• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    постановою Кабінету Міністрів України
    від 14 лютого 2007 р. № 217

    ЗМІНИ,
    що вносяться до постанови Кабінету Міністрів України
     від 3 серпня 2005 р. № 710

    1. У постанові:

    у назві та пункті 1 цифри “2005—2010” замінити цифрами “2007—2011”;

    пункт 4 викласти в такій редакції:

    “4. Міністерству фінансів та Державній службі автомобільних доріг під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік передбачати кошти для виконання Програми.”.

    2. Державну програму розвитку автомобільних доріг загального користування на 2005—2010 роки, затверджену зазначеною постановою, викласти в такій редакції:

     

    “ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
    розвитку автомобільних доріг загального
    користування на 2007—2011 роки

    I. Загальна частина

    Ця програма ґрунтується на:

    Програмі розвитку національної мережі міжнародних транспортних коридорів в Україні на 2006—2010 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2006 р. № 496;

    Комплексній програмі утвердження України як транзитної держави у 2002—2010 роках, затвердженій Законом України від 7 лютого 2002 р. № 3022-III;

    Програмі створення системи інформаційного забезпечення на автомобільних дорогах загального користування на 2002—2010 роки, затвердженій постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2002 р. № 586;

    Загальнодержавній програмі формування національної екологічної мережі України на 2000—2015 роки, затвердженій Законом України від 21 вересня 2000 р. № 1989-III.

    Програма враховує основні положення Державної програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2005—2010 роки, вимоги Закону України “Про автомобільні дороги”, постанови Кабінету Міністрів України від 24 червня 2006 р. № 865 “Про затвердження переліку автомобільних доріг загального користування державного значення” (Офіційний вісник України, 2006 р., № 26, ст. 1886), пріоритетність розвитку автомобільних доріг у сільській місцевості та визначає основні напрями розвитку мережі автомобільних доріг загального користування (далі — автомобільні дороги) та дорожньої інфраструктури, удосконалення структури управління та фінансового забезпечення дорожнього господарства у 2007—2011 роках, інтеграції автомобільних доріг до загальноєвропейської транспортної мережі.

    II. Мета Програми

    Метою Програми є підвищення безпеки руху, швидкості, комфортності та економічності перевезень пасажирів і вантажів автомобільним транспортом; поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури; забезпечення планомірного розвитку мережі автомобільних доріг; поліпшення технічних показників, підвищення конкурентоспроможності автомобільних доріг щодо забезпечення транзитних перевезень і розвитку автомобільного туризму; сприяння соціально-економічному та екологічно збалансованому розвитку держави.

    III. Шляхи і напрями виконання Програми

    Проблема полягає в тому, що транспортно-експлуатаційний стан автомобільних доріг, мостів та дорожньої інфраструктури не забезпечує швидкого, комфортного, економічного та безпечного перевезення пасажирів і вантажів, а отже, прискореного соціально-економічного, екологічно збалансованого розвитку держави, підвищення конкурентоспроможності автомобільних доріг щодо забезпечення транзитних перевезень і розвитку автомобільного туризму.

    Розв’язання зазначеної проблеми планується здійснити за такими напрямами:

    підвищення рівня безпеки дорожнього руху та екологічної безпеки автомобільних доріг;

    розвиток автомобільних доріг, що суміщаються з міжнародними транспортними коридорами;

    розвиток мережі сільських автомобільних доріг;

    поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг;

    підвищення якості автомобільних доріг шляхом впровадження прогресивних проектних рішень і сучасних технологій;

    розвиток дорожньої інфраструктури та поліпшення інформаційного забезпечення учасників дорожнього руху;

    удосконалення системи управління автомобільними дорогами.

    Вирішення питання забезпечення швидкого, комфортного, економічного та безпечного перевезення пасажирів і вантажів потребує застосування сучасних систем управління станом автомобільних доріг та мостів, які базуються на комп’ютерних системах (управління станом дорожніх покриттів, аналітично-експертного управління мостами, електронного паспорта автомобільних доріг) і враховують фактичний стан доріг та споруд, раціональному плануванні робіт, підвищення їх якості, а також ефективному використанні коштів.

    Виконання Програми передбачається здійснити за рахунок коштів, визначених Законами України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України”, “Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів” і “Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг”, а також довгострокових кредитних та інвестиційних ресурсів.

    Будівництво автомобільних доріг державного значення планується здійснювати переважно за рахунок кредитів і довгострокових фінансових інвестицій, повернення яких передбачається із спеціального фонду державного бюджету.

    IV. Основні завдання і заходи

    1. Збереження від руйнування мережі автомобільних доріг
    та забезпечення їх ефективного функціонування

    Дороги загального користування

    Для збереження від руйнування мережі автомобільних доріг та забезпечення їх ефективного функціонування необхідно здійснити комплекс заходів з їх ремонту та експлуатаційного утримання на основі даних системи управління станом дорожніх покриттів та аналітично-експертної системи управління мостами.

    Особливу увагу передбачається приділити капітальному ремонту автомобільних доріг з високою інтенсивністю руху великовагових транспортних засобів.

    Першочергово планується здійснити роботи, спрямовані на збереження від руйнування мережі автомобільних доріг державного значення та вдосконалення мережі міжнародних транспортних коридорів, для чого визначено такі основні напрями:

    поліпшення технічних показників доріг і мостів;

    збільшення обсягу робіт з улаштування тонкошарового покриття з асфальтобетону та емульсійно-мінеральних сумішей за сучасними технологіями.

