ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 27 грудня 2006 р.  № 1849

 

ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА
“Репродуктивне здоров’я нації” на період до 2015 року

 

Загальна частина

Людина, її життя та здоров’я є найвищими соціальними цінностями держави, визначеними Конституцією України. Майбутнє держави обумовлюється комплексом політичних, економічних, соціальних факторів, що впли­вають на демографічну ситуацію та стан здоров’я населення.

Результати аналізу змін населення за останні 10—15 років свідчать про те, що Україна перебуває у стані глибокої демографічної кризи, зумовленої депопуляцією, збільшенням питомої ваги осіб похилого віку  і зменшенням середньої тривалості життя. Зазначене негативно впливає на розвиток продуктивних сил, рі­вень добробуту людей та економічну ситуацію в державі.

Особливе занепокоєння викликає стан репродуктивного здоров’я, яке є невід’ємною складовою частиною здоров’я нації в цілому і має стратегічне значення для забезпечення сталого розвитку суспільства. Комплекс заходів, здійснених протягом останніх років у рамках Національної програми “Репродуктивне здоров’я 2001—2005”, сприяв позитивним змінам у цій сфері. Так, створено службу планування сім’ї, підвищився рівень обізнаності населення щодо здорового способу життя, безпечної статевої пове­дінки, відповідального батьківства, методів профілактики непланованої вагітно­сті, використання сучасних методів контрацепції.

Спостерігається тенденція до зменшення кількості абортів, зниження рівня материнської та дитячої смертності, однак ці показники залишаються високими і значно перевищують середньоєвропейські. Потребують розв’язання проблеми невиношування вагітності та безпліддя, що є наслідками не­безпечної статевої поведінки і причиною значних репродуктивних втрат.

Такий стан справ зумовлює необхідність подальшого здійснення комплексу заходів, спрямованих на поліпшення репродуктивного здоров’я населен­ня.

Аналіз причин виникнення проблеми

Проблеми, що виникають у сфері репродуктивного здоров’я, зумовлені:

незадовільним соціальним становищем громадян, недостатньою увагою до ролі інституту сім’ї, збереження традиційної культури взаємо­відносин у  сім’ї як основної складової суспільства;

недостатньою соціальною і правовою захищеністю у сфері праці, відсут­ністю належного контролю за дотриманням правил і норм охорони праці та техніки безпеки; дискримінацією жінок, особливо у сфері приватної підприємниць­кої діяльності, що витісняє їх у низькооплачувані галузі або змушує шукати роботу в тіньовому секторі економіки чи за кордоном;

недосконалістю нормативно-правової бази;

смертністю чоловіків працездатного віку, що у 3,6 раза перевищує смертність жінок. Незворотні втрати чоловічого населення у репродуктивному віці позначаються на статевому співвідношенні у суспільстві, зумовлюючи наявність значної кількості одиноких жінок, неповних сімей та дітей-сиріт;

високим рівнем материнської та малюкової смертності, пов’язаним з недостатньою поінформованістю населення щодо здорового способу життя, відповідальної статевої поведінки, планування сім’ї, сучасних стандартів профілактики, діагностики і лікування хвороб репродуктивної системи, а також недостатнім рівнем оснащення су­часним високотехнологічним обладнанням закладів охорони здоров’я та під­готовки спеціалістів, що призводить до зниження якості медичної допомо­ги;

незадовільним станом здоров’я вагітних жінок, що призводить до збільшення кількості ускладнень під час пологів, які спричинюють виникнення хвороб у новонароджених, а також впливають на рівень захворюваності дітей віком до 14 років та дитячої інвалідності;

високим рівнем штучного переривання вагітності (19,1 на 1000 жінок репродуктивного віку), що впливає на фертильність і перебіг наступної вагітності та пологів. Штучне переривання вагітності і пов’язані з ним ускла­днення призводять до смерті майже кожної десятої жінки;

незадовільним станом здоров’я підлітків, негативний вплив на яке має поширення порнографії, пропаганда сексуального насильства, широке рекламування шкідливих звичок (тютюнокуріння, вживання алкоголю, наркотиків);

високим рівнем безпліддя українських сімей, що можна віднести до прямих репродуктивних втрат;

поширеною онкогінекологічною патологією репродуктивних органів, що є однією з основних причин смертності і призводить до втрати значної кількості молодих жінок, які не реалізували свою репродуктивну функцію;

недостатнім рівнем матеріально-технічного забезпечення закладів охорони здоров’я, що надають послуги у сфері репродуктивного здоров’я.

Одним з основних факторів розладу репродуктивного здоров’я населення вважаються інфекційні хвороби, що передаються статевим шляхом, які в підлітковому та дорослому віці нерідко стають причиною безплі­ддя, невиношування вагітності, онкогінекологічної патології, а також внутрішньоутробного інфікування плода з можливими тяжкими нас­лідками і навіть вадами розвитку. Прямі репродуктивні втрати від невиношування вагітності щороку становлять 36—40 тис. ненароджених дітей. У зв’язку з високими темпами поширення ВІЛ-інфекції особливої важливості набуває проблема ВІЛ-інфікованих вагітних жінок, що в свою чергу пов’язана з негативною динамікою збільшення ВІЛ-інфікованих ді­тей.

