• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів України від   8  червня 2004 р. № 746


    ПРОГРАМА
    розвитку державної служби на 2005 – 2010 роки

    І. Загальна частина

    Державна служба є складовою державного управління, спрямованою на задоволення потреб суспільства, забезпечення захисту основних прав і свобод людини і громадянина, послідовного і сталого розвитку країни та поступового входження її до європейської спільноти.

    Метою цієї Програми, що розроблена відповідно до Конституції України, законодавства України, положень Послання Президента України "Європейський вибір. Концептуальні засади економічного і соціального розвитку України на 2002 - 2011 роки", Указу Президента України від 5 березня 2004 р. № 278 "Про концепцію адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів Європейського Союзу", є визначення та здійснення комплексу заходів, спрямованих на забезпечення ефективної діяльності органів державної влади, інших державних органів (далі – державні органи) та досягнення європейських стандартів рівня життя громадян України.

    Програма передбачає спрямування зусиль державних органів на розвиток професійної, ефективної та прозорої державної служби в Україні.

    ІІ. Цілі та основні завдання Програми

    З урахуванням потреби в гармонізації системи державної служби Програма передбачає такі цілі та завдання:

    підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави. Для цього необхідно:

    - визначити та запровадити стандарти професійної діяльності державних службовців на засадах стратегічного планування діяльності державних органів з орієнтацією на надання державних послуг (далі – послуги);

    - забезпечити моніторинг ефективності діяльності державних органів та їх посадових осіб щодо реалізації стратегічних документів і надання послуг;

    - удосконалити систему добору кадрів на державну службу для визначення найбільш кваліфікованих фахівців з питань економічної, підприємницької, фінансової, банківської та інших видів діяльності, обізнаних із сучасними управлінськими технологіями, та здібних випускників вищих навчальних закладів;

    - удосконалити систему оплати праці державних службовців на засадах забезпечення її конкурентоспроможності на ринку праці та заохочення державних службовців за результативну, сумлінну роботу;

     

    забезпечення  прозорості  державної  служби,  високого  рівня відповідальності та звітності за підготовку і виконання управлінських рішень, надання послуг шляхом:

    - створення прозорої системи управління персоналом державної служби;

    - посилення відповідальності державних службовців за результати своєї діяльності;

    - запровадження прозорої процедури просування по службі на підставі професійних досягнень;

    адаптація інституту державної служби до європейських стандартів з урахуванням національних особливостей шляхом забезпечення:

    - комплексного розвитку законодавства про державну службу як професійного засобу виконання завдань і функцій держави; системного визначення видів державної служби; удосконалення законодавства з питань проходження державної служби;

    - політичної нейтральності державних службовців у процесі виконання своїх професійних обов'язків, посилення їх правової та соціальної захищеності;

    - стимулювання професійного зростання та високих результатів діяльності державних службовців на засадах рівності оплати за однакові обсяг, інтенсивність роботи і рівень відповідальності;

    - удосконалення системи професійного навчання державних службовців та посадових  осіб  місцевого  самоврядування  з урахуванням  подальшої професіоналізації державної служби, засад організації навчання державних службовців в країнах – членах ЄС.

    III. Державна служба і громадянське суспільство

    Подальший розвиток державної служби здійснюватиметься на таких принципах і засадах взаємодії системи державної служби та громадянського суспільства:

    законність і правова регламентація діяльності державних органів  та державних службовців, запобігання проявам суб'єктивізму і недопущення порушень установленого порядку прийняття рішень і надання послуг;

    дотримання державними службовцями вимог законодавства з питань державної служби та антикорупційного законодавства, етичних норм і правил поведінки, належне виконання посадових обов'язків;

    демократизація та прозорість системи державної служби;

    професіоналізм у підготовці управлінських рішень і наданні послуг;

    прозорість процедури прийняття  державними  органами  рішень, забезпечення участі громадян у процесі їх підготовки;

    об'єктивність інформування громадян України про діяльність державних органів і державних службовців;

    захищеність державних службовців від втручання в їх діяльність;

    заміщення посад державної служби професійно підготовленими, висококваліфікованими фахівцями;

    оприлюднення через засоби масової інформації відомостей про доходи, отримані протягом року державними службовцями, які займають посади І – II категорій;

    створення умов для запобігання виникненню обставин, що сприяють проявам корупції і зловживанням на державній службі;

    забезпечення збереження конфіденційної інформації, отриманої під час виконання державними службовцями посадових обов'язків.

     

    ІУ. Підвищення ефективності виконання державною службою

    завдань і функцій держави

    Заходи, спрямовані на підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави, здійснюватимуться з урахуванням результатів комплексного систематичного аналізу діяльності державних органів та їх апарату. Такий аналіз започатковується з 2005 року і включатиме функціональне обстеження та дослідження щодо:

    повноважень, завдань і функцій державного органу та його апарату, а також процедури підготовки, затвердження та виконання програми його діяльності з урахуванням визначених для цього ресурсів;

    функціональної та організаційної структури державного органу відповідно до цілей його діяльності;

    ресурсного, інформаційного та кадрового забезпечення для реалізації цілей діяльності державного органу;

    запровадження починаючи з 2007 року стратегічного планування діяльності державних органів та їх апарату, державних службовців;

    доцільності надання певних послуг конкретними державними органами;

    проведення громадської оцінки результатів діяльності державного органу шляхом залучення спеціально підготовлених експертів та опитування громадян для визначення рівня задоволення їх потреб у послугах.

