державних службовців;

-   віддаленого тестування та оцінки персоналу;

-  ведення інтегрованої бази щодо кількісного і якісного складу державних службовців та аналізу показників кадрового потенціалу державного управління на його відповідність професійно-кваліфікаційним характеристикам посад в державних органах;

моніторингу діяльності органів державної влади, який з 2006 року повинен включати засоби:

- обліку документів і контролю їх виконання;

- оцінки соціологічних досліджень з питань діяльності державних органів;

- аналізу електронних публікацій, звернень громадян щодо ефективності діяльності державних органів, надання ними послуг фізичним та юридичним особам;

інформаційного забезпечення функціонування системи державної служби, який починаючи з 2005 року повинен реалізувати технології:

- супроводження класифікаторів і реєстрів системи державної служби;

- підготовки та рубрикації інформаційних матеріалів, включаючи засоби ведення довідкової бази даних з питань державної служби та її кадрового забезпечення;

- дистанційного інформування та надання консультацій державним службовцям з використанням технологій мережі Інтернет;

дистанційного професійного навчання державних службовців, у межах якого у 2007 році повинні бути створені:

- регіональні вузли навчальної мережі з технологією підготовки і підтримки дистанційних навчальних курсів;

- засоби автоматизації управління системою професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

- засоби забезпечення функціонування дистанційного навчання державних службовців з використанням телекомунікаційної мережі та локальних автоматизованих навчальних систем;

- довідкова  підсистема  з  питань  змісту та рекомендацій щодо професіоналізації державної служби;

телекомунікаційної мережі інфраструктури управління державною службою. У рамках програмно-технологічного комплексу протягом 2005 – 2007 років необхідно створити:

- вузол інформаційної мережі в центральному органі виконавчої влади з питань державної служби з технологічними засобами підтримки і ведення баз даних загального користування;

- засоби забезпечення обміну інформацією між центральним і місцевим рівнями системи управління державною службою на базі СІТС;

- засоби безпеки експлуатації інформаційної мережі та програмно-технологічних комплексів.

Х. Фінансове забезпечення

Заходи щодо розвитку державної служби наведено в додатку.

Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється щороку відповідно до законодавства під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік за поданням головного виконавця Програми – центрального органу виконавчої влади з питань державної служби.

 

___________________________________



                                                            Додаток
до Програми

Заходи

щодо розвитку державної служби на 2005 – 2010 роки

 

Найменування заходу

Завдання

Відповідальні за виконання

Строки вико- нання, роки

Орієнтовний обсяг фінансування за роками,  тис. гривень

2005

2006

2007

2008

2009

2010

Підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави

  1.   

Комплексний  аналіз діяльності державних органів та їх апарату

 

 

 

 

1655

1825

3378,3

3691,1

4081

4536

 

 

 

науково-методичне забез-печення функціонального обстеження органів вико-навчої влади усіх рівнів

Головдержслужба
Центр сприяння інституційному розвитку держав-ної служби

2005 – 2006

 

 

 

 

 

230

 

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

функціональне обстежен-ня органів виконавчої влади усіх рівнів

Головдержслужба та її територіальні органи

- “ -

 

 

 

1425

 

 

 

1565

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та впровад-ження методик комплекс-ного аналізу діяльності державних органів та їх апарату

Головдержслужба
Центр сприяння інституційному розвитку держав-ної служби

2006 – 2010

 

 

 

 

230

 

 

 

 

 

278,3

 

 

 

 

 

306,1

 

 

 

 

 

320

 

 

 

 

 

341

 

 

 

 

 

 

 

проведення комплексного аналізу діяльності державних органів та їх апарату

 

Головдержслужба та її територіальні органи

2007 – 2010

 

 

 

 

2850

 

 

 

3110

 

 

 

3456

 

 

 

3850

 

 

 

 

 

впровадження стратегіч-ного планування в діяльність державних органів, їх апарату і державних службовців

 

Мінекономіки інші державні органи

- “ -

 

 

250

 

 

 

 

275

 

 

 

 

305

 

 

 

 

345

 

 

 

 

 

2.

