• In English

  • ЗАТВЕРДЖЕНО
    розпорядженням Кабінету Міністрів України
    від 27 грудня 2006 р. № 674-р

     

    ПЛАН
    підготовки для розгляду на засіданнях Кабінету Міністрів України
    найважливіших питань формування та реалізації державної політики
    у першому півріччі 2007 року


     

     

    Питання, що потребує вирішення

    Стислий виклад суті проблеми,
    що потребує розв’язання

    Відповідальні
    за підготовку матеріалів

    Строк подання матеріалів до Кабінету Міністрів України

    1.    

    Про подальший інституційний розвиток державної служби

    нерозмежованість політичних та адміністративних посад, відсутність законодавчого закріплення питань роз-межування сфер застосування принципів та норм публічного і приватного права для регулювання відносин у сфері державної служби, недостатня спромож-ність органів виконавчої влади вирі-шувати конкретні питання трансфор-мації державного управління відповідно до потреб європейської інтеграції

    Головдержслужба
    (інд. 19)

    18 січня

    2.    

    Про розвиток національної інноваційної системи

    безсистемність засад формування і реалізації державної інноваційної політики

    Держінвестицій
    (інд. 42)

    24 січня

    3.    

    Про розвиток авіаційної промисловості

    невідповідність системи управління авіаційною промисловістю сучасним вимогам, що стримує створення вертикально інтегрованих, експортно орієнтованих структур, здатних реалізувати проекти виготовлення конкурентоспроможної авіатехніки, та  умов для залучення недержавних інвестицій

     

    Мінпромполітики
    (інд. 21)

    1 лютого

    4.    

    Про проведення судової реформи

    недосконалість судової системи, відсут-ність прозорого порядку добору канди-датів на посаду судді та механізму притягнення суддів до дисциплінарної відповідальності згідно із законодавст-вом, неефективність роботи квалі-фікаційних комісій суддів, зумовлених  їх діяльністю на громадських засадах

     

    Мін’юст
    (інд. 31)

    2 лютого

    5.    

    Про засади реформування системи державної реєстрації юридичних осіб

    належність питання реєстрації юридич-них осіб до компетенції різних державних органів, ускладнена процедура реєстрації політичних партій, громадських, благодійних організацій

     

    Мін’юст
    (інд. 31)

    15 лютого

    6.    

    Про удосконалення державної політики щодо концесійної діяльності в галузі будівництва автомобільних робіт

    недосконалість правової бази з питань будівництва, реконструкції, ремонту та здійснення експлуатації автомобільних доріг на умовах концесії, відсутність належного механізму відшкодування інвестицій, необхідність удосконалення процедури проведення концесійних конкурсів та відбору інвестиційних проектів, чіткого розмежування ризиків держави та приватного сектору у процесі їх реалізації

     

    Мінтрансзв’язку
    Укравтодор
    (інд. 21)

    20 лютого

    7.    

    Про взаємодію органів виконавчої
    влади з інститутами громадянського суспільства

    недосконалість існуючих взаємовідно-син органів виконавчої влади та громадянського суспільства, незабезпе-чення реалізації повною мірою права громадян на участь в управлінні державними справами

     

    Мін’юст
    (інд. 51)

    22 лютого

    8.    

    Про концепцію реформування податкової системи

     

    велике податкове навантаження на суб’єктів господарювання, неефективна система адміністрування податків, необґрунтовані пільги, що руйнують конкурентне середовище

     

    Мінфін

    (інд.34)

    22 лютого

    9.    

    Про стратегію реформування оборонно-промислової галузі

    різке та тривале зменшення обсягів замовлень на розроблення та ви-готовлення продукції оборонного призначення, дезінтеграція технологічно пов’язаних виробництв та конструк-торських і науково-дослідних організа-цій, погіршення якісного складу наукових і виробничих кадрів, недоско-нала нормативно-правова база в сфері державного регулювання діяльності підприємств оборонно-промислового комплексу

    Мінпромполітики
    НКАУ
    (інд. 21)

    9 березня

    10.    

    Про розвиток фондового ринку та корпоративного управління

    недостатньо якісне виконання сучасним фондовим ринком своїх основних функцій: зосередження попиту та пропонування цінних паперів, формування справедливих ринкових цін, забезпечення концентрації та ефектив-ного перерозподілу інвестиційних ресур-сів; недостатня прозорість фондового ринку, обмежена ліквідність, низький рівень захисту інвесторів; ринок залишається вузьким за переліком інвестиційно привабливих фінансових інструментів

     

    Державна комісія з цінних паперів та фондового ринку
    (інд. 34)

    12 березня

    11.    

    Про шляхи погашення заборгованості з виплати заробітної плати працівникам підприємств і організацій усіх форм власності

    не забезпечено погашення в повному обсязі заборгованості з виплати заробіт-ної плати працівникам підприємств, передусім промислових та сільського господарства, і суб’єктів господарюван-ня, щодо яких реалізується процедура відновлення платоспроможності борж-ника або визнання його банкрутом, та суб’єктів господарювання, які зупинили господарську діяльність; у ряді регіонів спостерігається збільшення суми з невиплати заробітної плати

    Мінпраці
    (інд. 26)

    14 березня

    12.    