    Надання послуг державними службовцями стане складовою їх професійної діяльності, що потребуватиме здійснення починаючи з 2006 року таких заходів:

    визначення груп споживачів послуг і складення переліків послуг, які їм надаються;

    установлення порядку і регламенту надання послуг, визначення критеріїв оцінки їх якості, міри відповідальності державних службовців;

    заохочення державних службовців за досягнення ними високих результатів у роботі;

    вивчення доцільності передачі права надання окремих послуг бюджетним установам та організаціям.

    Для проведення оцінки якості надання послуг державними органами та їх апаратом, забезпечення виконання функцій держави з урахуванням громадської думки необхідно започаткувати з 2007 року дієвий моніторинг ефективності надання послуг (далі – моніторинг), який включатиме:

    проведення контент-аналізу засобів масової інформації щодо оцінки результативності діяльності державних органів;

    вивчення результатів щорічної оцінки діяльності державних службовців;

    соціологічні дослідження щодо оцінки громадянами порядку надання послуг та їх якості;

    періодичне проведення "гарячої лінії" з метою визначення проблем, які виникають у процесі надання послуг;

    проведення громадських слухань.

    Результати моніторингу використовуються для:

    удосконалення функціональної та організаційної структури державних органів, їх діяльності;

    забезпечення оперативного управління з урахуванням відхилень від прогнозованих показників діяльності;

    підготовки пропозицій щодо посилення відповідальності державних службовців за результати діяльності державного органу;

    удосконалення методології планування професійної діяльності на основі результату, кількісні і якісні показники якого визначають ступінь його досягнення.

    Для організації моніторингу в 2005 році необхідно забезпечити:

    надання центральному органу виконавчої влади з питань державної служби та його територіальним органам повноваження на проведення аналізу результатів діяльності державних службовців з подальшою підготовкою пропозицій щодо її вдосконалення;

    здійснення нагляду за дотриманням професійної етики поведінки державних службовців.

    Стандарти надання послуг повинні бути науково обґрунтовані, а їх запровадження та удосконалення здійснюватиметься з урахуванням результатів соціологічних досліджень.

    З метою забезпечення ефективності роботи державних службовців необхідно створити умови для досягнення конкурентоспроможності державної служби на ринку праці, що передбачає:

    встановлення рівня оплати праці, що стимулюватиме залучення на державну службу висококваліфікованих фахівців і запобігатиме відпливу  професіоналів, а також сприятиме сумлінній, високопродуктивній праці (виходячи з реальних можливостей державного бюджету);

    збільшення в 2 рази посадових окладів державних службовців порівняно з тими, що встановлені на момент прийняття цієї Програми;

    законодавче закріплення у 2005 році з урахуванням досвіду країн – членів ЄС превалюючої частки посадового окладу державного службовця у його заробітній платі;

    наближення у період до 2007 року розміру заробітної плати державного службовця найнижчої категорії посад до не менш як трикратного розміру прожиткового мінімуму, що визначається щороку Верховною Радою України, та забезпечення оптимального співвідношення між розмірами посадових окладів державних службовців;

    стимулювання праці державних службовців за результатами її щорічної оцінки.

    У. Прозорість і відповідальність у сфері державної служби

    Державна служба як інструмент реалізації державної політики в демократичній державі повинна стати прозорою для громадського контролю та відповідальною перед державою.

    Прозорість державної служби та діяльності державних службовців законодавчо врегульовується та передбачає розроблення відповідних механізмів і технологій. З цією метою необхідно протягом 2005 – 2006 років визначити правові основи щодо:

    об'єктивного та вичерпного інформування громадськості про діяльність державних органів та їх апарату;

    створення умов для взаємодії між державними органами та громадськістю;

    залучення широких верств населення до обговорення та оцінки програм діяльності державних органів;

    запровадження процедури публічної звітності державних органів та їх керівників;

    організації відкритого доступу до архівних матеріалів державних органів.

    Для забезпечення належного рівня відповідальності доцільно створити починаючи з 2007 року єдину систему планування, оцінювання та заохочення державних службовців, що передбачає:

    встановлення відповідальності державних службовців за результати їх діяльності;

    встановлення кількісних і якісних показників для визначення ступеня досягнення результату діяльності кожного державного органу і встановлення відповідності між ними та результатами роботи державного службовця;

    удосконалення порядку проведення щорічної оцінки діяльності державних службовців на основі впровадження методики врахування результатів їх роботи для оцінки роботи державного органу в цілому;

    встановлення прозорого механізму заохочення державних службовців за  досягнення визначених планових показників діяльності та їх перевищення;

    розроблення засобів організаційно-методичного забезпечення впровадження зазначеної системи в державних органах.

    Посиленню відповідальності державних службовців сприятиме:

    спрямованість діяльності кожного державного органу на поліпшення добробуту населення, розвиток суспільства, збереження навколишнього природного середовища;

    звітування державних органів та їх керівників про результати діяльності;

    порівняльний аналіз результатів діяльності державних органів;

    оприлюднення інформації про відповідальність державних органів та інших надавачів послуг;

    встановлення дисциплінарної відповідальності за порушення правил поведінки державних службовців;

    законодавче врегулювання процедури дисциплінарного провадження щодо державних службовців, у тому числі шляхом створення апеляційних комісій при державних органах.

     

    УІ. Розвиток нормативно-правового забезпечення

    функціонування системи державної служби

    Нормативно-правова база функціонування системи державної служби покликана забезпечити цілісність законодавства з питань виконання завдань і функцій держави в системі державного управління.

    Розвиток законодавства з питань державної служби повинен здійснюватися відповідно до Конституції України, законів, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, міжнародних договорів України, стандартів Європейського Союзу щодо  організації та функціонування державної служби,  національних особливостей державного устрою.

