ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабінету
Міністрів України від 7 лютого 2007 р. № 154 |
ПОРЯДОК
організації роботи з підготовки та
реалізації
проектів Twinning в Україні
1. Цей Порядок визначає
основні вимоги щодо організації центральними органами виконавчої влади роботи з
підготовки та реалізації проектів Twinning в Україні.
2. Терміни, що вживаються у
цьому Порядку, мають таке значення:
проект Twinning (далі – проект) – проект
технічної допомоги ЄС, який полягає в організації співпраці державного органу
або державної установи держави – члена ЄС (далі – держава-партнер) з
відповідним центральним органом виконавчої влади України – бенефіціаром проекту
з метою запровадження інституціональних елементів державного управління,
необхідних для адаптації законодавства України до законодавства ЄС;
Twinning-контракт (далі –
контракт) – договір, що укладається у формі, визначеній Європейською Комісією,
між державним органом або державною установою держави-партнера та Європейською
Комісією за погодженням із центральним органом виконавчої влади України –
бенефіціаром проекту. Обов’язковим додатком до контракту є робочий план,
у якому визначаються очікувані результати реалізації проекту, заходи, що
передбачається здійснити для їх досягнення, із зазначенням строку і критеріїв
виконання, а також обов’язків учасників проекту;
керівник проекту від
держави-партнера – державний службовець або прирівняна до державного службовця
особа (громадянин однієї з держав – членів ЄС), яка займає посаду в державному
органі або державній установі держави-партнера, здійснює разом з керівником
проекту від України загальне керівництво роботою з підготовки контракту та
реалізації проекту у відповідному
центральному органі виконавчої влади і несе відповідальність за досягнення
очікуваних результатів його реалізації;
керівник проекту від України –
державний службовець, що займає посаду не нижче другої категорії посад
державних службовців у центральному органі виконавчої влади – бенефіціарі
проекту, який разом з керівником проекту від держави-партнера здійснює загальне
керівництво роботою з підготовки контракту та реалізації проекту і несе
відповідальність за досягнення очікуваних результатів його реалізації;
постійний радник проекту –
державний службовець або прирівняна до державного службовця особа (громадянин
однієї з держав – членів ЄС), яка постійно працює у рамках проекту і
відряджається в Україну не менш як на рік для забезпечення реалізації проекту в
центральному органі виконавчої влади – бенефіціарі проекту;
радники проекту, що
призначаються на короткий або середній строк (далі – радники), – службові особи
(громадяни держав – членів ЄС), які відповідно до контракту та робочого плану
проекту залучаються державою-партнером і тимчасово (в основному на період від
кількох днів до кількох тижнів) відряджаються в Україну до відповідного
центрального органу виконавчої влади для реалізації проекту.
3. Центральний орган
виконавчої влади – бенефіціар проекту:
1) визначає під час підготовки
контракту:
керівника проекту від України;
посадову особу, яка на
постійній основі буде співпрацювати безпосередньо з постійним радником проекту
протягом усього періоду реалізації проекту;
відповідальних працівників
центрального органу виконавчої влади, що залучаються до реалізації проекту, та
розподіляє обов’язки між ними;
2) забезпечує за рахунок
коштів, передбачених Державним бюджетом України на відповідний рік на утримання
центрального органу виконавчої влади:
надання постійному раднику
проекту з дня його прибуття в Україну відповідного офісного приміщення,
оснащеного меблями, комп’ютерною технікою з підключенням до Інтернет, засобами
міжнародного телефонного (у тому числі факсимільного) та електронного зв’язку,
копіювальною технікою;
створення у відповідному
органі виконавчої влади належних умов для роботи радників проекту з урахуванням
їх повноважень, визначених контрактом, в інтересах центрального органу
виконавчої влади;
надання для проведення
тренінгів, семінарів, конференцій, інших заходів у рамках проекту приміщень,
оснащених спеціальним обладнанням для презентацій та синхронного перекладу;
3) забезпечує керівника
проекту від держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників
інформацією, необхідною для забезпечення виконання ними своїх обов’язків
відповідно до контракту.
Доступ керівника
проекту від держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників до інформації, яка становить
державну таємницю, надається на підставах та з дотриманням умов, визначених
Законом України „Про державну таємницю”. У разі коли документи або інші матеріали,
необхідні для забезпечення реалізації проекту, містять конфіденційну
інформацію, що є власністю держави, рішення про їх надання приймається
керівником відповідного центрального органу виконавчої влади;
4) забезпечує ознайомлення керівника
проекту від держави-партнера, постійного радника проекту, а також радників з вимогами щодо охорони
праці, дотримання правил пожежної безпеки, інших вимог стосовно забезпечення
безпеки їх робочого місця, а також правилами внутрішнього трудового розпорядку,
що діють у відповідному центральному органі виконавчої влади;
5) має право ініціювати
відкликання державою-партнером постійного радника проекту та радників у разі неналежного виконання ними
своїх обов’язків, визначених контрактом;
6) забезпечує виконання інших
заходів, передбачених контрактом і робочим планом проекту;
7) подає СБУ:
протягом двадцяти днів з
моменту підписання контракту його копію;
протягом трьох днів письмове
повідомлення про прибуття постійного радника проекту, керівника проекту від держави-партнера
та радників із зазначенням їх прізвища, імені та посади, громадянства, строку
їх перебування в Україні;
протягом десяти днів на її
вимогу для ознайомлення проміжні (квартальні) та підсумковий звіти про
результати реалізації проекту у відповідному центральному органі виконавчої
влади.
4. Постійний радник проекту
здійснює оперативне управління реалізацією проекту у відповідному центральному
органі виконавчої влади – бенефіціарі
проекту, є підзвітним і підконтрольним у своїй діяльності керівникові проекту
від держави-партнера.
5. Постійний радник проекту в
межах повноважень, визначених контрактом та робочим планом проекту, надає
консультаційні послуги та технічну допомогу працівникам центрального органу
виконавчої влади, залученим до реалізації проекту.
6. Усі права на будь-які
результати роботи постійного радника проекту та радників, що пов’язані з
підготовкою і реалізацією проекту в Україні, є власністю центрального органу
виконавчої влади – беніфіціара проекту. Держава-партнер та Європейська Комісія
можуть використовувати зазначені результати лише з дозволу центрального органу
виконавчої влади – беніфіціара проекту. У наданні такого дозволу може бути
відмовлено у разі, коли їх використання суперечить інтересам цього органу або
здійснюється у комерційних цілях.
7. Керівник проекту від
держави-партнера готує проміжні (квартальні) і підсумковий звіти про результати
реалізації проекту у відповідному органі виконавчої влади та подає їх на
розгляд керівникові проекту
від України.
8. Керівник проекту від України у разі наявності зауважень та пропозицій
до проміжних
(квартальних) і підсумкового звітів про результати реалізації проекту подає їх керівникові
проекту від держави-партнера.
9. Підписані керівником
проекту від України та керівником проекту від держави-партнера звіти подаються
до адміністративного офіса програми Twinning та Представництва Європейської Комісії в Україні.
__________________________
Файли що додаються:
ПОРЯДОК організації роботи з підготовки та реалізації проектів Twinning в Україні