• In English



  • ЗАТВЕРДЖЕНО

    постановою Кабінету Міністрів України

    від 7 лютого 2007 р.  № 154

     

    ПОРЯДОК
          організації роботи з підготовки та реалізації

    проектів Twinning в Україні

     

    1. Цей Порядок визначає основні вимоги щодо організації центральними органами виконавчої влади роботи з підготовки та реалізації проектів Twinning в Україні. 

    2. Терміни, що вживаються у цьому Порядку, мають таке значення:

    проект Twinning (далі – проект) – проект технічної допомоги ЄС, який полягає в організації співпраці державного органу або державної установи держави – члена ЄС (далі – держава-партнер) з відповідним центральним органом виконавчої влади України – бенефіціаром проекту з метою запровадження інституціональних елементів державного управління, необхідних для адаптації законодавства України до законодавства ЄС;

    Twinning-контракт (далі – контракт) – договір, що укладається у формі, визначеній Європейською Комісією, між державним органом або державною установою держави-партнера та Європейською Комісією за погодженням із центральним органом виконавчої влади України – бенефіціаром проекту. Обов’язковим додатком до контракту є робочий  є робочий план, у якому визначаються очікувані результати реалізації проекту, заходи, що передбачається здійснити для їх досягнення, із зазначенням строку і критеріїв виконання, а також обов’язків учасників проекту;

    керівник проекту від держави-партнера – державний службовець або прирівняна до державного службовця особа (громадянин однієї з держав – членів ЄС), яка займає посаду в державному органі або державній установі держави-партнера, здійснює разом з керівником проекту від України загальне керівництво роботою з підготовки контракту та реалізації  проекту у відповідному центральному органі виконавчої влади і несе відповідальність за досягнення очікуваних результатів його реалізації;

     керівник проекту від України – державний службовець, що займає посаду не нижче другої категорії посад державних службовців у центральному органі виконавчої влади – бенефіціарі проекту, який разом з керівником проекту від держави-партнера здійснює загальне керівництво роботою з підготовки контракту та реалізації проекту і несе відповідальність за досягнення очікуваних результатів його реалізації;

    постійний радник проекту – державний службовець або прирівняна до державного службовця особа (громадянин однієї з держав – членів ЄС), яка постійно працює у рамках проекту і відряджається в Україну не менш як на рік для забезпечення реалізації проекту в центральному органі виконавчої влади – бенефіціарі проекту;

    радники проекту, що призначаються на короткий або середній строк (далі – радники), – службові особи (громадяни держав – членів ЄС), які відповідно до контракту та робочого плану проекту залучаються державою-партнером і тимчасово (в основному на період від кількох днів до кількох тижнів) відряджаються в Україну до відповідного центрального органу виконавчої влади для реалізації проекту.

    3. Центральний орган виконавчої влади – бенефіціар проекту:

    1) визначає під час підготовки контракту:

    керівника проекту від України;

    посадову особу, яка на постійній основі буде співпрацювати безпосередньо з постійним радником проекту протягом усього періоду реалізації проекту;

    відповідальних працівників центрального органу виконавчої влади, що залучаються до реалізації проекту, та розподіляє обов’язки між ними;

    2) забезпечує за рахунок коштів, передбачених Державним бюджетом України на відповідний рік на утримання центрального органу виконавчої влади:

    надання постійному раднику проекту з дня його прибуття в Україну відповідного офісного приміщення, оснащеного меблями, комп’ютерною технікою з підключенням до Інтернет, засобами міжнародного телефонного (у тому числі факсимільного) та електронного зв’язку, копіювальною технікою;

    створення у відповідному органі виконавчої влади належних умов для роботи радників проекту з урахуванням їх повноважень, визначених контрактом, в інтересах центрального органу виконавчої влади;

    надання для проведення тренінгів, семінарів, конференцій, інших заходів у рамках проекту приміщень, оснащених спеціальним обладнанням для презентацій та синхронного перекладу;

    3) забезпечує керівника проекту від держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників інформацією, необхідною для забезпечення виконання ними своїх обов’язків відповідно до контракту.

    Доступ керівника проекту від держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників до інформації, яка становить державну таємницю, надається на підставах та з дотриманням умов, визначених Законом України „Про державну таємницю”. У разі коли документи або інші матеріали, необхідні для забезпечення реалізації проекту, містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави, рішення про їх надання приймається керівником відповідного центрального органу виконавчої влади;

    4) забезпечує ознайомлення керівника проекту від держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників з вимогами щодо охорони праці, дотримання правил пожежної безпеки, інших вимог стосовно забезпечення безпеки їх робочого місця, а також правилами внутрішнього трудового розпорядку, що діють у відповідному центральному органі виконавчої влади;

    5) має право ініціювати відкликання державою-партнером постійного радника проекту та радників у разі неналежного виконання ними своїх обов’язків, визначених контрактом;

    6) забезпечує виконання інших заходів, передбачених контрактом і робочим  є робочий планом проекту;

    7) подає СБУ:

    протягом двадцяти днів з моменту підписання контракту його копію;

    протягом трьох днів письмове повідомлення про прибуття постійного радника проекту, керівника проекту від держави-партнера та радників із зазначенням їх прізвища, імені та посади, громадянства, строку їх перебування в Україні;

    протягом десяти днів на її вимогу для ознайомлення проміжні (квартальні) та підсумковий звіти про результати реалізації проекту у відповідному центральному органі виконавчої влади.

    4. Постійний радник проекту здійснює оперативне управління реалізацією проекту у відповідному центральному органі виконавчої  влади – бенефіціарі проекту, є підзвітним і підконтрольним у своїй діяльності керівникові проекту від держави-партнера.

    5. Постійний радник проекту в межах повноважень, визначених контрактом та робочим планом проекту, надає консультаційні послуги та технічну допомогу працівникам центрального органу виконавчої влади, залученим до реалізації проекту.

    6. Усі права на будь-які результати роботи постійного радника проекту та радників, що пов’язані з підготовкою і реалізацією проекту в Україні, є власністю центрального органу виконавчої влади – беніфіціара проекту. Держава-партнер та Європейська Комісія можуть використовувати зазначені результати лише з дозволу центрального органу виконавчої влади – беніфіціара проекту. У наданні такого дозволу може бути відмовлено у разі, коли їх використання суперечить інтересам цього органу або здійснюється у комерційних цілях.

    7. Керівник проекту від держави-партнера готує проміжні (квартальні) і підсумковий звіти про результати реалізації проекту у відповідному органі виконавчої влади та подає їх на розгляд керівникові проекту від України.

    8. Керівник проекту від України у разі наявності зауважень та пропозицій до проміжних (квартальних) і підсумкового звітів про результати реалізації проекту подає їх керівникові проекту від держави-партнера.

    9. Підписані керівником проекту від України та керівником проекту від держави-партнера звіти подаються до адміністративного офіса програми Twinning та Представництва Європейської Комісії в Україні.

    __________________________