    З метою законодавчого та нормативно-правового врегулювання питань організації державної служби необхідно забезпечити починаючи з 2005 року:

    розроблення та прийняття ряду актів законодавства, що визначатимуть особливості організації окремих видів державної служби на умовах концептуальної єдності їх проходження та реальної консолідації управління державною службою;

    нормативно-правове врегулювання статусу державного службовця з урахуванням виду державної служби та відповідного механізму проходження державної служби, визначення основ професійної етики поведінки державного службовця та відповідальності за її порушення.

    Розроблення проектів актів законодавства з питань державної служби повинне здійснюватися згідно з вимогами до ефективності державного управління, що передбачає уточнення правового статусу інституту державної служби. В зазначених проектах актів необхідно:

    визначити перелік осіб, які підпадають під дію законодавства з питань державної служби та мають статус державних службовців;

    визначити критерії класифікації посад державних службовців відповідно до змісту і характеру роботи, міри відповідальності та контролю за її виконання;

    переглянути порядок віднесення посад в державних органах до посад державних службовців;

    визначити основи надання послуг, місце і роль в цьому процесі державної служби та державних службовців;

    визначити як функції державної служби надання рекомендацій і порад з питань формування державної політики та її реалізації, провадження адміністративних дій, надання послуг фізичним та юридичним особам;

    визначити механізм забезпечення політичної незалежності і стабільності державної служби.

    Розроблення нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби повинне бути завершено у 2006 році.

    Розвиток інституту державної служби передбачає визначення не пізніше ніж у 2007 році і забезпечення дотримання стандартів професійної діяльності, що потребує:

    розроблення та прийняття ряду нормативно-правових актів, які б визначали перелік, порядок та регламент надання послуг для кожного державного органу;

    запровадження відповідальності державних службовців за дотримання стандартів та юрисдикційних основ захисту виконання державними службовцями своїх повноважень.

    Гармонізація системи державної служби із стандартами ЄС потребує уточнення статусу державних службовців, особливості якого пов'язуються із
    запровадженням процедури надання послуг. Для цього необхідно передбачити нормативно-правове врегулювання прав і обов'язків державних службовців щодо:

    надання послуг фізичним і юридичним особам;

    розроблення рекомендацій і порад з питань формування і реалізації державної політики, управлінських рішень та їх виконання;

    дотримання норм, правил в межах посадових повноважень в процесі їх виконання.

    Уточнення статусу державних службовців обумовлює законодавче визначення вимог до кандидатів на зайняття посад державних службовців різних категорій, удосконалення процедури прийняття та просування по службі.

    Підвищення вимог до державних службовців супроводжуватиметься здійсненням заходів щодо їх соціальної захищеності, зокрема з удосконалення їх матеріального заохочення.

    Прийняті нормативно-правові акти повинні забезпечити починаючи з 2007 року:

    перехід до   демократичної системи просування по службі державних службовців;

    просування по службі державного службовця відповідно до його професійних досягнень і професійної підготовки;

    визначення основ формування, розвитку і функціонування системи професійного навчання державних службовців, посадових осіб місцевого самоврядування;

    визначення основ управління системою державної служби та професійного навчання.

    На основі нормативно-правових актів з питань державної служби необхідно прийняти Кодекс державної служби України, який в частині делегованих повноважень регулюватиме питання служби в органах місцевого самоврядування.

    УІІ. Раціоналізація системи управління державною службою

     Ефективне управління державною службою передбачає удосконалення законодавства щодо проведення єдиної політики у сфері державної служби. З метою раціоналізації системи управління державною службою слід забезпечити починаючи з 2005 року:

    проведення моніторингу ефективності діяльності державних органів та їх посадових осіб на основі систематичного комплексного аналізу результатів їх діяльності;

    запровадження механізму аналізу звернень громадян з питань ефективності функціонування апарату державних органів, посилення протидії проявам корупції, бюрократизму і корпоративності;

    удосконалення аналітико-прогностичної, інформаційної та координаційної діяльності у сфері державної служби шляхом формування відповідного інституціонального забезпечення на центральному і місцевому рівні в частині реалізації прямого управління державною службою.

    Серед пріоритетних напрямів раціоналізації управління державною службою належне місце повинне зайняти врегулювання процедурних питань проходження державної служби, зокрема в частині:

    добору кадрів із застосуванням механізму ротації, прозорості просування по службі на основі використання інституту кадрового резерву, впровадження процедури тестування при проведенні іспитів у процесі конкурсу на зайняття посад державних службовців;

    впровадження механізму попереднього відбору для включення до резерву на посади державних службовців із залученням центрів оцінювання персоналу, що утворюються в системі управління державною службою;

    залучення до державної служби молоді і закріплення осіб, які мають досвід роботи і позитивну оцінку їх діяльності;

    адаптації молодих державних службовців, планування їх кар'єри, розв'язання соціальних проблем.

    УІІІ. Професіоналізація державної служби

    Пріоритетним напрямом кадрової політики є створення дієвого механізму підготовки та залучення до роботи на державній службі висококваліфікованих фахівців, забезпечення конкурентоспроможності державної служби на ринку праці.