    Для поліпшення технічного стану мостів передбачається здійснити такі заходи:

    створити у складі експлуатаційних організацій спеціалізовані служби і підрозділи з поточного ремонту та утримання мостів, укомплектування їх спеціальним устаткуванням;

    забезпечити постійний моніторинг стану мостів та здійснення їх ремонту, насамперед тих, що перебувають у передаварійному стані;

    провести будівництво, реконструкцію та ремонт мостів з використанням монолітних або збірно-монолітних залізобетонних, металевих та сталезалізобетонних конструкцій прогінних будов і монолітної плити проїзної частини.

    Частка фінансування будівництва, реконструкції та ремонту мостів повинна становити не менш як 15 відсотків загального обсягу фінансування робіт з будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг.

    Вулиці  і дороги комунальної власності

    Протягом 2007—2011 років передбачено значно поліпшити стан комунальних вулиць і доріг, що суміщаються з дорогами загального користування, проїзну частину яких передбачається передати у державну власність на баланс Укравтодору.

    Заходи щодо розвитку мережі автомобільних доріг загального користування за рахунок бюджетних коштів на 2007—2011 роки наведені у додатку 1.

    2. Розвиток мережі автомобільних доріг

    Дороги державного значення

    Основним завданням з розвитку доріг державного значення є поліпшення опорної мережі автомобільних доріг, насамперед тих, що суміщаються з національними та міжнародними транспортними коридорами.

    Для виконання завдання передбачається здійснити:

    будівництво автомобільних доріг на концесійних
    умовах, зокрема Львів — Краковець, Львів — Броди, Броди — Рівне, Щербаківка — (Київ — Харків — Довжанський), західний кордон
    (Косини) — Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва, Львів — Тернопіль — Вінниця — Умань — Кіровоград — Знам’янка — Дніпропетровськ, Новомосковськ — Запоріжжя — Мелітополь — Джанкой — Сімферополь, Одеса — Рені, великої кільцевої дороги навколо м. Києва;

    реконструкцію і капітальний ремонт автомобільних доріг за кредитні кошти, зокрема М-02 Кіпті — Глухів — Бачівськ (на Брянськ) (міжнародний транспортний коридор № 9), М-03 Київ — Харків — Довжанський (на Ростов-на-Дону) (національний транспортний коридор Європа — Азія), М-05 Київ — Одеса (міжнародний транспортний коридор № 9), М-06 Київ — Чоп (на Будапешт через Львів — Мукачеве — Ужгород) (міжнародний транспортний коридор № 3), М-07 Київ — Ковель — Ягодин (на Люблін), М-12 Львів — Кіровоград — Знам’янка (обхід Гроздєво), М-14 Одеса — Мелітополь — Новоазовськ (на Таганрог) (національний транспортний коридор Чорноморське економічне співтовариство), Н-02 Львів — Тернопіль, Н-05 Красноперекопськ — Сімферополь, Р-51 Харків — Красноград — Перещепине, Перещепине — Новомосковськ, Р-52 Дніпропетровськ — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка;

    розроблення техніко-економічного обґрунтування розвитку опорної мережі автомобільних доріг та інвестиційних пропозицій щодо будівництва і реконструкції ряду об’єктів, зокрема з’єднувальної дороги від автомобільної дороги М-05 Київ — Одеса до автомобільної дороги Р-06 Ульяновка — Миколаїв (протяжністю 130 кілометрів), Новомосковськ — Сімферополь (за новим напрямком протяжністю 440 кілометрів), Гвардійське — Сімферополь — Ялта (протяжністю 108 кілометрів).

    Обсяг робіт з розвитку основних автомобільних доріг державного значення у 2007—2011 роках наведено у додатку 2.

    Дороги місцевого значення

    З метою поліпшення транспортного сполучення у сільській місцевості, передбачається до кінця 2009 року улаштувати під’їзні дороги з твердим покриттям до кожного сільського населеного пункту.

    Обсяг ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах загального користування у сільській місцевості та робіт з улаштування під’їзних доріг з твердим покриттям до сільських населених пунктів наведено у додатках 3 і 4.

    Будівництво автомобільних доріг в обхід
    населених пунктів

    Будівництво автомобільних доріг в обхід великих міст залишається одним з основних завдань. Передбачається розробити до 2011 року відповідно до Законів України “Про автомобільні дороги” та “Про Генеральну схему планування території України” техніко-економічне обґрунтування їх будівництва навколо великих міст, насамперед на маршрутах міжнародних і національних транспортних коридорів.

    Планується побудувати окремі секції великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва, обходи мм. Одеси, Чернівців, Луганська, Артемівська і Михайлівки (Луганська область), Бердичева (Житомирська область), Калинівки (Вінницька область), Дунаївців (Хмельницька область), Бучача (Тернопільська область), Городка (Львівська область), Бобринця (Кіровоградська область).

    3. Підвищення рівня безпеки дорожнього руху,
    дорожнього сервісу та інформаційного
    забезпечення учасників дорожнього руху

    Підвищення рівня безпеки дорожнього руху передбачається здійснити шляхом виконання в необхідному обсязі робіт з облаштування автомобільних доріг сучасними технічними засобами організації дорожнього руху, постійного моніторингу рівня аварійності для оперативного виявлення ділянок концентрації дорожньо-транспортних пригод та виконання комплексних заходів із забезпечення безпечних умов руху на таких ділянках.