 

Запровадження на-дання державними службовцями послуг

 

 

 

 

2120

1660

1674

1499

1670

1834

 

 

визначення переліку  послуг і їх споживачів

Головдержслужба інші державні органи

 

2005

 

200

 

150

 

 

 

 

 

 

 

розроблення, впровадже-ння і періодичний пере-гляд порядку та регламенту надання послуг

 

- “ -







2005 – 2010







1800

 

 

 

630

 

 

 

700

 

 

 

735

 

 

 

830

 

 

 

910

 

 

 

 

 

розроблення та впровад-ження порядку заохочен-ня державних службовців за досягнення у професійній діяльності

 

Головдержслужба

Мінпраці







2005 – 2006









120

 

 

 

 

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

впровадження правових основ і створення техно-логії передачі функцій щодо надання окремих послуг бюджетним уста-новам та організаціям

Головдержслужба
інші державні органи










 

2006 – 2007















 

240















280

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення, впроваджен-ня та вдосконалення стандартів професійної діяльності державних службовців щодо надання послуг

 

- “ -











2006 – 2010

 

 

 

 

 

 

540

 

 

 

 

 

694

 

 

 

 

 

764

 

 

 

 

 

840

 

 

 

 

 

924

 

 

 

 

 

3.

Моніторинг ефектив-ності надання послуг державними службов-цями

 

 

 

1300

1906

2157

2343

2593

2847

 

 

здійснення аналізу ре-зультатів щорічної оцінки діяльності державних службовців щодо надання послуг



Головдержслужба
інші державні органи




2005 – 2010

200

 









250

 









290

 









326

 









404

 









446

 









 

 

проведення соціологічних досліджень щодо ефективності надання послуг державними органами та їх посадовими особами

- “ -





 

- “ -









850

 

 

 

 

930

 

 

 

 

1023

 

 

 

 

1125

 

 

 

 

1237

 

 

 

 

1360

 

 

 

 

 

 

 

впровадження контент-аналізу засобів масової інформації щодо діяль-ності державних органів та надання  послуг

 

Головдержслужба





 

 

 

- “ -





 

 

 

250

 

 

 

 

 

266

 

 

 

 

 

284

 

 

 

 

 

296

 

 

 

 

 

312

 

 

 

 

 

337

 

 

 

 

 

 

 

впровадження процедури контролю в практику оцінки діяльності держав-них органів

 

Мінфін
Головдержслужба






2006 – 2010







 

460

 

 

 

560

 

 

 

596

 

 

 

640

 

 

 

704

 

 

 

4.

Досягнення  конку-рентоспроможності державної служби на ринку праці

 

 

 

50

56

596

754

354

377

 

 

забезпечення квалімет-ричної оцінки роботи державних службовців

Мінпраці
Мінфін
Головдержслужба





2005 – 2010

 

 

 

50

 

 

 

56

 

 

 

62

 

 

 

68

 

 

 

75

 

 

 

84

 

 

 

 

 

забезпечення рівних умов оплати праці в межах кожної категорії посад державних службовців за однакові обсяг, інтенсив-ність роботи і рівень відповідальності

 

Головдержслужба

Мінпраці
Мінфін






 

2005 – 2006











 

 

280*

 

 

 

 

 

420*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення оплати пра-ці і пенсійного утри-мання державних служ-бовців на засадах їх соці-альної захищеності з урахуванням досвіду країн – членів ЄС

Мінпраці
Мінфін
Головдержслужба













2005 – 2010











 

 

 

 

254*

 

 

 

 

 

 

 

266*

 

 

 

 

 

 

 

279*

 

 

 

 

 

 

 

293*

 

 

 

 

 

 

 

Прозорість і відповідальність у сфері державної служби

5.

Формування та реа-лізація механізму за-безпечення прозоро-сті  діяльності дер-жавних службовців

 

 

 

650

1458

1552

940

1011

1085

 

 

створення методичної та інструктивної бази для на-дання роз’яснень і кон-сультацій через мережу Інтернет щодо підстав і порядку отримання послуг  

Головдержслужба

- “ -

100











110









 

126











132











147











161



 

 

 

 

 

 

впровадження сучасних інформаційних технологій для проведення регуляр-ного обміну досвідом між державними службовцями та обговорення актуаль-них проблем державного управління

- “ -















2006 – 2010

 

732

 

 

 

 

 

 

 

761

 

 

 

 

 

 

 

107

 

 

 

 

 

 

 

114

 

 

 

 

 

 

 

124

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

впровадження прозорих механізмів обліку вакант-них посад державних службовців та їх запов-нення

 

Головдержслужба



 

 

 

 

2005 – 2010

350

 

 

 

386

 

 

 

415

 

 

 

431

 

 

 

450

 

 

 

475

 

 

 

 

 

інформування громадсь-кості з питань європей-ської інтеграції у сфері державної служби

 

Головдержслужба

  МЗС





- “ -



 

200

 

 

 

230

 

 

 

250

 

 

 

270

 

 

 

300

 

 

 

325

 

 

 

6.