Мета та основні завдання Програми

Мета Програми полягає у поліпшенні репродуктивного здоров’я населення як важливої складової загального здоров’я, що значно впливає на демографічну ситуацію та забезпечення соціально-економічного розвитку країни.

Основними завданнями Програми є:

створення умов безпечного материнства;

формування репродуктивного здоров’я у дітей та молоді;

удосконалення системи планування сім’ї;

збереження репродуктивного здоров’я населення;

забезпечення ефективного управління виконанням Програми.

Для більш ефективного розв’язання проблеми репродуктивного здоров’я визначені основні групи:

діти віком до 14 років;

діти підліткового віку 15—17 років;

молодь у віці 18—20 років;

молоді сім’ї до 35 років;

вагітні жінки;

жінки та чоловіки репродуктивного віку.

Пріоритетні напрями виконання Програми

Пріоритетними напрямами виконання Програми є:

у соціально-економічній сфері

удосконалення нормативно-правової бази з питань охорони репродуктивного здоров’я сім’ї;

пропагування сімейних цінностей, забезпечення медико-соціальної підтримки молодої сім’ї;

охорона здоров’я соціально незахищених верств населення;

у сфері освіти

розроблення та реалізація міжгалузевих стратегій, спрямованих на пропагування, формування і заохочення до здорового способу життя, відповідального батьківства та безпечного материнства;

інформування населення з питань відповідального ставлення до охорони особистого здоров’я;

проведення просвітницьких заходів з питань охорони здоров’я, пропагування здорового способу життя, планування сім’ї, зміцнення репродуктивного здоров’я населення, охорони материнства, а також профілактики онкологічних захворювань;

 

у сфері медицини

забезпечення посилення профілактичної спрямованості медичних послуг щодо збереження репродуктивного здоров’я для кожної цільової групи;

впровадження стратегії надання послуг щодо збереження репродуктивного здоров’я лікарями загальної практики та сімейними лікарями;

забезпечення надання високоякісної медичної допомоги у сфері репродуктивного здоров’я та планування сім’ї відповідно до протоколів її надання;

забезпечення рівних для чоловіків та жінок умов надання послуг щодо збереження репродуктивного здоров’я;

розширення доступу до медичних послуг підлітків, а також сільського населення;

розроблення та впровадження новітніх технологій у сфері репродуктивного здоров’я на основі висновків науково-доказової медицини;

поліпшення матеріально-технічного забезпечення закладів охорони репродуктивного здоров’я;

удосконалення та оптимізація системи планування сім’ї;

розроблення стратегії з питань забезпечення населення засобами запобігання непланованій вагітності;

створення системи підготовки сімейних лікарів і лікарів загальної практики з питань репродуктивного здоров’я та планування сім’ї;

включення до навчальних програм переддипломної та післядипломної підготовки фахівців розділів з питань репродуктивного здоров’я і планування сім’ї;

підвищення рівня професійної підготовки фахівців, які надають медичну допомогу у сфері репродуктивного здоров’я;

удосконалення системи управління в закладах охорони здоров’я;

у сфері науки

проведення наукових досліджень з метою:

- виявлення факторів та механізму впливу на збереження і поліпшення репродуктивного здоров’я;

- проведення аналізу щодо стану захворюваності на туберкульоз органів репродуктив­ної системи;

у сфері управління та контролю за виконанням Програми

моніторинг та оцінка здійснення заходів Програми.



Очікувані результати

Виконання Програми дасть змогу:

знизити рівень:

- материнської смертності на 20 відсотків;

- анемії серед вагітних на 45 відсотків;

- малюкової смертності на 20 відсотків;

- гемолітичної хвороби новонароджених на 20 відсотків;

- підліткової вагітності на 20 відсотків;

- запальних захворювань статевих органів у підлітків 15—17 років на 20 відсотків;

- штучного переривання вагітності серед підлітків 15—17 років на 20 відсотків;

- штучного переривання вагітності в дорослих жінок на 20 відсотків;

- захворюваності на інфекції, що передаються статевим шляхом, на 30 відсотків;

- захворюваності на гонорею серед дорослого чоловічого населення на 10 відсотків;

- захворюваності на рак шийки матки на 20 відсотків;

- онкологічної захворюваності молочної залози на 10 відсотків;

- смертності новонароджених від синдрому дихальних розладів на 20 відсотків;

збільшити кількість дітей, які перебувають на грудному вигодовуванні до шести місяців, до 60 відсотків;

забезпечити антенатальним доглядом 98 відсотків вагітних;

довести рівень впровадження в амбулаторно-поліклінічних педіатричних закладах системи надання послуг “Клініка дружня до молоді” до 90 відсотків;

підвищити рівень використання сучасних засобів запобігання непланованій вагітності на 20 відсотків.