    Інформаційне забезпечення учасників дорожнього руху повинно здійснюватися шляхом:

    нанесення високоефективної дорожньої розмітки, встановлення дорожніх знаків, зокрема маршрутного орієнтування, та інших засобів інформаційного облаштування доріг, зокрема системи повідомлення про складні метеорологічні умови;

    організації робіт з оперативного реагування на зміни у стані автомобільних доріг, погодні умови, надзвичайні ситуації та дорожньо-транспортні пригоди, спричинені недоліками в утриманні доріг;

    надання учасникам дорожнього руху інформації про стан автомобільних доріг і умови проїзду ними;

    впровадження сучасних електронних засобів організації дорожнього руху, дорожнього зв’язку та інтернет-технологій.

    Будівництво об’єктів дорожнього сервісу передбачається здійснити за рахунок видатків державного та місцевих бюджетів (майданчики відпочинку, автобусні зупинки, аварійний зв’язок) і за рахунок недержавних інвестицій (мотелі, кемпінги, автозаправні станції, станції технічного обслуговування, термінали тощо) згідно із затвердженими перспективними схемами розміщення об’єктів дорожнього сервісу на магістральних, регіональних та територіальних автомобільних дорогах, будівництво яких здійснюється за рахунок недержавних інвестицій.

    За кошти недержавних інвестицій планується будівництво нових та реконструкція існуючих об’єктів дорожнього сервісу трьох категорій:

    малі (обмежений перелік послуг — заправка пальним, роздрібна торгівля або харчування);

    середні (більш широкий перелік послуг, зокрема, додаткова можливість дрібного ремонту автомобіля, відпочинку, зв’язку тощо);

    великі (повний комплекс послуг високого рівня).

    Процес будівництва повинен регулюватися шляхом визначення відповідних технічних умов до таких об’єктів та контролю за їх дотриманням.

    Виділення земельних ділянок під об’єкти дорожнього сервісу здійснюється на конкурентних засадах, а залучення до їх будівництва інвесторів — на конкурсних засадах у встановленому законодавством порядку.

    4. Охорона навколишнього природного середовища у процесі
    проектування, будівництва, реконструкції, ремонту та
    утримання автомобільних доріг з урахуванням потреб
    формування екомережі країни


    Охорона навколишнього природного середовища у процесі будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг здійснюється відповідно до законів України, ратифікованих Україною міжнародних конвенцій та угод щодо охорони навколишнього середовища шляхом зниження впливу на нього дорожньої складової автомобільно-дорожнього комплексу, зокрема:

    збільшення частки заходів з охорони навколишнього природного середовища у проектній документації на будівництво, реконструкцію і капітальний ремонт об’єктів дорожнього господарства;

    будівництва ефективних водовідвідних та водоочисних споруд і конструкцій, укріплення укосів з метою запобігання розвитку ерозії;

    оснащення дорожньо-експлуатаційних підрозділів машинами і механізмами для збирання та утилізації відходів і порубаних залишків з їх подрібненням;

    впровадження новітніх технологій утримання доріг насамперед у зимовий період;

    недопущення необґрунтованої фрагментації територій шляхом визначення під час виконання вишукувальних робіт оптимального варіанта розміщення автомобільних доріг з метою забезпечення формування і збереження територій та об’єктів екомережі;

    будівництва та облаштування переходів для міграції тварин (спеціальні труби в тілі земляного полотна, віадуки та естакади над природними ландшафтами, транспортні тунелі під ними тощо), захисних парканів, шумозахисних стінок на автомагістралях і в разі потреби на інших автомобільних дорогах державного значення;

    збільшення під час будівництва, реконструкції та капітального ремонту об’єктів дорожнього господарства частки витрат на створення та утримання зелених насаджень у смугах відведення автомобільних доріг і захисних насаджень уздовж автомобільних доріг з обов’язковою заміною на більш газо- та пиловитривалі породи дерев (липа, ясень, клен, явір тощо);

    передбачення в проектній документації компенсаційних заходів і їх здійснення під час будівництва автомобільних доріг на територіях та об’єктах екомережі;

    впровадження нових технологій, конструкцій і матеріалів у процесі будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг з метою зменшення рівня шуму та обсягу викидів забруднювальних речовин в атмосферне повітря під час руху автомобілів та виконання ремонтно-будівельних робіт, виготовлення, транспортування, укладання асфальтобетонного покриття тощо.

    З метою забезпечення виконання заходів з охорони навколишнього природного середовища проводитиметься спеціальний екомоніторинг, який передбачає:

    обов’язковий розгляд відповідними технічними радами проектувальників та органів, що затверджують проектну документацію на будівництво і реконструкцію автомобільних доріг, результатів оцінювання впливу на навколишнє природне середовище об’єктів, що проектуються;

    контроль за повнотою і точністю включення до проектної документації положень, схвалених технічними радами, нагляд за реалізацією природоохоронних заходів та за будівництвом природоохоронних і захисних споруд, аналіз у процесі виконання будівельних робіт ефективності передбачених у проектній документації заходів та їх корегування (у разі потреби);

    спостереження за роботою водовідвідних, водоочисних, протиерозійних, шумозахисних та інших природоохоронних споруд.

    Заходи щодо охорони навколишнього природного середовища, обсяг їх фінансування та строки виконання визначатимуться під час розроблення проектної документації на будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів у матеріалах оцінки впливу на навколишнє природне середовище.

    5. Підвищення ефективності інноваційної та
    інвестиційної діяльності

    Підвищення ефективності інноваційної та інвестиційної діяльності забезпечуватиметься шляхом впровадження новітніх технологій і залучення недержавних інвестицій у будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт автомобільних доріг.