    Про пріоритети зовнішньоекономічної політики на 2007 – 2008 роки

     

    невизначеність пріоритетів зовнішньо-економічної політики унеможливлює її перспективне планування та зумовлює проблеми у сфері зовнішньоекономічних відносин 

    МЗС

    Мінекономіки

    (інд. 27)

    15 березня

    13.    

    Про реформування державних під-приємств, що перебувають у сфері управління Міноборони

    у сфері управління Міноборони перебуває значна кількість підприємств, профіль діяльності яких не відповідає покладеним на Міністерство завданням, що потребує прийняття рішення стосовно можливих змін у структурі їх виробництва, форми власності, реорганізації або ліквідації

     

    Міноборони Мінпромполітики
    (інд. 29)

    15 березня



     

    14.    

    Про вдосконалення політики з питань грошового забезпечення військово-службовців

    низький рівень грошового забезпечення військовослужбовців Збройних Сил порівняно з військовослужбовцями інших військових формувань призводить до зниження конкурентоспроможності військової служби на ринку праці; відсутність єдиного підходу до визна-чення суми грошового забезпечення військовослужбовців, що займають  рівнозначні посади та мають однакові військові звання, незалежно від виду військового формування чи право-охоронного органу

    Мінпраці
    Міноборони
    Мінфін
    (інд. 26)


    16 березня

    15.    

    Про шляхи підвищення престижності професії шахтаря

    важкі та небезпечні умови праці негативно впливають на стан здоров’я шахтарів та призводять до їх травматизму і загибелі; порівняно низький рівень заробітної плати працівників галузі та інших соціальних гарантій спричиняє відплив робочої сили, зменшення можливостей у залученні до роботи в шахтах висококваліфікованих працівників

    Мінвуглепром
    (інд. 37)

    16 березня

    16.    

    Про розвиток системи виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб)

    участь великої кількості державних органів у процесі примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), відсутність прозорого механізму їх взаємодії

    Мін’юст
    (інд. 31)

    19 березня

    17.    

    Про удосконалення дозвільної системи у сфері господарської діяльності

     

    відсутність єдиного порядку видачі документів дозвільного характеру, невпорядкованість нормативної бази дозвільної системи у сфері господарської діяльності

    Держпідприєм-ництво

    (інд. 25)

    26 березня

    18.    

    Про стратегію використання націо-нального надлишку квот на викиди парникових газів згідно з Кіотським протоколом до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату

     

    відсутність нормативно-правової бази для забезпечення виконання вимог Рамкової конвенції ООН про зміну клімату та застосування механізму Кіотського протоколу до неї, проведення державної політики у сфері регулювання викидів та поглинання парникових газів і  залучення інвестицій в енергетичний та інші сектори економіки

     

    Мінприроди

    (інд. 33)

    2 квітня

    19.    

    Про шляхи вдосконалення державної політики в галузі культури

    недосконалість механізму реалізації державної політики в галузі культури, незавершеність формування її цілісної нормативно-правової бази, відсутність довгострокової програми розвитку галузі, ефективної моделі її фінансового та матеріально-технічного забезпечення, соціальна незахищеність працівників культури

     

    МКТ
    (інд. 28)

    2 квітня

    20.    

    Про поліпшення становища молоді

    не створено повноцінних умов для забезпечення молоді першим робочим місцем, отримання молодими сім’ями житла, інтеграції  вітчизняних громадсь-ких молодіжних організацій в  міжнародні структури, недостатня роль навчальних закладів у вихованні та утвердженні  в молодого покоління високих духовних і моральних цінностей, національної свідомості, патріотизму, громадської активності та формування здорового способу життя

     

    Мінсім’я-молодьспорт
    (інд. 28)

    3 квітня

     

    21.    

    Про підвищення конкурентоспромож-ності сільськогосподарського вироб-ництва

    відсутність узгоджених підходів до визначення пріоритетних напрямів забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на внутрішньо-му і зовнішньому ринку продукції агропромислового комплексу, до приведення державної політики щодо підтримки галузі сільського господарст-ва у відповідність з нормами і принципами СОТ

     

     

    Мінагрополітики
    (інд. 22)

    9 квітня

    22.    

    Про вдосконалення системи органів виконавчої влади

    недостатня ефективність функціонуван-ня системи органів виконавчої влади зумовлена недоліками її структури, дублюванням функцій (повноважень) як на центральному, так і на місцевому рівні; недосконале нормативне регулювання діяльності зазначених органів та їх взаємодії як єдиної системи

    Головдержслужба
    (інд. 40)

    16 квітня

    23.    