    Професіоналізація державної служби передбачає:

    поступову і планомірну зміну пропорцій у кадровому складі державних службовців з метою досягнення в перспективі стану, коли переважна більшість державних службовців буде мати професійну освіту у галузі державного управління;

    цільову підготовку починаючи з 2005 року висококваліфікованих фахівців державного управління, в тому числі з міжнародного права, світової та європейської інтеграції;

    оновлення змісту і державних стандартів професійного навчання, що відповідає перспективам розвитку державного управління та державної служби, держави і суспільства в цілому;

    створення ефективної системи формування та розподілу починаючи з 2006 року державного замовлення на підготовку державних службовців в освітній галузі "Державне управління";

    збільшення обсягів державного замовлення на професійне навчання державних службовців з урахуванням спеціалізацій, зокрема з аналізу політики, управління трансформаційними процесами;

    проведення починаючи з 2006 року незалежної оцінки рівня фахової підготовленості та ділових якостей кандидатів на посади державних службовців та державних службовців при просуванні по службі;

    проведення ліцензування та акредитації закладів для професійного навчання державних службовців із залученням центрального органу виконавчої влади з питань державної служби;

    підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників системи професійного навчання державних службовців один раз на три роки;

    поступовий перехід до безперервного навчання протягом періоду перебування на державній службі із застосуванням сучасних інформаційних технологій.

    У контексті адаптації інституту державної служби в Україні до стандартів ЄС необхідно актуалізувати зміст навчання шляхом введення починаючи з 2005 року до програми професійної підготовки таких модулів:

    право та інституції ЄС;

    загальна міжнародна політика і політика безпеки;

    європейська економічна інтеграція з акцентом на розвиток внутрішнього ринку;

    законодавство ЄС та держав – членів ЄС;

    комунікативні навички і основи ведення переговорів.

    Під час прийому на державну службу та просування по службі слід враховувати:

    результати професійного навчання;

    володіння кандидатом на посаду державного службовця принаймні однією з офіційних мов ЄС;

    наявність у кандидата на посаду державного службовця таких якостей, як ініціативність, спроможність до творчості, новаторства.

    IX. Застосування інформаційних технологій в системі державної служби

    Функціонування  системи  державної  служби  передбачає  широке застосування інформаційних комп'ютерних технологій, що сприятимуть підвищенню ефективності діяльності державних службовців, зміні її характеру, посиливши аналітичну складову в процесі прийняття рішень.

    Для цього необхідно здійснити такі заходи:

    розширити спектр доступної для аналізу інформації, зокрема стосовно вакантних посад державних службовців, результатів контролю за дотриманням порядку проходження державної служби, державної статистичної звітності з питань державної служби, відомостей про кандидатури для роботи на посадах державних службовців;

    забезпечити функціонування інформаційної системи з питань професійного навчання, добору кадрів і обліку проходження служби державними службовцями;

    забезпечити можливість проведення регулярного обміну досвідом між державними службовцями та обговорення актуальних проблем державного управління, місцевого самоврядування, державної служби та служби в органах місцевого самоврядування;

    забезпечити відкритість і прозорість державної служби.

    Технологічною основою для застосування засобів інформатизації в системі державної служби повинна бути інформаційна мережа системи управління державною  службою,  побудована на базі  Спеціальної інформаційно-телекомунікаційної системи (СІТС) органів виконавчої влади.

    Інформаційні технології повинні забезпечити управління розподіленими базами даних і централізовану актуалізацію засобів їх супроводження, сумісність з інформаційною системою "Електронний Уряд".

    Забезпечення функціонування інформаційної мережі здійснюється в результаті створення таких наскрізних програмно-технологічних комплексів:

    управління персоналом державної служби, який починаючи з 2005 року повинен включати засоби:

    - обліку відомостей про державних службовців, у тому числі засоби інформаційного обміну і віддаленої актуалізації баз даних;

    - аналізу резерву та процесів просування по службі державних службовців;

    -   віддаленого тестування та оцінки персоналу;

    -  ведення інтегрованої бази щодо кількісного і якісного складу державних службовців та аналізу показників кадрового потенціалу державного управління на його відповідність професійно-кваліфікаційним характеристикам посад в державних органах;

    моніторингу діяльності органів державної влади, який з 2006 року повинен включати засоби:

    - обліку документів і контролю їх виконання;

    - оцінки соціологічних досліджень з питань діяльності державних органів;

    - аналізу електронних публікацій, звернень громадян щодо ефективності діяльності державних органів, надання ними послуг фізичним та юридичним особам;

    інформаційного забезпечення функціонування системи державної служби, який починаючи з 2005 року повинен реалізувати технології:

    - супроводження класифікаторів і реєстрів системи державної служби;

    - підготовки та рубрикації інформаційних матеріалів, включаючи засоби ведення довідкової бази даних з питань державної служби та її кадрового забезпечення;

    - дистанційного інформування та надання консультацій державним службовцям з використанням технологій мережі Інтернет;

    дистанційного професійного навчання державних службовців, у межах якого у 2007 році повинні бути створені:

    - регіональні вузли навчальної мережі з технологією підготовки і підтримки дистанційних навчальних курсів;

    - засоби автоматизації управління системою професійного навчання державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;

    - засоби забезпечення функціонування дистанційного навчання державних службовців з використанням телекомунікаційної мережі та локальних автоматизованих навчальних систем;

    - довідкова  підсистема  з  питань  змісту та рекомендацій щодо професіоналізації державної служби;

    телекомунікаційної мережі інфраструктури управління державною службою. У рамках програмно-технологічного комплексу протягом 2005 – 2007 років необхідно створити:

    - вузол інформаційної мережі в центральному органі виконавчої влади з питань державної служби з технологічними засобами підтримки і ведення баз даних загального користування;

    - засоби забезпечення обміну інформацією між центральним і місцевим рівнями системи управління державною службою на базі СІТС;

    - засоби безпеки експлуатації інформаційної мережі та програмно-технологічних комплексів.

    Х. Фінансове забезпечення

    Заходи щодо розвитку державної служби наведено в додатку.

    Фінансове забезпечення виконання Програми здійснюється щороку відповідно до законодавства під час підготовки проекту Державного бюджету України на відповідний рік за поданням головного виконавця Програми – центрального органу виконавчої влади з питань державної служби.