    Інвестиційна політика повинна спрямовуватися насамперед на залучення додаткових недержавних коштів, необхідних для збільшення обсягу робіт з розвитку автомобільних доріг державного значення, зокрема на умовах концесії.

    Триватиме співпраця з Європейським банком реконструкції та розвитку щодо фінансування робіт з ремонту міжнародної автомобільної дороги М-06 Київ — Чоп у напрямку м. Києва.

    Передбачається відновити співпрацю із Світовим банком, Європейським інвестиційним банком та іншими міжнародними фінансовими організаціями. Активізується робота щодо залучення грантів Європейського Союзу.

    Науково-технічна політика повинна спрямовуватися на розв’язання найбільш актуальних проблем розвитку дорожнього господарства, забезпечення належної якості дорожніх робіт шляхом розроблення і впровадження прогресивних проектних рішень, сучасних матеріалів та новітніх технологій, систем контролю за станом автомобільних доріг, нормативно-технічного забезпечення функціонування дорожнього господарства, його технічного переоснащення, модернізації виробничої бази, оновлення матеріально-технічної бази проектних і науково-дослідних організацій, розвитку інформаційних технологій та дорожнього зв’язку, енерго- і ресурсозбереження.

    Передбачається нарощування виробничих потужностей державних дорожньо-експлуатаційних підприємств (закупівля мобільного комплексу для виробництва та монтажу споруд і будівель автомобільних доріг та виробничих баз), проектних інститутів і науково-дослідних установ.

    6. Інституціональні зміни та удосконалення правових
    засад функціонування дорожнього господарства

    Інституціональні зміни та удосконалення правових засад функціонування дорожнього господарства планується спрямувати на:

    оптимізацію мережі автомобільних доріг відповідно до вимог розвитку економіки держави;

    реформування існуючої системи утримання автомобільних доріг державного значення шляхом запровадження регіонально-лінійного принципу їх обслуговування спеціалізованими дорожньо-експлуатаційними підприємствами;

    виконання робіт з будівництва, реконструкції та капітального ремонту доріг на конкурсних засадах із запровадженням міжнародних принципів укладення контрактів на спорудження об’єктів цивільного будівництва (FIDIC).

    Удосконалення правових засад функціонування дорожнього господарства передбачається здійснювати шляхом внесення змін до відповідних нормативно-правових актів.

    7. Відкритість і прозорість у роботі
    органів управління

    Відкритість і прозорість у роботі всіх органів управління дорожнім господарством забезпечується шляхом:

    регулярного інформування громадськості про діяльність Укравтодору через засоби масової інформації;

    розміщення на відповідних веб-сторінках в Інтернет інформації про закупівлю товарів, робіт і послуг за кошти державного і місцевих бюджетів;

    надання можливості користувачам автомобільних доріг отримувати через Інтернет інформацію про стан автомобільних доріг і умови руху ними, заходи з підвищення рівня безпеки.

    8. Соціальний захист та підготовка кадрів

    Діяльність щодо соціального захисту та підготовки кадрів передбачається спрямовувати на:

    забезпечення високопродуктивної зайнятості працівників;

    створення висококваліфікованого кадрового резерву на всіх рівнях управління дорожньою галуззю;

    здійснення комплексу заходів щодо дотримання встановлених нормативів безпеки і гігієни праці, запобігання випадкам виробничого травматизму;

    сприяння оздоровленню та відпочинку працівників у санаторно-курортних закладах і будинках відпочинку;

    забезпечення лікування та оздоровлення працівників — учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС у Лікувально-реабілітаційному центрі імені В. Т. Гуца;

    підготовку та підвищення кваліфікації працівників.

    V. Очікувані результати

    Виконання Програми дасть змогу забезпечити:

    зменшення щорічних втрат внутрішнього валового продукту в результаті поліпшення стану автомобільних доріг на суму 8,3 млрд. гривень;

    збільшення надходжень до державного бюджету від транзитних перевезень на суму близько 3,2 млрд. гривень, податків до державного та місцевих бюджетів — на суму близько 2 млрд. гривень;

    поліпшення транспортно-експлуатаційного стану автомобільних доріг і приведення його у відповідність з вимогами нормативних документів, створення належної дорожньої інфраструктури;

    зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод;

    інтеграцію автомобільних доріг України до європейської транспортної мережі;

    поліпшення транспортного сполучення із сільськими населеними пунктами;

    зменшення складової транспортних витрат у вартості товарів і послуг;

    залучення до державного бюджету 31 млн. гривень від будівництва автозаправних станцій;

    збільшення обсягів дорожніх робіт та розвиток дорожньої будівельної індустрії;

    створення понад 80 тис. робочих місць у дорожній і суміжних галузях та понад 20 тис. робочих місць у результаті розвитку дорожньої інфраструктури та туристичного сервісу;

    удосконалення системи управління автомобільними дорогами;

    усунення умов, що сприяють корупції;

    підвищення ефективності використання бюджетних коштів;

    залучення недержавних джерел фінансування для будівництва, реконструкції та капітального ремонту автомобільних доріг;

    зменшення на 25—30 відсотків негативного впливу автомобільних доріг, що будуються, на навколишнє середовище за рівнем шуму, забруднення атмосферного повітря, водних ресурсів та ґрунту; на 5—10 відсотків обсягу зникнення представників флори і фауни внаслідок провадження транспортно-дорожньої діяльності та питомого обсягу використання природних ресурсів;

    зниження рівня забруднення за межами смуги відведення земель, водних об’єктів і атмосферного повітря;

    збереження територій та об’єктів природного заповідного фонду, пам’яток культури, об’єктів археології тощо.

