• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    розпорядженням Кабінету Міністрів України
    від

    31 січня 2007 р. № 25-р

    ПЛАН
    заходів щодо реалізації в 2007 році
    Стратегії подолання бідності

    Підвищення рівня зайнятості населення та розвиток ринку праці

    1. Забезпечити супроводження розгляду у Верховній Раді України проекту Закону України “Про внесення змін до Закону України “Про зайнятість населення”.

    Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Мінагрополітики, МОН, Держкомстат, Державна податкова адміністрація.

    2. Організувати роботу із забезпечення:

    працевлаштування за допомогою державної служби зайнятості не менш як 1081 тис. осіб з числа незайнятого населення та безробітних, залучення до оплачуваних громадських робіт не менш як 410,8 тис. таких осіб.

    Мінпраці, інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації;

    надання соціальних послуг безробітним, які не здатні на рівних умовах конкурувати на ринку праці та потребують соціального захисту, зокрема шляхом бронювання робочих місць на підприємствах, працевлаштування на робочі місця, створені за рахунок дотацій роботодавцям, та виплату одноразової допомоги по безробіттю для організації підприємницької діяльності.

    Мінпраці, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації;

    збільшення кількості осіб з числа безробітних, які пройшли курс професійного навчання, зокрема за індивідуальними замовленнями, та стажування на підприємствах та в організаціях.

    Мінпраці, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    3. Проводити профорієнтаційну роботу серед молоді.

    Мінсім’ямолодьспорт, МОН, Мінпраці, Мін’юст, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    4. Продовжити роботу з укладення міжнародних договорів у сфері праці, зайнятості, трудової міграції та соціального забезпечення.

    Мінпраці, МЗС, Мін’юст.

    5. Інформувати щомісяця громадськість про ситуацію, що склалася на ринку праці.

    Мінпраці, Держкомстат.

    Збільшення доходів від трудової діяльності

    6. Продовжити роботу з упорядкування умов оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери за Єдиною тарифною сіткою.

    Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Мін’юст.

    7. Продовжити роботу з упорядкування умов оплати праці працівників органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

    Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Головдержслужба, Мін’юст.

    8. Включити до галузевих і регіональних угод положення про умови зростання фондів оплати праці працівників виробничої сфери та встановлення міжкваліфікаційних (міжпосадових) співвідношень в оплаті праці.

    Міністерства, інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    Соціальне страхування як спосіб захисту особи від втрат доходу

    9. Забезпечити поступове наближення мінімального розміру допомоги по безробіттю до встановленого рівня прожиткового мінімуму.

    Мінпраці разом з правлінням і виконавчою дирекцією Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування на випадок безробіття.

    10. Забезпечити підвищення з 1 березня розміру пенсії на коефіцієнт, який відповідає не менш як 20 відсоткам темпів зростання середньої заробітної плати порівняно з минулим роком.

    Мінпраці, Пенсійний фонд України, Мінфін, Мінекономіки.

    11. Забезпечити супроводження розгляду у Верховній Раді України та сприяти прийняттю таких Законів України:

    “Про систему збору та обліку єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.

    Мінпраці, Пенсійний фонд України;

    “Про внесення змін до Закону України “Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування України на випадок безробіття”.

    Мінпраці;

    “Про запровадження накопичувальної системи загальнообов’язкового державного пенсійного страхування”.

    Мінпраці, Пенсійний фонд України, Мінфін, Мінекономіки.

    Удосконалення консолідованої системи надання адресної
    соціальної допомоги та соціальних послуг

    12. створювати виходячи з потреб та фінансових можливостей мережу закладів соціального захисту бездомних громадян та осіб, звільнених з місць позбавлення волі.

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації, Мінпраці.

    13. Продовжити роботу з вдосконалення нормативно-правової бази щодо надання соціальних послуг бездомним громадянам та особам, звільненим з місць позбавлення волі.

    Мінпраці, інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади.

    14. Розробити проект Концепції реформування системи надання соціальних послуг.

    Мінпраці, МОН, МОЗ, Мінсім’ямолодьспорт, Мінекономіки, Мінфін, Мін’юст, Держкомстат, Держспоживстандарт, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    Соціальна підтримка осіб з обмеженими
    фізичними можливостями

    15. Оптимізувати роботу реабілітаційних закладів для інвалідів та дітей-інвалідів, робота яких забезпечується і координується органами праці та соціального захисту населення.

    Мінпраці, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    16. Розробити проект Державної програми професійної реабілітації та трудової зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями, психічними захворюваннями та розумовою відсталістю на 2007—2011 роки.

    Мінпраці, інші заінтересовані центральні органи виконавчої влади.

    Соціальна підтримка сімей з дітьми та дітей,
    позбавлених батьківського піклування

    17. Удосконалити систему надання соціальних гарантій сім’ям, які беруть на виховання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.

    Мінсім’ямолодьспорт, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    18. Забезпечити розвиток мережі дитячих будинків сімейного типу.

    Мінсім’ямолодьспорт, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    19. Сприяти оздоровленню дітей, зокрема тих, що належать до пільгових категорій, та забезпечити функціонування дитячих оздоровчих закладів.

    Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    Поліпшення житлових умов соціально вразливих верств населення

    20. Розробити:

    альбоми технічних рішень щодо елементів обладнання для безперешкодного доступу людей з обмеженими фізичними можливостями до об’єктів житлово-громадського призначення.

    Мінбуд, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації;

    рекомендації з проектування житлових будинків, в яких розміщуються квартири соціального призначення.

    Мінбуд, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    21. Продовжити роботу з вдосконалення нормативно-правової бази з питань розвитку конкурентного середовища у сфері надання житлово-комунальних послуг.

    Мінбуд.

    Моніторинг реалізації стратегічних напрямів подолання бідності

    22. Проводити моніторинг показників рівня бідності та життя населення, готувати інформаційно-аналітичні матеріали з питань оцінки рівня бідності.

    Мінпраці, Держкомстат, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації.

    23. Підготувати та видати:

    щорічний статистичний збірник “Соціальні індикатори рівня життя населення”.

    Держкомстат;

    статистичний бюлетень “Соціальний захист населення України”.

    Держкомстат.

    24. Визначити критерії та показники бідності для проведення детального аналізу рівня бідності в Україні в цілому та за регіонами.

    Мінпраці, Держкомстат.

    ____________________