Фінансово-економічне обґрунтування

Фінансування завдань і заходів Програми (додаються) здійснюватиметься в межах видатків, передбачених у державному бюджеті МОЗ та іншим органам виконавчої влади, що беруть участь у виконанні Програми, бюджетах Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя, а також за рахунок інших джерел.

Обсяг фінансування Програми з державного бюджету становить 455165,7 тис. гривень, з місцевих бюджетів — 295135,2, з інших джерел — 10709,6 тис. гривень.

___________________



 

   Додаток
до Програми

ЗАВДАННЯ І ЗАХОДИ
Державної програми “Репродуктивне здоров’я нації” на період до 2015 року

(тис. гривень)

Завдання

Зміна показника

Найменування
 заходу

Відповідальні за виконання

Джерела та орієнтовний обсяг фінансування, усього

У тому числі за роками

 

рік

значення

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

 

Створення умов безпечного материнства

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Знизити рівень материнської смертності на 20 відсотків

 

17,6 (базовий)

забезпечення сучасним обладнанням реанімобілів для обласної виїзної акушерської бригади

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки  Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
4 523




 

 

4 523

 

 

 

 

 

 

 

2006

17,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

16,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

16,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

16,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010
2011
2012

15,7
15,4
15,1

забезпечення акушерських відділень препаратами для надання невідкладної медичної допомоги у разі  кровотечі

—“—

державний бюджет
83 000




 

 

10 375

10 375

10 375

10 375

10 375

10 375

10 375

10 375

2013

14,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014
2015

14,4
14,1

місцевий
бюджет
61 627,5

 

6 847,5

6 847,5

6 847,5

6 847,5

6 847,5

6 847,5

6 847,5

6 847,5

6 847,5

 

(на 100000 народжених живими)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

безоплатне забезпечення контрацептивами жінок з тяжкими захворюваннями, внаслідок яких вагітність та пологи загрожують життю

—“—

державний бюджет
10 444

 

 

1 305,5

1 305,5

1 305,5

1 305,5

1 305,5

1 305,5

1 305,5

1 305,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та впровадження в діяльність родопомічних закладів  системи аудиту з материнської та перинатальної смертності

—“—

позабюджетні кошти
66,2

9,5

18,9

18,9

18,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення акушерських стаціонарів  необхідним обладнанням (кардіомоніторами, апаратами УЗД, апаратами штучної вентиляції легень, пульсоксиметрами, сучасним портативним  лабораторним обладнанням для забезпечення цілодобової лабораторної діагностики) з метою впровадження клінічних протоколів із  сучасних

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки  Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
37 502




 

 

10 790

3 816

3 816

3 816

3 816

3 816

3 816

3 816

 

 

 

перинатальних технологій відповідно до рекомендацій ВООЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення акушерських стаціонарів необхідними витратними матеріалами (одноразовими вакуум-екстракторами) для впровадження сучасних перинатальних технологій відповідно до рекомендацій ВООЗ

—“—

місцевий
бюджет
1 027,8





 

114,2

114,2

114,2

114,2

114,2

114,2

114,2

114,2

114,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення родопомічних закладів комп’ютерами для проведення моніторингу за вагітними, роділлями та породіллями високого ступеня акушерського та перинатального ризику

—“—

місцевий
бюджет
202,5





 

 

202,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

продовження діяльності з підготовки та впровадження  клінічних протоколів з питань акушерства, гінекології, сексопатології, неонатології та педіатрії   відповідно до рекомендацій ВООЗ та висновків науково-доказової медицини

—“—

позабюджетні кошти
1 815,1




 

21,7

21,7

271,7

250

250

250

250

250

250

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та впровадження системи інфекційного контролю в акушерських стаціонарах

—“—

позабюджетні кошти
12,6

 

12,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Знизити рівень анемії серед вагітних на
45 відсотків

 

34,8
(базовий)

забезпечення закупівлі препаратів для лікування тяжких форм анемії у вагітних

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки  Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
3 294





 

366

366

366

366

366

366

366

366

366

2006

33

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

31,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

29,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

26,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

23,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

22,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

21

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

19,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(на 100 вагітних)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Знизити рівень малюкової смертності на 20 відсотків

 

10
(базовий)

реорганізація акушерських та неонатологічних відділень для впровадження сучасних перинатальних технологій (індивідуальні/сімейні пологові зали, палати для спільного перебування матері та дитини, забезпечення теплового ланцюжка)

—“—

місцевий
бюджет
97 002





 

10 778

10 778

10 778

10 778

10 778

10 778

10 778

10 778

10 778

2006

9,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

9,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

9,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

9,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

8,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

8,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013
2014
2015

8,4
8,2
8
(на 1000


забезпечення закупівлі реанімобілів та сучасного обладнання  (апарати для штучної вентиляції легень, інкубатори, нейросонографи, лампи для фототерапії, пульсоксиметри, лабораторне обладнання) для неонатологічних відділень