Підвищення відпо-відальності дер-жавних службовців

 

 

 

 

 

 

340

 

 

1330

 

 

2410

 

 

2570

 

 

2867

 

 

3114

 

 

 

 

впровадження механізму звітності державних орга-нів та їх керівників про реалізацію планів страте-гічного розвитку

Головдержслужба інші  державні органи







2007 – 2010

 

 

 

 

 

 

990

 

 

 

 

1070

 

 

 

 

1197

 

 

 

 

1324

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення порядку дисциплінарного провад-ження щодо державних службовців з урахуванням апеляційного механізму розгляду  рішень

Головдержслужба













2006 – 2010













 

810

 

 

 

 

 

 

840

 

 

 

 

 

 

880

 

 

 

 

 

 

980

 

 

 

 

 

 

1070

 

 

 

 

 

 

 

 

посилення державного на-гляду і контролю за до-триманням законодавства про державну службу (з урахуванням його онов-лення) та антикорупцій-ного законодавства

Головдержслужба

МВС 

СБУ
Державна податкова адміністрація

 

2005 – 2010











 

340



 

 

 

 

 

520

 

 

 

 

 

 

580

 

 

 

 

 

 

620

 

 

 

 

 

 

690

 

 

 

 

 

 

720

 

 

 

 

 

 

7.

Створення єдиної системи планування, оцінювання та зао-хочення державних службовців

 

 

 

70

1050

1068

622

707

785

 

 

удосконалення державно-службових відносин на засадах системи плануван-ня, оцінювання та заохо-чення державних служ-бовців за досягнення у професійній діяльності

 

Головдержслужба

 

 

 

 

 

 

2006 – 2010

 

 

 

 

 

 

 

470

 

 

 

 

 

 

978

 

 

 

 

 

 

510

 

 

 

 

 

 

561

 

 

 

 

 

 

617

 

 

 

 

 

 

 

 

створення системи пла-нування діяльності дер-жавних службовців, за-снованої на технології
управління проектами

 

- “ -

2005 – 2006

70

500

 

 

 

 

 

 

модернізація процесів атестації, щорічного та поточного оцінювання діяльності державних службовців на засадах визначення особистого вкладу в досягнення результатів діяльності органу

- “ -





 

 

 

 

 

 

2007 – 2010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

 

 

 

90

 

 

 

 

 

 

 

 

112

 

 

 

 

 

 

 

 

146

 

 

 

 

 

 

 

 

168

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток  нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби

8.

Законодавче та нор-мативно-правове врегулювання основ організації держав-ної служби в Україні

 

 

 

760

1359

1085

250

275

310

 

 

опрацювання засад реалі-зації Концепції законодав-ства про державну службу

Головдержслужба

 Мін’юст

2005

120



 

 

 

 

 

 

 

 

створення бази  законо-давчих актів та комп-лексу відповідного норма-тивно-правового забезпе-чення державної служби з урахуванням Концепції законодавства про дер-жавну службу

 

Головдержслужба

 Мін’юст











2005 – 2010















450





 

 

 

 

 

850

 

 

 

 

 

 

 

935

 

 

 

 

 

 

 

250

 

 

 

 

 

 

 

275

 

 

 

 

 

 

 

310

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та впровад-ження Кодексу етики державного службовця

 

- “ -





2005 – 2006

 

 

80

 

 

89

 

 

 

 

 

 

 

 

законодавче закріплення процедури виконання дер-жавним службовцем посадових обов’язків (адміністративних дій)

- “ -







 

- “ -



 

 

 

110

 

 

 

230

 

 

 

 

 

 

 

 

 

нормативно-правове і ме-тодичне супроводження та забезпечення системи просування по службі державних службовців

- “ -



2006 – 2007

 

 

 

 

 

190

 

 

 

 

150

 

 

 

 

 

 

 

9.

Дослідження у сфері державної служби з питань її адаптації до стандартів ЄС

 

 

 

480

590

710

827

829

999

 

 

реалізація пілотних проектів з розроблення нормативно-правових актів на основі  викорис-тання підходів до нормо - проектувальної роботи у сфері державної служби в країнах – членах ЄС

 

- “ -







2005 – 2010

 

 

 

 

180

 

 

 

 

200

 

 

 

 

220

 

 

 

 

237

 

 

 

 

239

 

 

 

 

259

 

 

 

 

 

 

розроблення та  вдоскона-лення форм і змісту навчання з урахуванням досвіду  країн – членів ЄС

Головдержслужба





 

 

2005 – 2010

 

 

 

 

300

 

 

 

 

390

 

 

 

 

490

 

 

 

 

590

 

 

 

 

590

 

 

 

 

740

 

 

 

 

Раціоналізація системи управління державною службою

10.