     

    ___________________________________



                                                                Додаток
    до Програми

    Заходи

    щодо розвитку державної служби на 2005 – 2010 роки

     

    Найменування заходу

    Завдання

    Відповідальні за виконання

    Строки вико- нання, роки

    Орієнтовний обсяг фінансування за роками,  тис. гривень

    2005

    2006

    2007

    2008

    2009

    2010

    Підвищення ефективності виконання державною службою завдань і функцій держави

      1.   

    Комплексний  аналіз діяльності державних органів та їх апарату

     

     

     

     

    1655

    1825

    3378,3

    3691,1

    4081

    4536

     

     

     

    науково-методичне забез-печення функціонального обстеження органів вико-навчої влади усіх рівнів

    Головдержслужба
    Центр сприяння інституційному розвитку держав-ної служби

    2005 – 2006

     

     

     

     

     

    230

     

     

     

     

     

    30

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    функціональне обстежен-ня органів виконавчої влади усіх рівнів

    Головдержслужба та її територіальні органи

    - “ -

     

     

     

    1425

     

     

     

    1565

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    розроблення та впровад-ження методик комплекс-ного аналізу діяльності державних органів та їх апарату

    Головдержслужба
    Центр сприяння інституційному розвитку держав-ної служби

    2006 – 2010

     

     

     

     

    230

     

     

     

     

     

    278,3

     

     

     

     

     

    306,1

     

     

     

     

     

    320

     

     

     

     

     

    341

     

     

     

     

     

     

     

    проведення комплексного аналізу діяльності державних органів та їх апарату

     

    Головдержслужба та її територіальні органи

    2007 – 2010

     

     

     

     

    2850

     

     

     

    3110

     

     

     

    3456

     

     

     

    3850

     

     

     

     

     

    впровадження стратегіч-ного планування в діяльність державних органів, їх апарату і державних службовців

     

    Мінекономіки інші державні органи

    - “ -

     

     

    250

     

     

     

     

    275

     

     

     

     

    305

     

     

     

     

    345

     

     

     

     

     

    2.

     

    Запровадження на-дання державними службовцями послуг

     

     

     

     

    2120

    1660

    1674

    1499

    1670

    1834

     

     

    визначення переліку  послуг і їх споживачів

    Головдержслужба інші державні органи

     

    2005

     

    200

     

    150

     

     

     

     

     

     

     

    розроблення, впровадже-ння і періодичний пере-гляд порядку та регламенту надання послуг

     

    - “ -







    2005 – 2010







    1800

     

     

     

    630

     

     

     

    700

     

     

     

    735

     

     

     

    830

     

     

     

    910

     

     

     

     

     

    розроблення та впровад-ження порядку заохочен-ня державних службовців за досягнення у професійній діяльності

     

    Головдержслужба

    Мінпраці







    2005 – 2006









    120

     

     

     

     

    100

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    впровадження правових основ і створення техно-логії передачі функцій щодо надання окремих послуг бюджетним уста-новам та організаціям

    Головдержслужба
    інші державні органи










     

    2006 – 2007















     

    240















    280

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    розроблення, впроваджен-ня та вдосконалення стандартів професійної діяльності державних службовців щодо надання послуг

     

    - “ -











    2006 – 2010

     

     

     

     

     

     

    540

     

     

     

     

     

    694

     

     

     

     

     

    764

     

     

     

     

     

    840

     

     

     

     

     

    924

     

     

     

     

     

    3.

    Моніторинг ефектив-ності надання послуг державними службов-цями

     

     

     

    1300

    1906

    2157

    2343

    2593

    2847

     

     

    здійснення аналізу ре-зультатів щорічної оцінки діяльності державних службовців щодо надання послуг



    Головдержслужба
    інші державні органи




    2005 – 2010

    200

     









    250

     









    290

     









    326

     









    404

     









    446

     









     

     

    проведення соціологічних досліджень щодо ефективності надання послуг державними органами та їх посадовими особами

    - “ -





     

    - “ -









    850

     

     

     

     

    930

     

     

     

     

    1023

     

     

     

     

    1125

     

     

     

     

    1237

     

     

     

     

    1360

     

     

     

     

     

     

     

    впровадження контент-аналізу засобів масової інформації щодо діяль-ності державних органів та надання  послуг

     

    Головдержслужба





     

     

     

    - “ -





     

     

     

    250

     

     

     

     

     

    266

     

     

     

     

     

    284

     

     

     

     

     

    296

     

     

     

     

     

    312

     

     

     

     

     

    337

     

     

     

     

     

     

     

    впровадження процедури контролю в практику оцінки діяльності держав-них органів

     

    Мінфін
    Головдержслужба






    2006 – 2010







     

    460

     

     

     

    560

     

     

     

    596

     

     

     

    640

     

     

     

    704

     

     

     

    4.

    Досягнення  конку-рентоспроможності державної служби на ринку праці

     

     

     

    50

    56

    596

    754

    354

    377

     

     

    забезпечення квалімет-ричної оцінки роботи державних службовців

    Мінпраці
    Мінфін
    Головдержслужба





    2005 – 2010

     

     

     

    50

     

     

     

    56

     

     

     

    62

     

     

     

    68

     

     

     

    75

     

     

     

    84

     

     

     

     

     

    забезпечення рівних умов оплати праці в межах кожної категорії посад державних службовців за однакові обсяг, інтенсив-ність роботи і рівень відповідальності

     

    Головдержслужба

    Мінпраці
    Мінфін






     

    2005 – 2006











     

     

    280*

     

     

     

     

     

    420*

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    забезпечення оплати пра-ці і пенсійного утри-мання державних служ-бовців на засадах їх соці-альної захищеності з урахуванням досвіду країн – членів ЄС

    Мінпраці
    Мінфін
    Головдержслужба













    2005 – 2010











     

     

     

     

    254*

     

     

     

     

     

     

     

    266*

     

     

     

     

     

     

     

    279*

     

     

     

     

     

     

     

    293*

     

     

     

     

     

     

     

    Прозорість і відповідальність у сфері державної служби

    5.