—“—

державний бюджет
129 270




 

120 500

 

8 770

 

 

 

 

 

 

 

народжених живими)

 

місцевий
бюджет
400





 

 

400

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та пілотне впровадження системи фінансування і кадрового забезпечення родопомічних закладів у розрахунку на медичну послугу

МОЗ, Мінекономіки, Мін’юст, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

позабюджетні кошти
51




 

17

17

17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вивчення механізму зниження перинатальних втрат при різних видах екстрагенітальної патології на основі розроблення та впровадження сучасних стандартів надання спеціалізованої медичної допомоги вагітним (наукова робота)

Академія медичних наук,
МОЗ

державний бюджет
640




 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

вивчення ролі перинатальних факторів у виникненні інвалідності дітей і розроблення ефективної системи профілактики та медико-соціальної реабілітації (наукова робота)

—“—

державний бюджет
640




 

 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вивчення пренатальних аспектів репродуктивного здоров'я жінок як фактора зменшення перинатальних втрат в умовах психо-соціальної дезадаптації (наукова робота)

—“—

державний бюджет
640




 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Знизити рівень гемолітичної хвороби новонароджених на 20 відсотків

 

8,2
(базовий)

забезпечення закупівлі антирезусного імуноглобуліну для запобігання гемолітичній хворобі новонароджених

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
15 537,6




 

 

1 942,2

1 942,2

1 942,2

1 942,2

1 942,2

1 942,2

1 942,2

1 942,2

2006

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007
2008

7,9
7,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

7,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

7,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

7,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

7,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

6,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

6,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(на 1000 народжених вагою 1000 грамів та більше)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Знизити показник смертності новонароджених від синдрому дихальних розладів на 20 відсотків

 

1,1
(базовий)

забезпечення закупівлі препаратів для лікування дихальних розладів новонароджених

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
30 694




3 000

3 750

2 993

2 993

2 993

2 993

2 993

2 993

2 993

2 993

2006

1,08

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

1,06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

1,04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

1,02

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

1,01

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

0,98

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

0,96

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

0,94

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

0,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(на 1000 народжених живими)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Збільшити кількість дітей, які перебувають на грудному вигодовуванні до шести місяців, до 60 відсотків

 

45,5 (базовий)

розроблення  галузевої програми “Підтримка грудного вигодовування дітей в Україні" відповідно до рекомендацій ВООЗ щодо діяльності закладів, яким надано статус “Лікарня доброзичлива до дитини”

—“—

позабюджетні кошти
51,3




 

17,1

17,1

17,1

 

 

 

 

 

 

2006

47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

48

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

51

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

54

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

56

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

58

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

59

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Забезпечити антенатальним доглядом 98 відсотків вагітних 

 

88,4 (базовий)

організація нормативного забезпечення ходу спостереження за здоровими вагітними для впровадження в практику сімейного лікаря

—“—

позабюджетні кошти
25,2




 

12,6

12,6

 

 

 

 

 

 

 

2006

89

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

91

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

92

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010
2011
2012

93
94
95

проведення тренінгів для сімейних лікарів/лікарів загальної практики з питань спостереження за здоровими вагітними

—“—

місцевий
бюджет
2 146,5





 

238,5

238,5

238,5

238,5

238,5

238,5

238,5

238,5

238,5

2013
2014
2015

96
97
98

позабюджетні кошти
44,1




6,3

18,9

18,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проведення тренінгів з питань сучасних технологій в акушерській практиці для лікарів та середнього медперсоналу  родопомічних закладів

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
15 615





 

1 735

1 735

1 735

1 735

1 735

1 735

1 735

1 735

1 735

 

 

 

позабюджетні кошти
25,2




6,3

18,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

утворення у кожному родопомічному лікувальному закладі пунктів профілактики соціального сирітства та забезпечення соціального супроводження породіль, що належать до груп ризику

Мінсім’ямолодьспорт, МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

позабюджетні кошти
34,2




 

 

 

17,1

17,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

запровадження шкіл відповідального батьківства у кожному закладі, що надає антенатальну допомогу, забезпечення їх необхідним обладнанням 

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
3 443





 

603

355

355

355

355

355

355

355

355

 

 

 

позабюджетні кошти
6,3




2,1

2,1

2,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проведення наукового дослідження  факторів ускладненого перебігу вагітності  для  розроблення заходів щодо  запобігання їм на основі висновків науково-доказової медицини та рекомендацій ВООЗ для впровадження їх у діяльність медичних закладів різного рівня (наукова робота)

Академія медичних наук,
МОЗ

державний бюджет
640




 

 

 

 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проведення наукового дослідження щодо впровадження сучасних медичних технологій з доведеною ефективністю у сфері репродуктивного

—“—

державний бюджет
640




 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

здоров`я та їх медико-соціального впливу (наукова робота)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