Інституційний  розвиток системи державної служби

 

 

 

18800,7

18653,2

21394,9

23746,3

27802,5

31378,1

 

 

підвищення інституційної спроможності централь-ного органу виконавчої влади з питань державної служби

 

- “ -

 

 

- “ -

 

 

9076,9

 

 

 

 

10040,5

 

 

 

 

10860

 

 

 

 

11945

 

 

 

 

14250

 

 

 

 

16427,6

 

 

 

 

 

 

створення і забезпечення діяльності територіальних органів Головдержслужби

 

- “ -





- “ -

 

 

4757

 

 

1479,2

 

 

1627,5

 

 

1790,5

 

 

1944,5

 

 

2150,5

 

 

 

 

забезпечення діяльності Центру сприяння інститу-ційного розвитку держав-ної служби

 

- “ -







- “ -

 

 

 

4966,8

 

 

 

5463,5

 

 

 

6009,8

 

 

 

6610,8

 

 

 

7108

 

 

 

7500

 

 

 

 

 

організація та забезпечен-ня діяльності центрів оцінювання персоналу в системі державної служби

- “ -

 

 

2006 – 2010







 

 

1670

 

 

 

 

2897,6

 

 

 

 

3400

 

 

 

 

4500

 

 

 

 

5300

 

 

 

 

11.

Упорядкування процедурних пи-тань проходження державної служби

 

 

 

420

581

286

314

345

379

 

 

удосконалення правових засад для просування по службі із застосуванням інституту кадрового резерву

- “ -

 

 

 

 

2005

 

 

 

 

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

реалізація системи супро-водження кадрового резер-ву на посади державних службовців на основі незалежного оцінювання персоналу та кандидатів на посади державних службовців

 

Головдержслужба















2005 – 2010

 

 

 

 

 

 

 

210

 

 

 

 

 

 

 

261

 

 

 

 

 

 

 

286

 

 

 

 

 

 

 

314

 

 

 

 

 

 

 

345

 

 

 

 

 

 

 

379

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  розроблення механізму

  планування кар’єри дер-

  жавних службовців та

  його адаптація

- “ -







2005 – 2006







180







320







 

 

 

 

Професіоналізація державної служби

12.

Удосконалення до-бору на державну службу

 

 

 

606

1914

2060

2252

2380

2610

 

 

розроблення і впровад-ження механізму оцінки професійних, ділових і моральних якостей канди-датів на посади державних службовців

 

Головдержслужба

інші державні органи







2006 – 2010











 

1260





 

 

 

1340

 

 

 

 

 

1460

 

 

 

 

 

1560

 

 

 

 

 

1760

 

 

 

 

 

 

 

підготовка та залучення молоді до державної служби, створення умов для її професійного росту

Головдержслужба
та її територіальні органи
Міністерство у справах сім’ї, дітей та молоді

інші державні органи

2005 – 2010







 

 

 

606

 

 

 

 

 

 

654

 

 

 

 

 

 

720

 

 

 

 

 

 

792

 

 

 

 

 

 

820

 

 

 

 

 

 

850

 

 

 

 

 

 

13.

Підготовка держав-них службовців, оновлення держав-них стандартів і змісту  професій-ного навчання

 

 

 

25245

27679

29430

30767

32040

33780

 

 

 

наукове супроводження визначення потреб у професійному навчанні державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування

 

Головдержслужба

Національна академія державного управління

 

2005 – 2010











300

 

 

 

 

 

312

 

 

 

 

 

425

 

 

 

 

 

460

 

 

 

 

 

480

 

 

 

 

 

490

 

 

 

 

 

 

 

здійснення прикладних розробок з організації професійного навчання державних службовців у сфері європейської та євроатлантичної інте-грації

 

- “ -









 

2005 – 2007

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

1190

 

 

 

 

 

1450

 

 

 

 

 

1614

 

 

 

 

 

1740

 

 

 

 

 

1875

 

 

 

 

 

 

 

підвищення кваліфікації державних службовців з питань технології профе-сійної діяльності

 

- “ -





 

2005 – 2010

 

 

 

316

 

 

 

348

 

 

 

383

 

 

 

421

 

 

 

448

 

 

 

465

 

 

 

 

 

розроблення, вдоскона-лення та науково-методичне супроводжен-ня  державних стандартів у освітній галузі “Державне управління”

- “ -











 

- “ -



 

 

 

 

 

300

 

 

 

 

 

 

340

 

 

 

 

 

 

700

 

 

 

 

 

 

780

 

 

 

 

 

 

370

 

 

 

 

 

 

430

 

 

 

 

 

 

 

 