    Формування та реа-лізація механізму за-безпечення прозоро-сті  діяльності дер-жавних службовців

     

     

     

    650

    1458

    1552

    940

    1011

    1085

     

     

    створення методичної та інструктивної бази для на-дання роз’яснень і кон-сультацій через мережу Інтернет щодо підстав і порядку отримання послуг  

    Головдержслужба

    - “ -

    100











    110









     

    126











    132











    147











    161



     

     

     

     

     

     

    впровадження сучасних інформаційних технологій для проведення регуляр-ного обміну досвідом між державними службовцями та обговорення актуаль-них проблем державного управління

    - “ -















    2006 – 2010

     

    732

     

     

     

     

     

     

     

    761

     

     

     

     

     

     

     

    107

     

     

     

     

     

     

     

    114

     

     

     

     

     

     

     

    124

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    впровадження прозорих механізмів обліку вакант-них посад державних службовців та їх запов-нення

     

    Головдержслужба



     

     

     

     

    2005 – 2010

    350

     

     

     

    386

     

     

     

    415

     

     

     

    431

     

     

     

    450

     

     

     

    475

     

     

     

     

     

    інформування громадсь-кості з питань європей-ської інтеграції у сфері державної служби

     

    Головдержслужба

      МЗС





    - “ -



     

    200

     

     

     

    230

     

     

     

    250

     

     

     

    270

     

     

     

    300

     

     

     

    325

     

     

     

    6.

    Підвищення відпо-відальності дер-жавних службовців

     

     

     

     

     

     

    340

     

     

    1330

     

     

    2410

     

     

    2570

     

     

    2867

     

     

    3114

     

     

     

     

    впровадження механізму звітності державних орга-нів та їх керівників про реалізацію планів страте-гічного розвитку

    Головдержслужба інші  державні органи







    2007 – 2010

     

     

     

     

     

     

    990

     

     

     

     

    1070

     

     

     

     

    1197

     

     

     

     

    1324

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    розроблення порядку дисциплінарного провад-ження щодо державних службовців з урахуванням апеляційного механізму розгляду  рішень

    Головдержслужба













    2006 – 2010













     

    810

     

     

     

     

     

     

    840

     

     

     

     

     

     

    880

     

     

     

     

     

     

    980

     

     

     

     

     

     

    1070

     

     

     

     

     

     

     

     

    посилення державного на-гляду і контролю за до-триманням законодавства про державну службу (з урахуванням його онов-лення) та антикорупцій-ного законодавства

    Головдержслужба

    МВС 

    СБУ
    Державна податкова адміністрація

     

    2005 – 2010











     

    340



     

     

     

     

     

    520

     

     

     

     

     

     

    580

     

     

     

     

     

     

    620

     

     

     

     

     

     

    690

     

     

     

     

     

     

    720

     

     

     

     

     

     

    7.

    Створення єдиної системи планування, оцінювання та зао-хочення державних службовців

     

     

     

    70

    1050

    1068

    622

    707

    785

     

     

    удосконалення державно-службових відносин на засадах системи плануван-ня, оцінювання та заохо-чення державних служ-бовців за досягнення у професійній діяльності

     

    Головдержслужба

     

     

     

     

     

     

    2006 – 2010

     

     

     

     

     

     

     

    470

     

     

     

     

     

     

    978

     

     

     

     

     

     

    510

     

     

     

     

     

     

    561

     

     

     

     

     

     

    617

     

     

     

     

     

     

     

     

    створення системи пла-нування діяльності дер-жавних службовців, за-снованої на технології
    управління проектами

     

    - “ -

    2005 – 2006

    70

    500

     

     

     

     

     

     

    модернізація процесів атестації, щорічного та поточного оцінювання діяльності державних службовців на засадах визначення особистого вкладу в досягнення результатів діяльності органу

    - “ -





     

     

     

     

     

     

    2007 – 2010

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    80

     

     

     

     

     

     

     

     

    90

     

     

     

     

     

     

     

     

    112

     

     

     

     

     

     

     

     

    146

     

     

     

     

     

     

     

     

    168

     

     

     

     

     

     

     

     

    Розвиток  нормативно-правового забезпечення функціонування системи державної служби

    8.

    Законодавче та нор-мативно-правове врегулювання основ організації держав-ної служби в Україні

     

     

     

    760

    1359

    1085

    250

    275

    310

     

     

    опрацювання засад реалі-зації Концепції законодав-ства про державну службу

    Головдержслужба

     Мін’юст

    2005

    120



     

     

     

     

     

     

     

     

    створення бази  законо-давчих актів та комп-лексу відповідного норма-тивно-правового забезпе-чення державної служби з урахуванням Концепції законодавства про дер-жавну службу

     

    Головдержслужба

     Мін’юст











    2005 – 2010















    450





     

     

     

     

     

    850

     

     

     

     

     

     

     

    935

     

     

     

     

     

     

     

    250

     

     

     

     

     

     

     

    275

     

     

     

     

     

     

     

    310

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    розроблення та впровад-ження Кодексу етики державного службовця

     

    - “ -





    2005 – 2006

     

     

    80

     

     

    89

     

     

     

     

     

     

     

     

    законодавче закріплення процедури виконання дер-жавним службовцем посадових обов’язків (адміністративних дій)

    - “ -







     

    - “ -



     

     

     

    110

     

     

     

    230

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    нормативно-правове і ме-тодичне супроводження та забезпечення системи просування по службі державних службовців

    - “ -



    2006 – 2007

     

     

     

     

     

    190

     

     

     

     

    150

     

     

     

     

     

     

     

    9.