501 060,1

3 024,2

145 072

53 553,7

50 617,7

41 773

41 915,9

41 435,9

41 275,9

41 275,9

41 115,9

 

 

 

у тому числі кошти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

державного бюджету

314 170,6

3 000

124 250

32 408,7

29 841,7

21 071,7

21 231,7

20 751,7

20 591,7

20 591,7

20 431,7

 

 

 

місцевих бюджетів

184 758,3

 

20 682,2

21 036,7

20 434,2

20 434,2

20 434,2

20 434,2

20 434,2

20 434,2

20 434,2

 

 

 

позабюджетні

2 131,2

24,2

139,8

108,3

341,8

267,1

250

250

250

250

250

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Формування репродуктивного здоров’я у дітей та молоді

 

8. Знизити рівень підліткової вагітності на
20 відсотків 

 

14
(базовий)

внесення змін до статті 22 Сімейного кодексу України щодо встановлення єдиного шлюбного  віку для жінки та для
чоловіка — 18 років

МОЗ, Мін’юст, Мінсім'ямолодьспорт, Академія медичних наук

позабюджетні кошти
25,2




 

12,6

12,6

 

 

 

 

 

 

 

2006

13,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

13,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

13,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

12,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

12,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

12,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

12,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

11,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

11,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

11,2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(на 1000 дівчат
15—17 років)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Знизити рівень  запальних захворювань статевих органів у підлітків 15—-17 років на 20 відсотків

 

152,8
(базовий)

розроблення модульно-інформаційного блок-мінімуму з проблем здорового способу життя та статевого виховання з урахуванням вікових особливостей  для дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних закладів освіти, вищих навчальних закладів усіх рівнів акредитації для провадження санітарно-просвітницької діяльності

МОH, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт, Академія медичних наук, Академія педагогічних наук

позабюджетні кошти
161,8




 

5,9

35,9

30

30

30

30

 

 

 

 

2006

150

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

147

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015






143
140
137
133
130
127
125
122






 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(на 10000 дівчат 15—17 років)

розроблення та видання інформаційно-методичних матеріалів для дітей, учнівської та студентської молоді з  питань здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров’я  (листівки, буклети, плакати тощо)

МОН, МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт, Академія медичних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

позабюджетні кошти
1 395




 

155

155

155

155

155

155

155

155

155

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Довести рівень впровадження в амбулаторно-поліклінічних педіатричних закладах системи надання послуг “Клініка дружня до молоді” до 90 відсотків

 

 

 

 


(базовий)

розроблення методичних рекомендацій з питань організації діяльності амбулаторно-поліклінічних педіатричних закладів за системою надання послуг “Клініка  дружня до молоді”

 

МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт

позабюджетні кошти
5,8




 

2,9

2,9

 

 

 

 

 

 

 

2006

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

40

 

 

 

 

 

 

2011

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

70

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

80

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

90

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Знизити рівень штучного переривання вагітності серед підлітків
15—17 років на 20 відсотків

 

 

 

4,93 (базовий)

внесення змін до   законодавства про охорону здоров’я щодо  застосування засобів та методів  запобігання непланованій вагітності та добровільного обстеження на ВІЛ-інфекцію для осіб віком старше 14 років стосовно приведення його у відповідність із  статтею 284 Цивільного кодексу України

МОЗ, Мін’юст

позабюджетні кошти
50,6




7,2

21,7

21,7

 

 

 

 

 

 

 

2006

4,83

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

4,73

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

4,64

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

4,55

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

4,45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

4,37

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

4,28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

4,19

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014
2015

4,11
3,94
(на 1000 дівчат відповідної вікової групи)

розроблення системи просвітницької роботи для дітей, підлітків та молоді  з питань здорового способу життя, планування сім`ї та профілактики інфекцій, які передаються статевим шляхом, і ВІЛ: видання відповідної літератури, створення радіопередач, телесеріалів, соціальної реклами, запровадження скриньок запитань-відповідей в навчальних закладах

МОЗ, МОН, Держкомтелерадіо, Мінсім'ямолодьспорт, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
1 150




 

 

110

520

520

 

 

 

 

 

 

 

 

місцевий
бюджет
1 395





 

155

155

155

155

155

155

155

155

155

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

створення в мережі Інтернет сайта для батьків,  дітей  та молоді за тематикою статевого виховання з постійною інформаційною підтримкою

МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт, МОН

державний бюджет
288




 

 

50

34

34

34

34

34

34

34

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проведення досліджень з вивчення сучасного стану здоров`я підлітків для визначення факторів ризику формування  порушень жіночої та чоловічої статевої системи, розроблення  стандартів щодо їх  діагностики та лікування (наукова робота)

Академія медичних наук, МОЗ

державний бюджет
640




 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

5 111,4

7,2

353,1

703,1

1 054

1 054

534

374

344

344

344

 

 

 

У тому числі кошти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

державного бюджету

 