    VI. Обсяг та джерела фінансування

    Джерела фінансування Програми визначаються відповідно до Законів України “Про джерела фінансування дорожнього господарства України” і “Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів”.

    Фінансування будівництва автомагістралей Львів — Краковець, Львів — Броди, Броди — Рівне, Щербаківка — (автомобільна дорога Київ — Харків), західний кордон (Косини) — Київ на ділянці від м. Вінниці до м. Києва, великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Києва здійснюватиметься на концесійних засадах відповідно до вимог Закону України “Про концесії на будівництво та експлуатацію автомобільних доріг”.

    Розвиток інших автомобільних доріг, наведених у додатку 2, передбачається здійснити за рахунок довгострокових кредитів міжнародних фінансових організацій, зокрема Європейського банку реконструкції та розвитку, Світового банку, Європейського інвестиційного банку та комерційних банків, які залучатимуться під низькі відсотки.

    Орієнтовний обсяг та джерела фінансування Програми наведено у додатку 5.

    Обсяг видатків, необхідних для повернення кредитів протягом 2007—2011 років, наведено у додатку 6.

    VII. Організація виконання заходів Програми

    Координація діяльності та систематичний контроль за виконанням передбачених Програмою заходів, ефективним та цільовим використанням коштів її виконавцями, а також залучення до виконання Програми в установленому законодавством порядку підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності та відомчого підпорядкування покладається на Укравтодор.”.

    ____________________



    Додаток 1 до Програми

    ЗАХОДИ
    щодо розвитку мережі автомобільних доріг загального
    користування за рахунок бюджетних коштів на 2007—2011 роки

     млн. гривень

    Найменування заходу

    Усього



    У тому числі за роками

    2007

    2008

    2009

    2010

    2011

    За рахунок державного бюджету

     

     

     

     

     

     

    Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування

    22 566

    4086,1

    4784

    4806

    4554,7

    4335,2

    будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг державного значення

    13 966,1

    2341,6

    3031,6

    3040

    2857

    2695,9

    з них:

     

     

     

     

     

     

    будівництво та реконструкція

    3822, 6

    653,9

    820,4

    835,2

    807,8

    705,3

    капітальний ремонт

    3344,6

    525,2

    819,2

    801,3

    638,9

    560

    у тому числі:

     

     

     

     

     

     

    співфінансування спільних з МФО проектів та групи управління проектами

    1097,4

    209,7

    395,2

    343,6

    148,9

     

    капітальний ремонт інших доріг

    2247,2

    315,5

    424

    457,7

    490

    560

    поточний ремонт та утримання

    6798,9

    1162,5

    1392

    1403,5

    1410,3

    1430,6

    Будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг місцевого значення

    6978,4

    1434,4

    1435,2

    1441,8

    1366,4

    1300,6

    з них:

     

     

     

     

     

     

    будівництво та реконструкція

    2167,2

    430

    512,6

    504,6

    400

    320

    капітальний ремонт

    1248,9

    265

    222,2

    231,7

    260

    270

    поточний ремонт та утримання

    3562,3

    739,4

    700,4

    705,5

    706,4

    710,6

    Розвиток виробничих потужностей дорожньо-експлуатаційних підприємств дорожньої галузі

    1 450

    280

    285

    290

    295

    300

    Розвиток виробничих потужностей науково-дослідних, проектних інститутів та інших підприємств дорожньої галузі

    50

    10

    10

    10

    10

    10

    Прикладні наукові розробки у сфері дорожнього господарства

    81,2

    12,7

    14,5

    16,2

    17,9

    19,9

    Утримання медичних закладів дорожньої галузі для реабілітації учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській атомній електростанції

    35,8

    6,5

    6,8

    7,1

    7,5

    7,9

     

     

     

     

     

     

     

    Міжнародна та концесійна діяльність

    4,5

    0,9

    0,9

    0,9

    0,9

    0,9

    Погашення зобов’язань за кредитами, отриманими під гарантію Кабінету Міністрів України

    10 810,6

    1063,8

    1605,7

    2031

    2726,8

    3383,3

    Усього за рахунок державного бюджету

    33 376,6

    5149,9

    6389,7

    6837

    7281,5

    7718,5

    За рахунок місцевих бюджетів

     

     

     

     

     

     

    Будівництво, реконструкція, ремонт та утримання автомобільних доріг місцевого значення

    2481,1

    431,2

    464

    496,5

    528,8

    560,6

    Усього за рахунок бюджетних коштів

    35 857,7

    5581,1

    6853,7

    7333,5

    7810,3

    8279,1

    _____________________



    Додаток 2 до Програми

    ОБСЯГ РОБІТ
    з розвитку основних магістральних
    автомобільних доріг у 2007—2011 роках

    Номер дороги

    Найменування автомобільної дороги (ділянки)

    Найменування регіону

    Усього

    млн.гривень

    потужність
    (кілометрів)

    У тому числі за роками,

    Рік введення в експлуа-тацію

    млн. гривень

    2007

    2008

    2009

    2010

    2011

    Кошти концесіонерів

     

    Львів —Краковець

    Львівська область

    981

    84,4

    50

    120

    190

    270

    351

    2011

     

    Щербаківка —
    (Київ — Харків Довжанський)

    Харківська область

    1080

    48,7

     

    60

    280

    360

    380

    2011

     