    Про основні напрями економічної політики на 2008 рік

    необхідність визначення пріоритетних напрямів економічного та соціального розвитку України на 2008 рік з метою забезпечення концентрації бюджетних коштів для розв’язання основних завдань в економічній та соціальній сфері, удосконалення механізму планування роботи центральних органів виконавчої влади

    Мінекономіки
    (інд. 18)

    23 квітня

    24.    

    Про розвиток ядерно-енергетичного комплексу

    невідповідність системи управління ядерно-енергетичним комплексом завданням розвитку атомної енергетики та промисловості, незадовільний стан виконання  програми створення власного виробництва ядерного палива,  відсут-ність належних умов для залучення недержавних інвестицій та забезпечення науково-технічної підтримки, невре-гульованість на законодавчому рівні питань функціонування комплексу

    Мінпаливенерго
    (інд. 37)

    4 травня

    25.    

    Про основні напрями бюджетної політики на 2008 рік

    необхідність уточнення прогнозних макропоказників економічного і соціаль-ного розвитку України на 2008 рік та визначення основних організаційно-методичних засад бюджетного плануван-ня для підготовки бюджетних запитів і розроблення пропозицій до проекту Державного бюджету України

    Мінфін
    (інд. 34)

    7 травня

    26. 

    Про задоволення потреби ринку праці у кваліфікованих робітничих кадрах

    невідповідність системи перекваліфікації та належної первинної підготовки робітничих кадрів сучасним потребам галузей економіки та демографічній ситуації, що склалася, низький рівень навчально-матеріальної бази та необхід-ність приведення змісту професійно-технічної освіти до європейських стандартів, недостатнє стимулювання участі роботодавців у підготовці кваліфікованих робітників

    МОН
    (інд. 28)

    25 травня

    27. 

    Про розвиток дитячо-юнацького спорту

    недосконалість нормативно-правового забезпечення розвитку дитячо-юнаць-кого спорту, недостатній рівень його фінансування,  відсутність спортивних споруд і спеціального обладнання, низька оплата праці тренерів-викладачів

     

    Мінсім’я-молодьспорт
    (інд. 28)

    30 травня

    28. 

    Про підвищення рівня промислової безпеки

    незадовільний технічний стан основних виробничих фондів, споруд, конструк-цій, інженерних мереж та інфраструк-тури об’єктів соціально-культурного призначення, недосконалість законо-давства з питань забезпечення надійності і безпечної експлуатації зазначених  об’єктів, проведення суцільного техніч-ного контролю за станом виробництва та за якістю продукції, відсутність механізму здійснення та фінансування відповідних запобіжних заходів, багатовідомчість системи управління у сфері забезпечення промислової безпеки

    Держгірпром-нагляд
    (інд. 33)

    31 травня

    29. 

    Про розвиток книговидавничої справи

    відсутність повноцінного ринку книго-видання та книгорозповсюдження: нерівні конкурентні умови з імпорто-ваною книжковою продукцією, застаріла вітчизняна поліграфічна база; низький рівень читання у суспільстві, передусім серед підлітків, що позначається на культурному і духовному розвитку нації; відсутність економічної мотивації просування вітчизняної книжкової продукції за межами України, недостатня популяризація українських книжок за кордоном

    Держкомтелерадіо
    (інд. 51)

    1 червня

    30. 

    Про концепцію забезпечення населення житлом на 2008 – 2012 роки

    не визначено концептуальні засади забезпечення широких верств населення доступним житлом; відсутні джерела фінансування будівництва соціального житла, недосконала система його кредитування

     

     

     

    Мінбуд
    (інд. 21)

    4 червня

    31. 

    Про вдосконалення системи виконання рішень Європейського суду з прав людини

    велика кількість звернень до Європейсь-кого суду з прав людини, що постійно зростає; необхідність вжиття заходів загального та індивідуального характеру, спрямованих на усунення системних проблем, які лежать в основі виявлених Судом порушень; створення передумов для зменшення кількості заяв до Європейського суду з прав людини проти України; труднощі, пов’язані з виплатою відшкодувань за встановлене Судом порушення

     

     

    Мін’юст
    (інд. 31)

    19 червня

    32. 

    Про поліпшення охорони здоров’я дітей та підлітків

    стан здоров’я дітей продовжує погіршуватися, підвищується рівень захворюваності, збільшується кількість хвороб, що призводить до інвалідизації та смертності дітей; низький рівень надання медичної допомоги населенню, особливо в сільській місцевості, недостатнє медикаментозне та матеріально-технічне забезпечення дитячих лікувальних закладів

    МОЗ
    (інд. 28)

    21 червня

     

    ____________________

     

    Примітка.  Матеріали з питань, передбачених цим планом, готуються у порядку, визначеному розділом V Тимчасового регламенту Кабінету Міністрів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2000 р. № 915, та за Методикою підготовки доповідної записки Кабінетові Міністрів України (з питань формування та реалізації державної політики у відповідній сфері), розробленою Секретаріатом Кабінету Міністрів України.

     

    ___________________________