2 078

 

 

320

714

714

194

34

34

34

34

 

 

 

місцевих бюджетів

 

1 395

 

155

155

155

155

155

155

155

155

155

 

 

 

позабюджетні

 

1 638,4

7,2

198,1

228,1

185

185

185

185

155

155

155

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Удосконалення системи планування сімї

12. Підвищити рівень використання сучасних засобів запобігання непланованій вагітності на
20 відсотків

 

289,5 (базовий)

внесення змін до переліку речовин,   продуктів,  виробничих  процесів,  побутових  та природних факторів, канцерогенних для людини, затвердженого наказом МОЗ, щодо естрогенвмісних оральних контрацептивів та зазначення дозування естрогену як компонента або назви препарату

МОЗ, Мін’юст,

Академія медичних наук

позабюджетні кошти
25,2




 

12,6

12,6

 

 

 

 

 

 

 

2006

294

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

299

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

304

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

309

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

315

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011

320

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2012

325

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

331

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

336

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

347

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(рівень використан-ня внутрішньо-маткових та гормональ-них контра- цептивів на 1000 жінок фертильного віку)

внесення змін до спільного наказу МОЗ та Мінекономіки від 1 серпня 1997 р. № 265/101 щодо включення певних видів контрацептивів до переліку вітчизняних та імпортних лікарських засобів і виробів медичного призначення, ціни на які підлягають державному регулюванню

МОЗ, Мінекономіки, Мін’юст

позабюджетні кошти
14,7




2,9

5,9

5,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

внесення змін до постанови Кабінету

Міністрів України “Про впровадження безоплатного та пільгового відпуску лікарських засобів за рецептами лікарів у разі амбулаторного лікування окремих груп населення та за певними категоріями захворювань” щодо  перегляду цільових

МОЗ, Мін’юст

позабюджетні кошти
8,8

2,9

5,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

категорій населення та визначення їх такими:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

молодь у віці 18—20 років; жінки з тяжкими захворюваннями, внаслідок яких вагітність та пологи загрожують життю; ВІЛ-інфіковані жінки; жінки з малозабезпечених сімей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення закупівлі контрацептивів для визначених категорій населення (молодь у віці 18—20 років; жінки з малозабезпечених сімей)

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
81 089





 

 

4 703

7 407

8 814

10 888

11 433

12 004

12 605

13 235

 

 

 

забезпечення впровадження  в усіх центрах планування сім'ї та репродукції людини комп'ютерної інформаційної системи

—“—

місцевий
бюджет
1 337,5
позабюджетні кошти
14,7



2,9

5,9

1 337,5

 

 

 

5,9

 

 

 

 

 

 

 

13. Знизити рівень штучного переривання вагітності на 20 відсотків

 

19,5 (базовий)

підвищення рівня матеріально-технічного оснащення центрів планування сім’ї та репродукції людини

—“—

державний бюджет
486
позабюджетні кошти
14,7


2,9

5,9

486

 

 

 

5,9

 

 

 

 

 

 

 

 

2006
2007
2008
2009


19,1
18,7
18,4
18


утворення національного центру планування сім’ї та репродуктивного здоров’я, розроблення Положення про його діяльність та забезпечення відповідним матеріально-технічним обладнанням

 

МОЗ, Мін’юст

державний бюджет
343

 

 

343

 

 

 

 

 

 

 

 

2010
2011
2012
2014
2015



17,6
17,3
16,9
16,3
15,6
(на 1000 жі-нок фертиль-ного віку)




 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення і впровадження стандартів/протоколів  забезпечення послуг з планування сім’ї для первинної ланки медичної допомоги (сімейних лікарів/лікарів загальної практики), лікарів жіночих консультацій і центрів

планування сім’ї та репродукції людини відповідно до рекомендацій ВООЗ

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

позабюджетні кошти
325,9




10,8

71,7

71,7

71,7

50

50

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та впровадження протоколу  з питань використання  добровільної стерилізації  як методу запобігання непланованій вагітності

МОЗ, Мін’юст

позабюджетні кошти
38,5




7,7

15,4

15,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення розроблення та оптимізації планів і програм післядипломної підготовки лікарів — акушерів-гінекологів, сімейних лікарів та лікарів загальної практики, а також фахівців  середньої

ланки ­— фельдшерів, акушерок, медсестер з питань репродуктивного здоров`я та планування сім`ї

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
7 602,3





 

844,7

844,7

844,7

844,7

844,7

844,7

844,7

844,7

844,7

 

 

 

позабюджетні кошти
176,4




6,3

18,9

18,9

18,9

18,9

18,9

18,9

18,9

18,9

18,9

 

 

 

 

розроблення та впровадження щорічного проведення інформаційно-просвітницьких кампаній для населення з питань здорового способу життя, репродуктивного здоров'я та запобігання непланованій вагітності за допомогою тематичних телерадіопередач та соціальної реклами

МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт, Держкомтелерадіо, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
480