    Львів — Броди

    Львівська область

    775

    78,8

    5

    60

    180

    250

    280

    2012

     

    Броди — Рівне

    Рівненська область

    860

    48

     

    20

    180

    290

    370

    2012

     

    Вінниця — Київ

    Вінницька область

    250

    50

     

     

    50

    100

    100

    2015

    Житомирська область

    5

    50

     

     

     

     

    5

    2015

    Київська область

    90

    46

     

     

     

    40

    50

    2015

     

    Велика кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва

    Київська область

    5700

    206

     

    1000

    1000

    1400

    2300

    2015

     

    Львів —
    Тернопіль — Вінниця —
    Умань —
    Знам’янка —Дніпропетровськ


    Львівська область

    300

    50

     

     

    100

    100

    100

    2014

    Тернопільська область

    250

    50

     

     

     

    100

    150

    2015

    Хмельницька область

    250

    132

     

     

     

    100

    150

    2016

    Вінницька область

    600

    143

     

     

    200

    200

    200

    2017

    Черкаська область

    600

    37

     

     

    200

    200

    200

    2012

    Кіровоградська область

     

     

    150

    87

     

     

     

    50

    100

    2014

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Новомосковськ— Запоріжжя —Мелітополь —Джанкой —Сімферополь

    Дніпропет-ровська область

    200

    46

     

     

     

    50

    150

    2015

    Запорізька область

    350

    194

     

     

     

    100

    250

    2016

    Херсонська область

    150

    60

     

     

     

    50

    100

    2017

    Автономна Республіка  Крим

    150

    120

     

     

     

    50

    100

    2017

     

    Одеса — Рені

    Одеська область

    300

    327

     

     

     

    100

    200

    2016

     

    Разом

     

    13 041

    1857,9

    55

    1260

    2380

    3810

    5536

     

    Кредитні кошти **

    М-02

    Кіпті — Глухів Бачівськ (на Брянськ)

     

    Чернігівська область

    693

    93

    693

     

     

     

     

    2007

    Сумська область

    625

    98

    625

     

     

     

     

    2007

    М-03

    Київ — Харків — Довжанський (на Ростов-на-Дону)

     

    Київська область

    1256***

    87

     

    351,8

    417,2

    487

     

    2010

    Полтавська область

    279***

    31

     

    100

    100

    79

     

     

    Полтавська область

    370

    216

    170

     

     

     

    200

    2016

    Харківська область

    380

    91

     

     

     

    180

    200

    2016

    М-04

    Знам'янка — Луганськ — Ізварине (на Волгоград через Дніпропетровськ, Донецьк)

    Дніпропет-ровська область

    720

    153

     

    20

    225

    225

    250

    2016

    Донецька область

    1140

    187

    250

    30

    300

    260

    300

    2013

    Луганська область

    968

    130

    238

    30

    245

    205

    250

    2018

    М-05

    Київ — Одеса

     

    Київська область

    883

    140

     

     

    350

    283

    250

    2012

    Черкаська область

    200

    20

     

     

    100

    100

     

    2010

    Одеська область

    972

    60

    442

    530

     

     

     

    2008

    М-06

    Київ — Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве Ужгород)

     

    Київська область

    510

    54

     

     

    200

    200

    110

    2011

    Житомирська область

     

    1363,4***

    172

     

    660

    700

    3,4

     

    2010

    Рівненська область

     

    1349,8***

    188

    455,5

    624,4

    270,9

     

     

    2008

    Львівська область

    472,1***

    183

    407,4

    64,7

     

     

     

    2008

    М-07

    Київ — Ковель —Ягодин (на Люблін)

    Київська область

    20

    3

    20

     

     

     

     

    2007

    Житомирська область

    791

    120

    200

    189

    200

    117

    100

    2011

    Рівненська область

    330

    87

    80

    60

    100

    90

     

    2010

    Волинська область

    360

    133

    60

    60

    100

    140

     

    2010

    М-12

    Львів —
    Кіровоград — Знам’янка (обхід Гроздєво)

    Черкаська область

    75

    5

    75

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    М-14

    Одеса — Мелітополь — Новоазовськ (на Таганрог)

    Миколаївська область

    200

    10

    100

    100

     

     

     

    2008

    Херсонська область

    306

    18

    70

    236

     

     

     

    2008

    Н-05

    Красноперекопськ— Сімферополь 

    Автономна Республіка Крим

    300

    115

    70

    20

    70

    70

    70

    2014

     

    (протизсувні роботи)

    Автономна Республіка Крим

    390



    250

    110

    10

    10

    10

    2011

    М-18

    Харків — Сімферополь — Алушта — Ялта

    Автономна Республіка Крим

    50

    6

    50

     

     

     

     

     

    Р-51

    Харків — Красноград —Перещепине

    Харківська область

    1037

    122,6

    622

    415

     

     

     

    2008

     

    Перещепине — Новомосковськ

    Дніпропет-ровська область

    500

    30,6

    500

     

     

     

     

    2007

    Р-52

    Дніпропетровськ — Царичанка — Кобеляки — Решетилівка

    Дніпропет-ровська область

    270

    19

     

     

    50

    60

    160

    2011

    Полтавська область

    210

    75

     

     

    50

    60

    100

    2012

     

    (ліквідація аварійно-небезпечних місць концентрації дорожньо-транспортних пригод)

     

    505***

     

    150

    205

    150

     

    2009

     

    (придбання обладнання та механізмів для ремонту та утримання автомобільних доріг)

     

    400

    200

    200

     

     

     

     

     

    Разом

     

    17 925,3

    2642,2

    5561,9

    3950,9

    3693,1

    2719,4

    2000

     

     

    у тому числі:

     

     

     

     

     

     

     

     

    кошти МФО

     

    5225,3

    861,9

    1950,9

    1693,3

    719,4

     

     

    іноземні кредити

     

    12 700

    4700

    2000

    2000

    2000

    2000

     

    Усього

     

    30 966,3*

    4500,1

    5616,9

    5210,9

    6073,1

    6529,4

    7536

     

    _________________

    * У чисельнику — кошти, які будуть освоєні у 2007-2011 роках, у знаменнику — потужність об’єктів з урахуванням освоєних раніше коштів та коштів, що будуть освоєні до введення об’єктів в експлуатацію після 2011 року.