актуалізація змісту професійного  навчання  на  основі  широкого  використання  вітчизня-ного та іноземного  досвіду  у  сфері  державного  управління та державної служби

- “ -

 

- “ -

 

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

 

900

 

 

 

 

 

 

 

 

 

підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників системи професійного навчання державних службовців

 

 

Головдержслужба

Національна академія державного управління



2005 – 2010

 

 

 

 

600

 

 

 

 

600

 

 

 

 

600

 

 

 

 

600

 

 

 

 

600

 

 

 

 

600

 

 

 

 

 

 

підготовка фахівців в освітній галузі “Державне управління”

 

- “ -





- “ -

 

21527

 

 

23527

 

 

24500

 

 

25500

 

 

27000

 

 

28500

 

 

 

 

підвищення кваліфікації працівників державних органів та органів місце-вого самоврядування з питань боротьби з корупцією

Головдержслужба

МВС









- “ -











402











462

 

 

 

 

 

472

 

 

 

 

 

492

 

 

 

 

 

502

 

 

 

 

 

520

 

 

 

 

 

Застосування інформаційних технологій в системі державної служби

14.

Створення інфор-маційно-аналітич-ної системи функ-ціонального управ-ління державною службою

 

 

 

4808

8036

7334

3464

3728

1655

 

 

 

 

 

 

створення корпоративної мережі системи управ-ління державною  служ-бою на базі спеціальної інформаційно-телекомуні-каційної системи та забезпечення її функціо-нування

Головдержслужба















- “ -















3620















5570

 

 

 

 

 

 

 

5560

 

 

 

 

 

 

 

2300

 

 

 

 

 

 

 

1380

 

 

 

 

 

 

 

1380

 

 

 

 

 

 

 

 

 

впровадження сучасних інформаційних техноло-гій для організації діловодства та вдоско-налення контролю за виконанням документів, забезпечення оператив-ності отримання та обробки інформації

Головдержслужба

















2005 – 2010

 

 

 

 

 

 

 

 

638

 

 

 

 

 

 

 

 

1448

 

 

 

 

 

 

 

 

864

 

 

 

 

 

 

 

 

864

 

 

 

 

 

 

 

 

2073

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

створення програмно-тех-нологічного комплексу для впровадження інфор-маційних технологій в процеси управління пер-соналом державної служби

- “ -













- “ -

 

 

 

 

 

 

250

 

 

 

 

 

 

438

 

 

 

 

 

 

630

 

 

 

 

 

 

140

 

 

 

 

 

 

100

 

 

 

 

 

 

100

 

 

 

 

 

 

 

 

створення програмно-тех-нологічного комплексу для моніторингу діяль-ності державних органів

 

- “ -







- “ -

 

 

 

80

 

 

 

400

 

 

 

200

 

 

 

80

 

 

 

95

 

 

 

95

 

 

 

 

 

створення програмно-тех-нологічного комплексу для підтримки бази нормативно-довідкової інформації в  інформа-ційно-аналітичній системі державної служби

- “ -











- “ -

 

 

 

 

 

220

 

 

 

 

 

180

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

80

 

 

 

 

 

15.

Забезпечення тех-нології  безперерв-ного навчання дер-жавних службовців

 

 

 

1170

1550

4066

2292

1708

987

 

 

організація розроблення та впровадження комп’ю-терних засобів навчання для підвищення кваліфі-кації державних службов-ців

 

Головдержслужба

Національна академія державного управління

- “ -

 

 

 

 

 

300

 

 

 

 

300

 

 

 

 

300

 

 

 

 

60

 

 

 

 

 

60

 

 

 

 

60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

підтримка телекомуніка-ційних можливостей для дистанційного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців

Головдержслужба

Національна ака-  демія державного

  управління

 центри  перепідго-

  товки і підвищен-

  ня кваліфікації

 

2007 – 2010







 

 

 

 

 

3380

 

 

 

 

 

 

1936

 

 

 

 

 

 

1246

 

 

 

 

 

 

489

 

 

 

 

 

 

 

 

підготовка комп’ютерних версій професійних про-грам навчання в освітній галузі “Державне управління”

Головдержслужба

 Національна

 академія

 державного

 управління

2005 – 2010









870









1250









386

 

 

 

 

586

 

 

 

 

402

 

 

 

 

438

 

 

 

 

__________________________________
 Разом

 

 

58475,5

 

69647,2

 

78921,2

 

76621,4

 

82380,5

 

86676,1

 Усього за  2005 – 2010 роки    452721,9 тис. гривень

        __________________________________

        *   Розрахунки витрат на завдання проводяться щороку за поданням відповідальних за виконання.

 

___________________________________