 

 

60

60

60

60

60

60

60

60

 

 

 

 

розроблення та впровадження  щорічного проведення інформаційно-просвітницьких кампаній для населення з  питань здорового способу життя, репродуктивного здоров’я та запобігання непланованій вагітності за допомогою  видання брошур, листівок, буклетів та рекламних плакатів

МОЗ, Мінсім'ямолодьспорт,  Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
3 645





 

позабюджетні кошти
1 867,5




 

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

405

 

 

 

207,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проведення клініко-епідеміологічного дослідження впливу штучного переривання вагітності на репродуктивні втрати з метою поліпшення демографічної ситуації  (наукова робота)

 

 

Академія медичних наук, МОЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

державний бюджет
640




 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

 

98 109,2

36,4

1 599,4

8 683

9 174,8

10 560,1

12 634,1

12 969,1

13 540,1

14 141,1

14 771,1

 

 

 

 

У тому числі кошти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

державного бюджету

 

1 949

 

 

1 049

220

220

220

60

60

60

60

 

 

 

 

місцевих бюджетів

 

93 673,8

 

1 249,7

7 290,2

8 656,7

10 063,7

12 137,7

12 682,7

13 253,7

13 854,7

14 484,7

 

 

 

 

позабюджетні

 

2 486,4

36,4

349,7

343,8

298,1

276,4

276,4

226,4

226,4

226,4

226,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Збереження репродуктивного здоров’я населення

14. Знизити рівень інфекцій, що передаються статевим шляхом, на 30 відсотків

 

50
(базовий)

розроблення та впровадження протоколу з діагностики та лікування інфекцій, що передаються статевим шляхом, відповідно до рекомендацій ВООЗ

МОЗ,

Академія медичних наук

позабюджетні кошти
12,6




 

12,6

 

 

 

 

 

 

 

 

2006

48,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

46,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008

45,4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2009

43,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2010

42,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011
2012
2013
2014
2015



41,2
39,8
38,6
37,3
35



забезпечення закупівлі тест-систем для обстеження груп ризику населення на TORCH-інфекції та інші інфекції, що передаються статевим шляхом

 

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
70 000




7 000

7 000

7 000

7 000

7 000

7 000

7 000

7 000

7 000

7 000

 

 

(рівень захворюва- ності на сифіліс на

позабюджетні кошти
4,2




2,1

2,1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100000 дорослого населення)

забезпечення  закупівлі лабораторного обладнання для обстеження груп ризику населення на TORCH-інфекції та інші інфекції, що передаються статевим шляхом, а також для забезпечення інфекційного контролю в пологових стаціонарах

—“—

державний бюджет
39 37
8,6



5 000

2 378,6

4 000

4 000

4 000

4 000

4 000

4 000

4 000

4 000

 

 

 

проведення наукового дослідження основних факторів жіночого та чоловічого безпліддя і розроблення оптимальних підходів до профілактики та лікування (наукова робота)

МОЗ,

Академія медичних наук

державний бюджет
640




 

 

160

160

160

160

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Знизити рівень захворюваності на гонорею серед дорослого чоловічого населення на 10 відсотків

 

70,6
(базовий)

розроблення  стандартів профілактичного обстеження та раннього виявлення захворювань чоловічої  репродуктивної системи

проведення досліджень стану репродуктивного здоров`я чоловіків та розроблення галузевої звітності щодо захворювань чоловічої репродуктивної системи  (наукова робота)

МОЗ,

Академія медичних наук

позабюджетні кошти
51,3




 

17,1

17,1

17,1

 

 

 

 

 

 

2006

69,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2007

69,3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008
2009
2010
2011


68,6
67,9
67,3
66,7


—“—

державний бюджет
640




 

 

 

 

 

160

160

160

160

 

2012

66

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2013

65,4

 

 

 

 

 

 

 

 

2014

64,8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2015

63,5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(показники на 100000 дорослого чоловічого населення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

16. Знизити рівень захворюваності на рак  шийки матки на 20 відсотків

 

18,4 (базовий)

здійснення матеріально-технічного забезпечення родопомічних закладів охорони здоров'я для впровадження скринінгу патології шийки матки, спрямованого на діагностику передракових станів

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

державний бюджет
10 312,5




 

 

2 875

2 875

2 875

337,5

337,5

337,5

337,5

337,5

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

18

17,7

17,3

17

16,6

16,3

16

15,6

15,3

14,7
(на 100000 населення)

місцевий
бюджет
12 600





 

4 200

4 200

4 200

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

запровадження соціальної реклами на телебаченні з питань здорового способу життя та збереження репродуктивного здоров`я

МОЗ, Держкомтелерадіо, Мінсім'ямолодьспорт, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

позабюджетні кошти
550




 

 

110

110

 

110

 

110

 

110

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

17. Знизити рівень онкологічної захворюваності молочної залози на 10 відсотків 

 

61,4
(базовий)