    ** У разі надання Укравтодору Законом про Державний бюджет України на відповідний рік повноважень щодо залучення кредитів.

    *** Кредит МФО.

    ____________________

     

    Додаток 3 до Програми

    ОБСЯГ
    ремонтно-будівельних робіт на автомобільних дорогах
    місцевого значення

     

    Види робіт

    Одиниця виміру

    2007 рік

    2008 рік

    2009 рік

    2010 рік

    2011 рік

    Усього

    Усього

    млн. гривень

    1434,4

    1435,2

    1441,8

    1366,4

    1300,6

    6978,4

    кілометрів

    407

    730,7

    599,2

    440

    403

    2579,9

    У тому числі:

     

     

     

     

     

     

     

    будівництво та реконструкція доріг

    млн. гривень

    420

    512,6

    504,6

    400

    320

    2157,2

    кілометрів

    187

    515,7

    381,2

    200

    160

    1443,9

    капітальний ремонт доріг

    млн. гривень

    275

    222,2

    231,7

    260

    270

    1258,9

    кілометрів

    220

    215

    218

    240

    243

    1136

    поточний ремонт та утримання доріг

    млн. гривень

    739,4

    700,4

    705,5

    706,4

    710,6

    3562,3

     

    __________________

    Додаток 4 до Програми

    ОБСЯГ
    ремонтно-будівельних робіт з улаштування під’їзних доріг
    з твердим покриттям до сільських населених пунктів

    Найменування регіону

    Кіль-кість під’їз-дів

    Обсяг фінан-сування, тис. гривень

    У тому числі за роками

    2007

    2008

    2009

    кіль-кість під’їз-дів

    обсяг фінан-сування, тис. гривень

    кіль-кість під’їз-дів

    обсяг фінан-сування, тис. гривень

    кіль-кість під’їз-дів

    обсяг фінан-сування, тис. гривень

    Автономна Республіка  Крим

    6

    666

    4

    300

    2

    366

     

     

     

    Волинська область

    1

    2100

    1

    2100

     

     

     

     

     

    Запорізька область

    1

    2345

    1

    2345

     

     

     

     

     

    Луганська область

    5

    20 280

    3

    13 500

    2

    6780

     

     

     

    Львівська область

    15

    25 901

    9

    12 229

    6

    13 672

     

     

     

    Миколаївська область

    8

    68 036,3

    4

    13 849,3

    1

    3187

    3

    51 000

     

    Одеська область

    30

    185 813

    8

    36 433

    9

    66 820

    13

    82 560

     

    Полтавська область

    9

    24 350

    4

    16 250

    5

    8100

     

     

     

    Рівненська область

    31

    124 534

    10

    36 624

    21

    87 910

     

     

     

    Сумська область

    89

    77 700

    25

    15 670

    38

    30 030

    26

    32 000

     

    Тернопільська область

    2

    8400

    1

    2700

    1

    5700

     

     

     

    Харківська область

    45

    115 630

    13

    40 950

    26

    55 680

    6

    19 000

     

    Хмельницька область

    5

    17 350

    1

    450

    4

    16 900

     

     

     

    Чернівецька область

    8

    35 705,1

    3

    7705,1

    5

    28 000

     

     

     

    Чернігівська область

    115

    494 340

    23

    59 340

    35

    205 000

    57

    230 000

     

    УСЬОГО

    370

    1 203 150,4

    110

    260 445,4

    155

    528 145

    105

    414 560

     

    ______________________

    Додаток 5 до Програми

    ОРІЄНТОВНИЙ ОБСЯГ

    та джерела фінансування робіт з розвитку автомобільних
    доріг загального користування на 2007
    2011 роки

     (млн. гривень)

     

    Джерело фінансування робіт

    Обсяг коштів

    Усього за 20072011 роки

    у тому числі за роками

    2007

    2008

    2009

    2010

    2011

    Спеціальний фонд державного бюджету

     

     

     

     

     

     

    Акцизний збір з вироблених нафтопродуктів і транспортних засобів

    12 825

    1989,8

    2452,8

    2624,5

    2795,1

    2962,8

    Акцизний збір з імпортованих нафтопродуктів і транспортних засобів

    4885,2

    757,9

    934,3

    999,7

    1064,7

    1128,6

    Ввізне мито на нафтопродукти, транспортні засоби та шини до них

    15 483,4

    2402,2

    2961,2

    3168,5

    3374,5

    3577

    Плата за проїзд автомобільними дорогами, що входить до складу єдиного збору, який справляється у пунктах пропуску через державний кордон

    153,6

     

    34,8

    37,2

    39,6

    42

    Плата за проїзд автомобільними дорогами транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів, вагові або габаритні параметри яких перевищують нормативні, що справляється поза пунктами пропуску через державний кордон