    Дослідження у сфері державної служби з питань її адаптації до стандартів ЄС

     

     

     

    480

    590

    710

    827

    829

    999

     

     

    реалізація пілотних проектів з розроблення нормативно-правових актів на основі  викорис-тання підходів до нормо - проектувальної роботи у сфері державної служби в країнах – членах ЄС

     

    - “ -







    2005 – 2010

     

     

     

     

    180

     

     

     

     

    200

     

     

     

     

    220

     

     

     

     

    237

     

     

     

     

    239

     

     

     

     

    259

     

     

     

     

     

     

    розроблення та  вдоскона-лення форм і змісту навчання з урахуванням досвіду  країн – членів ЄС

    Головдержслужба





     

     

    2005 – 2010

     

     

     

     

    300

     

     

     

     

    390

     

     

     

     

    490

     

     

     

     

    590

     

     

     

     

    590

     

     

     

     

    740

     

     

     

     

    Раціоналізація системи управління державною службою

    10.

    Інституційний  розвиток системи державної служби

     

     

     

    18800,7

    18653,2

    21394,9

    23746,3

    27802,5

    31378,1

     

     

    підвищення інституційної спроможності централь-ного органу виконавчої влади з питань державної служби

     

    - “ -

     

     

    - “ -

     

     

    9076,9

     

     

     

     

    10040,5

     

     

     

     

    10860

     

     

     

     

    11945

     

     

     

     

    14250

     

     

     

     

    16427,6

     

     

     

     

     

     

    створення і забезпечення діяльності територіальних органів Головдержслужби

     

    - “ -





    - “ -

     

     

    4757

     

     

    1479,2

     

     

    1627,5

     

     

    1790,5

     

     

    1944,5

     

     

    2150,5

     

     

     

     

    забезпечення діяльності Центру сприяння інститу-ційного розвитку держав-ної служби

     

    - “ -







    - “ -

     

     

     

    4966,8

     

     

     

    5463,5

     

     

     

    6009,8

     

     

     

    6610,8

     

     

     

    7108

     

     

     

    7500

     

     

     

     

     

    організація та забезпечен-ня діяльності центрів оцінювання персоналу в системі державної служби

    - “ -

     

     

    2006 – 2010







     

     

    1670

     

     

     

     

    2897,6

     

     

     

     

    3400

     

     

     

     

    4500

     

     

     

     

    5300

     

     

     

     

    11.

    Упорядкування процедурних пи-тань проходження державної служби

     

     

     

    420

    581

    286

    314

    345

    379

     

     

    удосконалення правових засад для просування по службі із застосуванням інституту кадрового резерву

    - “ -

     

     

     

     

    2005

     

     

     

     

    30

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    реалізація системи супро-водження кадрового резер-ву на посади державних службовців на основі незалежного оцінювання персоналу та кандидатів на посади державних службовців

     

    Головдержслужба















    2005 – 2010

     

     

     

     

     

     

     

    210

     

     

     

     

     

     

     

    261

     

     

     

     

     

     

     

    286

     

     

     

     

     

     

     

    314

     

     

     

     

     

     

     

    345

     

     

     

     

     

     

     

    379

     

     

     

     

     

     

     

     

     

      розроблення механізму

      планування кар’єри дер-

      жавних службовців та

      його адаптація

    - “ -







    2005 – 2006







    180







    320







     

     

     

     

    Професіоналізація державної служби

    12.

    Удосконалення до-бору на державну службу

     

     

     

    606

    1914

    2060

    2252

    2380

    2610

     

     

    розроблення і впровад-ження механізму оцінки професійних, ділових і моральних якостей канди-датів на посади державних службовців

     

    Головдержслужба

    інші державні органи







    2006 – 2010











     

    1260





     

     

     

    1340

     

     

     

     

     

    1460

     

     

     

     

     

    1560

     

     

     

     

     

    1760

     

     

     

     

     

     

     

    підготовка та залучення молоді до державної служби, створення умов для її професійного росту

    Головдержслужба
    та її територіальні органи
    Міністерство у справах сім’ї, дітей та молоді

    інші державні органи

    2005 – 2010







     

     

     

    606

     

     

     

     

     

     

    654

     

     

     

     

     

     

    720

     

     

     

     

     

     

    792

     

     

     

     

     

     

    820

     

     

     

     

     

     

    850

     

     

     

     

     

     

    13.

    Підготовка держав-них службовців, оновлення держав-них стандартів і змісту  професій-ного навчання

     

     

     

    25245

    27679

    29430

    30767

    32040

    33780

     

     

     

    наукове супроводження визначення потреб у професійному навчанні державних службовців і посадових осіб місцевого самоврядування

     

    Головдержслужба

    Національна академія державного управління

     

    2005 – 2010











    300

     

     

     

     

     

    312

     

     

     

     

     

    425

     

     

     

     

     

    460

     

     

     

     

     

    480

     

     

     

     

     

    490

     

     

     

     

     

     

     

    здійснення прикладних розробок з організації професійного навчання державних службовців у сфері європейської та євроатлантичної інте-грації

     

    - “ -









     

    2005 – 2007

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

    1190

     

     

     

     

     

    1450

     

     

     

     

     

    1614

     

     

     

     

     

    1740

     

     

     

     

     

    1875

     

     

     

     

     

     

     

    підвищення кваліфікації державних службовців з питань технології профе-сійної діяльності