розроблення та впровадження протоколу заходів щодо профілактики та раннього виявлення  раку молочної залози 

МОЗ,
Академія медичних наук

позабюджетні кошти
91,8




 

30,6

30,6

30,6

 

 

 

 

 

 

2006

2007

2008

2009

2010

2011

2012

2013

2014

2015

60,8

60,2

59,7

59,1

58,5

58

57,4

56,9

56,3

55,3
(на 100000 населення)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

забезпечення центрів  репродуктивного здоров’я/жіночих консультацій мамографами для діагностики захворювань молочної залози

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

 

державний бюджет
14 157




 

 

14 157

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та забезпечення розповсюдження  інформаційних матеріалів з питань профілактики онкогінекологічних захворювань жінок

МОЗ, Академія медичних наук, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
135





 

15

15

15

15

15

15

15

15

15

 

 

 

позабюджетні кошти
3 060




 

340

340

340

340

340

340

340

340

340

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

створення і показ щомісяця циклу телепередач "Репродуктивне здоров'я української нації"

МОЗ, Держкомтелерадіо

державний бюджет

1 440



 

 

180

180

180

180

180

180

180

180

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Разом

153 073

12 002,1

13 996

33 084,7

18 927,7

14 570

12 302,5

12 032,5

12 142,5

12 032,5

11 982,5

 

 

 

У тому числі кошти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                           державного бюджету

136 568,1

12 000

9 378,6

28 372,0

14 215,0

14 215,0

11 837,5

11 677,5

11 677,5

11 677,5

11 517,5

 

 

 

місцевих бюджетів

12 735

 

4 215

4 215

4 215

15

15

15

15

15

15

 

 

 

позабюджетні

3 769,9

2,1

402,4

497,7

497,7

340

450

340

450

340

450

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Забезпечення ефективного управління виконанням Програми

 

 

18. Досягти результатів виконання Програми відповідно до визначених показників, відсотків

 

 

створення при МОЗ Координаційної ради з питань виконання Програми

МОЗ, Мінекономіки, МОН, Мінсім'ямолодьспорт

позабюджетні кошти
461,1




31,8

47,7

47,7

47,7

47,7

47,7

47,7

47,7

47,7

47,7

 

 

2006

2007

2008

2009

2010
2011
2012
2013


2014

2015

60

70

80

90

95
100
100
100


100

100

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

вирішення питання щодо утворення обласних комітетів, відповідальних за здійснення заходів  Програми, та введення штатної одиниці  для особи, відповідальної за здійснення визначених заходів

МОЗ, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

місцевий
бюджет
2 573,1





 

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

розроблення та затвердження плану проведення моніторингу та оцінки здійснення заходів Програми

МОЗ, Мінекономіки, МОН, Мінсім'ямолодьспорт, Академія медичних наук, Держкомстат

позабюджетні кошти
79,5




31,8

47,7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

проведення аналізу здійснення  заходів Програми для контролю за виконанням визначених завдань за розробленими показниками оцінки (кінцевими та проміжними) незалежними експертами з широким обговоренням громадськості для внесення необхідних змін

МОЗ, Мінекономіки, МОН,  Мінсім'ямолодьспорт, Держкомстат, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністрації

позабюджетні кошти
143,1




 

15,9

15,9

15,9

15,9

15,9

15,9

15,9

15,9

15,9

 

 

 

 

 

забезпечення  видання Вісника репродуктивного здоров’я

МОЗ, МОН, Мінсім'ямолодьспорт, Академія медичних наук, Академія педагогічних наук

державний бюджет
400




 

 

50

50

50

50

50

50

50

50

 

 

 

 

 

Разом

3 656,8

63,6

397,2

399,5

399,5

399,5

399,5

399,5

399,5

399,5

399,5

 

 

 

 

 

У тому числі кошти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 державного бюджету

400

 

 

50

50

50

50

50

50

50

50

 

 

 

 

 

місцевих бюджетів

2 573,1

 

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

285,9

 

 

 

 

 

позабюджетні

683,7

63,6

111,3

63,6

63,6

63,6

63,6

63,6

63,6

63,6

63,6

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Усього

 

761 010,5

15 133,5

161 417,7

96 424

80 173,7

68 356,6

67 786

67 211

67 702

68 193

68 613

 

 

 

 

 

У тому числі кошти:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

державного бюджету

 

455 165,7

15 000

133 628,6

62 199,7

45 040,7

36 270,7

33 533,2

32 573,2

32 413,2

32 413,2

32 093,2

 

 

 

 

 

місцевих бюджетів

 

295 135,2

 

26 587,8

32 982,8

33 746,8

30 953,8

33 027,8

33 572,8

34 143,8

34 744,8

35 374,8

 

 

 

 

 

позабюджетні

 

10 709,6

133,5

1 201,3

1 241,5

1 386,2

1 132,1

1 225

1 065

1 145

1 035

1 145

 

____________________________

 


Введіть дату у форматі дд/мм/рррр