    29,4

     

    6,6

    7,1

    7,6

    8,1

    Разом

     

    33 376,6

    5149,9*

    6389,7

    6837,0

    7281,5

    7718,5

    Місцеві бюджети

     

     

     

     

     

     

    Податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів

    2405,1

    418

    449,8

    481,3

    512,6

    543,4

    Плата за придбання торгових патентів пунктами продажу нафтопродуктів (автозаправними станціями, заправними пунктами)

    76

    13,2

    14,2

    15,2

    16,2

    17,2

    Разом

     

    2481,1

    431,2

    464

    496,5

    528,8

    560,6

    Інші джерела

     

     

     

     

     

     

    Кредитні ресурси

    17 925,3

    5561,9

    3950,9

    3693,1

    2719,4

    2000

    у тому числі:

     

     

     

     

     

     

    кредит ЄБРР за Другим проектом “Ремонт автомобільної дороги
    Київ — Чоп”

    472,1

    407,4

    64,7

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    кредит ЄБРР за Третім проектом “Ремонт автомобільної дороги
    Київ — Чоп”

    1356,6

    217,1

    651,5

    484,6

    3,4

     

    кредит Європейського інвестиційного банку за Третім проектом “Ремонт автомобільної дороги Київ — Чоп”

    1356,6

    237,4

    632,9

    486,3

     

     

    кредит Світового банку

    2040

     

    601,8

    722,2

    716

     

    кредити на розвиток основних магістральних доріг та закупівлю технологічного обладнання

    12 700

    4700

    2000

    2000

    2000

    2000

    Кошти концесіонерів за проектами будівництва автомобільних доріг

    13 041

    55

    1260

    2380

    3810

    5536

    у тому числі:

     

     

     

     

     

     

    Львів — Краковець

    981

    50

    120

    190

    270

    351

    Львів — Броди

    775

    5

    60

    180

    250

    280

    Броди — Рівне

    860

     

    20

    180

    290

    370

    Щербаківка — (Київ — Харків —Довжанський)

    1080

     

    60

    280

    360

    380

    Львів — Тернопіль — Вінниця —Умань — Знам’янка —Дніпропетровськ

    2150

     

     

    500

    750

    900

    Новомосковськ — Запоріжжя — Сімферополь

    850

     

     

     

    250

    600

    Одеса— Рені

    300

     

     

     

    100

    200

    Вінниця — Київ

    345

     

     

    50

    140

    155

    велика кільцева автомобільна дорога навколо м. Києва

    5700

     

    1000

    1000

    1400

    2300

    Усього інші джерела

    30 966,3

    5616,9

    5210,9

    6073,1

    6529,4

    7536

    УСЬОГО

     

    66 824

    11 198

    12 064,6

    13 406,6

    14 339,7

    15 815,1

    * Сума за винятком субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію та ремонт доріг комунальної власності в сумі 500 млн. гривень і міському бюджету м. Запоріжжя на будівництво автотранспортної магістралі через р. Дніпро в сумі 250 млн. гривень.

    _____________________

    Додаток 6 до Програми

    РОЗРАХУНОК
    видатків з виконання боргових зобов’язань за кредитами,


    залученими для розвитку мережі автомобільних доріг,
    протягом 2007
    2011 років

     

    Найменування та загальна

    сума кредиту

    Сума видатків на погашення та

    обслуговування кредитів, млн. гривень

    Усього за 20072011 роки

    у тому числі за роками

    2007

    2008

    2009

    2010

    2011

    Виконання боргових зобов’язань за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету

    10 810,6

    1063,8

    1605,7

    2031

    2726,8

    3383,3

    у тому числі:

     

     

     

     

     

     

    кредит ЄБРР за проектом “Відновлення автомагістралі М-06 Київ — Чоп та реформа фінансування сектора автодоріг” (75 млн. євро)

    341,4

    74,8

    72,2

    68,1

    64,8

    61,5

    кредит ЄБРР за Другим проектом “Ремонт автомобільної дороги Київ — Чоп” (100 млн. євро)

    409,6

    20

    101

    100,3

    96,2

    92,1

    кредит Дойче Банку АГ за проектом реконструкції автодороги Київ — Одеса
    (480 млн. доларів США)

    3181,7

    756,2

    708,9

    640,2

    572,2

    504,2

    кредит Дойче Банку АГ за проектом реконструкції автодороги Київ — Одеса
    (100 млн. доларів США)

    470,6

    52,8

    56,5

    128,5

    120,4

    112,4

    кредит відповідно до статті 15 Закону України “Про Державний бюджет України на 2006 рік” (1800 млн. гривень)

    1399

    153,7

    164,3

    292,7

    405,1

    383,2

    кредит ЄБРР за Третім проектом “Ремонт автомобільної дороги Київ — Чоп” (200 млн. євро)

    449,3

    1,5

    23,8

    67

    152,4

    204,6

    кредит Європейського інвестиційного банку за Третім проектом “Ремонт автомобільної дороги Київ — Чоп”
    (200 млн. євро)

    357

    4,8

    23,3

    62,9

    90,5

    175,5

    кредит Світового банку
    (400 млн. доларів США)

    422,9

     

    19,1

    80,5

    142,7

    180,6

    кредити іноземних банків, які будуть залучені для розвитку основних магістральних доріг та закупівлю технологічного обладнання протягом
    2007—2011 років

    3779,1

     

    436,6

    590,8

    1082,5

    1669,2

    ___________________