     

    - “ -





     

    2005 – 2010

     

     

     

    316

     

     

     

    348

     

     

     

    383

     

     

     

    421

     

     

     

    448

     

     

     

    465

     

     

     

     

     

    розроблення, вдоскона-лення та науково-методичне супроводжен-ня  державних стандартів у освітній галузі “Державне управління”

    - “ -











     

    - “ -



     

     

     

     

     

    300

     

     

     

     

     

     

    340

     

     

     

     

     

     

    700

     

     

     

     

     

     

    780

     

     

     

     

     

     

    370

     

     

     

     

     

     

    430

     

     

     

     

     

     

     

     

    актуалізація змісту професійного  навчання  на  основі  широкого  використання  вітчизня-ного та іноземного  досвіду  у  сфері  державного  управління та державної служби

    - “ -

     

    - “ -

     

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

     

    900

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників системи професійного навчання державних службовців

     

     

    Головдержслужба

    Національна академія державного управління



    2005 – 2010

     

     

     

     

    600

     

     

     

     

    600

     

     

     

     

    600

     

     

     

     

    600

     

     

     

     

    600

     

     

     

     

    600

     

     

     

     

     

     

    підготовка фахівців в освітній галузі “Державне управління”

     

    - “ -





    - “ -

     

    21527

     

     

    23527

     

     

    24500

     

     

    25500

     

     

    27000

     

     

    28500

     

     

     

     

    підвищення кваліфікації працівників державних органів та органів місце-вого самоврядування з питань боротьби з корупцією

    Головдержслужба

    МВС









    - “ -











    402











    462

     

     

     

     

     

    472

     

     

     

     

     

    492

     

     

     

     

     

    502

     

     

     

     

     

    520

     

     

     

     

     

    Застосування інформаційних технологій в системі державної служби

    14.

    Створення інфор-маційно-аналітич-ної системи функ-ціонального управ-ління державною службою

     

     

     

    4808

    8036

    7334

    3464

    3728

    1655

     

     

     

     

     

     

    створення корпоративної мережі системи управ-ління державною  служ-бою на базі спеціальної інформаційно-телекомуні-каційної системи та забезпечення її функціо-нування

    Головдержслужба















    - “ -















    3620















    5570

     

     

     

     

     

     

     

    5560

     

     

     

     

     

     

     

    2300

     

     

     

     

     

     

     

    1380

     

     

     

     

     

     

     

    1380

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    впровадження сучасних інформаційних техноло-гій для організації діловодства та вдоско-налення контролю за виконанням документів, забезпечення оператив-ності отримання та обробки інформації

    Головдержслужба

















    2005 – 2010

     

     

     

     

     

     

     

     

    638

     

     

     

     

     

     

     

     

    1448

     

     

     

     

     

     

     

     

    864

     

     

     

     

     

     

     

     

    864

     

     

     

     

     

     

     

     

    2073

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    створення програмно-тех-нологічного комплексу для впровадження інфор-маційних технологій в процеси управління пер-соналом державної служби

    - “ -













    - “ -

     

     

     

     

     

     

    250

     

     

     

     

     

     

    438

     

     

     

     

     

     

    630

     

     

     

     

     

     

    140

     

     

     

     

     

     

    100

     

     

     

     

     

     

    100

     

     

     

     

     

     

     

     

    створення програмно-тех-нологічного комплексу для моніторингу діяль-ності державних органів

     

    - “ -







    - “ -

     

     

     

    80

     

     

     

    400

     

     

     

    200

     

     

     

    80

     

     

     

    95

     

     

     

    95

     

     

     

     

     

    створення програмно-тех-нологічного комплексу для підтримки бази нормативно-довідкової інформації в  інформа-ційно-аналітичній системі державної служби

    - “ -











    - “ -

     

     

     

     

     

    220

     

     

     

     

     

    180

     

     

     

     

     

    80

     

     

     

     

     

    80

     

     

     

     

     

    80

     

     

     

     

     

    80

     

     

     

     

     

    15.

    Забезпечення тех-нології  безперерв-ного навчання дер-жавних службовців

     

     

     

    1170

    1550

    4066

    2292

    1708

    987

     

     

    організація розроблення та впровадження комп’ю-терних засобів навчання для підвищення кваліфі-кації державних службов-ців

     

    Головдержслужба

    Національна академія державного управління

    - “ -

     

     

     

     

     

    300

     

     

     

     

    300

     

     

     

     

    300

     

     

     

     

    60

     

     

     

     

     

    60

     

     

     

     

    60

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    підтримка телекомуніка-ційних можливостей для дистанційного навчання і підвищення кваліфікації державних службовців

    Головдержслужба

    Національна ака-  демія державного

      управління

     центри  перепідго-

      товки і підвищен-

      ня кваліфікації

     

    2007 – 2010







     

     

     

     

     

    3380

     

     

     

     

     

     

    1936

     

     

     

     

     

     

    1246

     

     

     

     

     

     

    489

     

     

     

     

     

     

     

     

    підготовка комп’ютерних версій професійних про-грам навчання в освітній галузі “Державне управління”

    Головдержслужба

     Національна

     академія

     державного

     управління

    2005 – 2010









    870









    1250









    386

     

     

     

     

    586

     

     

     

     

    402

     

     

     

     

    438

     

     

     

     

    __________________________________
     Разом

     

     

    58475,5

     

    69647,2

     

    78921,2

     

    76621,4

     

    82380,5

     

    86676,1

     Усього за  2005 – 2010 роки    452721,9 тис. гривень

            __________________________________

            *   Розрахунки витрат на завдання проводяться щороку за поданням відповідальних за виконання.

     

    ___________________________________